Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

בשעה טובה מכרתי את האוטו ואני מעוניין להתקדם לרכב קצת יותר מפואר.

בהתאם לתקציב שלי (כ-75K) ובהתאם לדרישות (אוטו מנהלים "מפנק") עומדות מול עיניי מספר אפשרויות (בהנחה שאני מעוניין רק ביפנית): מאזדה, הונדה, סובארו.

 

הדרישות שלי מהרכב לפי הסדר הבא:

1. אמינות

2. תחזוקה זולה (או יותר נכון חלפים וטיפולים זולים)

3. ביטוח יחסית זול (אני עדיין נהג צעיר)

4. צריכת דלק טובה ככל שניתן

5. כוח

6. נוחות

 

בהתחשב בעובדה שדלק הוא מרכיב דיי קריטי, אפשר להגיד שפסלתי את הסובארו B4, אלא אם כן ממש תשכנעו אותי למה כן כדאי לי להתעקש עליה.

 

נשארו מאזדה 6 או הונדה אקורד - על מה הייתם הולכים ולמה?

 

תודה רבה.

פורסם

זה קצת בעיה

המאזדה הרבה יותר יחסית זולה מאקורד(ביטוח אצל אקורד מאוד יקר)אצל מאזדה רגיל

דלק-פחות או יותר אותו דבר

אבל אקורד מבחינת רכב הרבה יותר חזק,אמין ומהנה.

רמת הגימור בטיחותי גם אצל במאזדה עדיף(6 נגד 2 כ"א)רק מדגם 2006 אקורד השתפר מבחינה בטיחותית

בקיצור כמו שציינתי יש כאן ביעה

היתה לי מאזדה 6 2005 וזה לא היה מוצלח(היו לי הרבה תקלות איתה)אוטו שמרגישים כל פיפס על הכביש

פורסם

אז כך:ב50K החלפתי שני תושבות מנוע(מרכזית וימנית)אומרו לי שזה מחלה של מאזדה.החלפתי זרועות(קידמי-אחורי)-גם מחלה,היו לי עוד כמה בעיות קטנות.ואני מדבר על אוטו שעשה רק 50K.בקיצור יותר מדי בעיות-מחלות.וגם לא נהנתי מהאוטו.נסיעה נוקשה.מרגישים כל פיפס על הכביש.מנוע מאוד מרעיש-מחלה עוד פעם של מאזדות(ההרגשה שמנוע יושב לידך).שותה דלק יחסית, 1ל10 שזה בכביש המהיר בלי מזגן וסל"ד נמוך(90-100 קמ"ש).תמיד נהגתי בהונדה,רציתי לנסות את מאזדה.מאוד אהבתי את החיצוניות שלה.וכן נאמר לזכותה שאוטו מרווח מאוד.מאוד נוח לשבת מאחור ובגז' ענקי(היה לי דגם 5דלתות)...חזרתי להונדה.."0"תקלות.

פעם אומרו לי לא להתקרב למאזדה.לא המנתי להם. מה?.רכב מס.1 בישראל?.יפני וכו'.עכשיו אני מבין.

פורסם

מצורפים מספר דיונים קודמים בשאלות שלך -

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=286429&highlight=%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94+6

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=277227&highlight=%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94+6

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=274235&highlight=%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94+6

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=261563&highlight=%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94+6

 

ויש עוד דיונים בצע חיפוש

 

מעבר לכך - בבסיסם שני הרכבים אמינים , רצוי לנהוג בהם לפני הקניה ולראות התאמה לדרישות שלך .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...