Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה אקורד בצבע אדום למה לא?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש 2 אקורד טייפ R אדומות. זאת שהייתה בנסיעות מבחן בחברת מאיר וזאת שבתמונה שכיכבה בירחון אוטו,אבל אלו 2 רכבים שונים.

יש גם כזו שמידי בוקר נכנסת לחניון סובארו ת"א ,רח' הרכב , זו שהיתה במבחן אוטו ..

פורסם
+1

זה נראה כמו צעצוע סיני זול.

 

+2

 

הTYPE R נראית מדהים זה נתן לי כל מיני רעיונות מטורפים, לאט לאט ואני הופך את זה לרכב שדומה יותר לאקורד :)

 

srb.jpg

 

 

בקשר לבחור שאמר צבע לבן, אכן נראה טוב.

 

sr2z.jpg

פורסם

אם כבר הלכת על השילוב של לבן ואדום(הפועל באר שבע ),תעשה את הג'אנטים לבנים עם ליפ אדום וזה ייראה יותר טוב לפי דעתי.

פורסם

מה נסגר עם הלכלוכים? מידול זה קשה וארוך קצת קרדיט. אני חושב שזה נראה מצויין, עוד קצת הנדסת חומרים וכמה טאצ'ים וזו תהיה אקורד לתפארת יפן.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

תודה רבה איש, זה הופך להיות לסוג של בלוג עבודה חח, תגיד אתה גם ממדל במקרה?

אין לי בעיה להפוך את הרכב הזה לריאליסטי, אלה סתם רינדורים בשביל לבדוק טעויות פה ושם מאחר שיש פה עין חדה לדברים האלה.

אני עכשיו עובד על HDRI

אני משאר שבעוד שבועיים לא תצליחו לזהות אם זה רכב אמיתי או סתם איזה רכב שאיזה מישהו מידל.

אגב זו לא האקורד שמוצעת בישראל אלא הגירסה האמריקאית (לא אקורה)

 

עדיין בתהליכים, אז סתם תיזר קטן:

 

111nwj.jpg111nwj.jpg

 

אם יש הצעות לשיפורים אז בבקשה אשמח לשמוע.

 

בעקרון התיכנון הוא לשלב בין אדום ללבן או שחור :) ושיהיה קצת כחול פה ושם

פורסם
יש גם כזו שמידי בוקר נכנסת לחניון סובארו ת"א ,רח' הרכב , זו שהיתה במבחן אוטו ..

 

אכן זאת אותה אחת שבתמונה. השניה נמצאת באיזור יבנה,הייתה בעבר בבעלות אלי בונבוניירה שבבעלותו מוסך ברחובות.

היא עברה כבר מנוע אחד או שתיים וגם הגיר שם כבר הוחלף.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם
תודה רבה איש, זה הופך להיות לסוג של בלוג עבודה חח, תגיד אתה גם ממדל במקרה?

אין לי בעיה להפוך את הרכב הזה לריאליסטי, אלה סתם רינדורים בשביל לבדוק טעויות פה ושם מאחר שיש פה עין חדה לדברים האלה.

אני עכשיו עובד על HDRI

אני משאר שבעוד שבועיים לא תצליחו לזהות אם זה רכב אמיתי או סתם איזה רכב שאיזה מישהו מידל.

אגב זו לא האקורד שמוצעת בישראל אלא הגירסה האמריקאית (לא אקורה)

 

עדיין בתהליכים, אז סתם תיזר קטן:

 

111nwj.jpg111nwj.jpg

 

אם יש הצעות לשיפורים אז בבקשה אשמח לשמוע.

 

בעקרון התיכנון הוא לשלב בין אדום ללבן או שחור :) ושיהיה קצת כחול פה ושם

 

 

 

משהו לא מסתדר לי עם הג'נטים לא רואים את הברקסים כאילו מאחורה יש חלל רק. בג'אנט הקידמי רואים את שתי הגלגלים הקידמים מה שלא הגיוני בעליל!

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

פורסם

נכון גם אין חלק אחורי, הכל בתהליכים זה פרוייקט ארוך מאד.

אולי בתמונות הראשונות נוא נראה פלסטי אבל לאט לאט

פורסם

Josh, לשאלתך הייתי ממדל לפני שהתגייסתי אבל לא ברצינות כי לא היה לי זמן (וזה דרש המון אצלי). במקרה הפרוייקט האחרון היה גם רכב, קאררה, אבל הפסקתי הרבה הרבה לפני השלב שאתה נמצא בו. דווקא טקסטורה וחומר זה משהו שהייתי מנסה למצוא אוןליין.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם
Josh, לשאלתך הייתי ממדל לפני שהתגייסתי אבל לא ברצינות כי לא היה לי זמן (וזה דרש המון אצלי). במקרה הפרוייקט האחרון היה גם רכב, קאררה, אבל הפסקתי הרבה הרבה לפני השלב שאתה נמצא בו. דווקא טקסטורה וחומר זה משהו שהייתי מנסה למצוא אוןליין.

 

כן גם אצלי זה לוקח זמן מאחר שאני מנסה לשלב טוב את ההשתקפיות על הרכב כאילו להכין חומרים טובים יותר.

כדאי מאד שתמשיך למה גם אני הפסקתי לשנה וחזרתי לא מזמן, לפני שבוע אולי חח.

בתחום הזה סבלנות היא הכל.

×
×
  • תוכן חדש...