Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי משקפי שמש של רודי פרוג'קט עם עדשה מתכהה ויש לי בעיה של כתמים על העדשות.

שימו לב בתמונה מסביב לאזור הפלאש רואים את הנקודות האלה.

 

אני מקפיד לשטוף את המשקפיים עם מים ולנגב מיד כל שבועיים בערך או כשאני בים אני מנגב את העדשות ובבית שוטף עם מים.

 

יש איזה חומר שאמור לטפל בעניין או שאולי מדובר בפגם של העדשות?

P1000739.jpg

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תנסה את הספריים הקטנים היעודיים למשקפיים שמוכרים באופטיקנה/ אירוקה ושות'

יש לי אחד כזה והוא מנקה מעולה

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

שתי אפשרויות סבירות:

1. החומר שאתה משתמש בו לניקוי לא מנקה טוב.

2. חומר שהותז על העדשות גרם לצריבה של חלק מהציפוי (מלח הוא חומר דיי חזק, אגב).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא השתמשתי בשום חומר, מים מהברז בלבד וניגוב מייד.

 

נאמר לי בחנות (אצל היבואן) שאין בעיה לשהות עם המשקפיים בים, אבל לשטוף אותם במים מתוקים לנקות את המלח, וזה אכן מה שעשיתי.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

יש את הספריי שמוכרים באופטיקנה תמורת תשלום חד פעמי של 10 ש"ח ומילוי חופשי. אמור לעשות את העבודה לדעתי.

פורסם

אני אנסה חומר ניקוי יעודי בתקווה שיעזור.

 

אגב, יש אפשרות לבדוק שהעדשה באמת מתכהה? משום מה יש לי הרושם שזה לא קורה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לפי התמונה נראה כי העדשה באה במגע עם חומר כלשהו שגרם לגירויי הציפויי העליון של העדשה ולקילופו.

נראה לי שניתן לשלוח את העדשות לליטוש אופטי אצל היצרן דרך המקום בו קניתה

פורסם

אני אגש ליבואן, הם לא הצליחו להבין מהתמונה מה קרה לעדשה וביקשו שאגיע אליהם.

 

החומר היחידי שהמשקפיים האלה באו איתו במגע זה מים מהברז.

 

זה קרה לי גם במשקף הקודם של ארוקה. אם אכן מדובר בחומר שגרם לבעיה, אז כנראה שהמים מכילים איזה חומר. אחרת לא אמור להיות כזה דבר.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בגדול ,



מיים מתוקים (ברז) וסבון ידיים אמורים לנקות לך את העדשה יופי.

בקטן,

אני יודע לומר לך שלא כל עדשה עמידה במיי ים,

לאוקלי למשל (שאותם אני כנראה לא אחליף לעולם כחברת המשקפיים שלי) היו בעבר דגמים עם עדשה מיוחדת למיי ים עם סמל של גל קטן בפינת העדשה.

כיום אין בעיה להיכנס עם כל העדשות שלהם למיים בכלל ולא ידוע לי על עדשה מיוחדת לים שלהם (אולי יש - אני מתמקד בעדשות לרכיבת אופניים ויום-יום).

 

אשמח לדעת מה פתר את הבעיה שהעלית ,



רבים מחבריי רוכבים עם משקפי רודי פרוג'קט.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

עדכון

 

היתי אצל היבואן והעדשות נוקו במקום. כנראה שהיתי צריך לנקות קצת יותר חזק ולהוסיף טיפה סבון לניקוי.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
היתי אצל היבואן והעדשות נוקו במקום. כנראה שהיתי צריך לנקות קצת יותר חזק ולהוסיף טיפה סבון לניקוי.

 

רעיון גאוני, מעניין אם אני יכול לעשות אותו דבר עם הכלים המלוכלים אצלי בבית :lol:

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

נסה, רק לא עם סבון חריף שלא ימיס לך את הציפוי של הכלים.

 

עכשיו אני אנסה את זה על המשקף הקודם שיש לי של ארוקה, גם ככה הוא לא עלה הרבה ואם יקרה לו משהו זה לא מפריע לי.

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...