Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שכחתי לציין שבסרטון הדלתא ראלי נראית בעלת שליטה בעייתי וזנב שנוטה לעוף ימין ושמאל כל פניה... מפחיד.

Insane things comes from insanely people.

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בראלי זה מה יש כדי לפנות מהר פונים על הצד מה שעוזר גם שרב הכח הולך לאחורה

אישית אני יכול לומר לכם שהאהבה למכוניות התחילה ברגע שהבנתי על מה אבא שלי שמר בחניה

אומנם זאת ה GTie 1.6 בלי טורבו אבל בכל פעם שאני נוהג בה יש לי חיוך דבילי שאי אפשר להוריד אותו

דרך אגב בשנה שהיא יצאה 1979 היא זכתה במכונית השנה באירופה

מי ייתן ולנצ'יה יחזרו למוטב ושתיהיה לי אינטגרלה בעתיד ליד הGTie

Lancia DELTA G.T.i.e 89' 1.6L

פורסם

עכשיו דווקא שולט בראלי סגנון הרבה יותר מתון וחלק (גם על עפר).

 

מה שרואים בסרטים זה גם את הסגנון הישן, שכלל הרבה מאד החלקות (גם על אספלט) וגם את המכוניות של אז, שהיו מהירות אך באמת מאד מאד מפחידות. תחשבו רק על מכונית עם הכוח של ה-S4 על צמיגים שפותחו לפני 20 שנה...

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • ספונסר פורום
פורסם
לפי אקזמפלרים שאני מכיר אישית,

ישנם 6 רכבי דלתא אינטגרלה בארץ.

אחת ללא רישוי שלא נוסעת על כבישינו,

שלוש 16V, אחת מהן איבו.

ועוד שתי 8V.

כולן מקוריות כמובן.

 

כסופה אני לא מכיר,

הצהובה עדין חיה ובועטת :evil:

 

רק כדי לחדש,הדלתא ששייכת ליבואן פיאט ישראל לשעבר,ונמצאת במצב תצוגה עם 1000 ק"מ על השעון היא Lancia Delta HIFI - Special Edition גרסה מאוד מאוד נדירה,למעשה יצרו רק 20 מכוניות כאלו בעולם.

אורן

  • ספונסר פורום
פורסם

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270486035549

קישור למכירה באיביי של אחת,כמובן לא במצב תצוגה,35000 יורו.

 

בכלל כל מי שנהג על לנצ'יה לא יכול לעבור לרכב אחר,תאמינו לי,אני עכשיו עובר תסמיני גמילה..

אורן

פורסם

מה שהכי מעניין, זה שאת גרסאות HF התחילו ליצר לקראת סוף חיי הדלתא, ע"מ לשפר מכירות כושלות. והצלחה הייתה כה גדולה, שמשכו את היצור שנתיים מעבר למתוכנן.

את S4 הפסיקו לייצר כי לא נועדה ליצור המוני. הרכב היה מקבוצת B, שהדרישה היתה לייצר מינימום של 400 מכוניות.

 

ד"א, עם תחילת יצור של הדלתא החדשה, לנצ'יה הודיעה כי לא מתכננים לה גרסאות בסגנון HF, וחבל שכך.

 

ואנג'לו אכן היה אגדה...

Spirit In The Dark

פורסם
הרכב היה מקבוצת B, שהדרישה היתה לייצר מינימום של 400 מכוניות.

 

תיקון קטן - הדרישה להומולוגציה בקבוצה B הייתה ייצור 200 מכוניות בלבד :wink:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לצערי הרב, אנג'לו קטלונה, ידידי ועמיתי נפטר לפני כמה שנים והוא אכן היה מכונאי בחסד עליון של מכוניות איטלקיות

ובעורקיו זרם בנזין עם אוקטן גבוה ולא דם רגיל ובבית החזה שלו פעם לב זהב בקצב של 4 פעימות.

הוא "יובא" ארצה ע"י יבואני פיאט (סמל"ת) בששנות ה60 במאה שעברה כדי לסייע בהקמת המוסך המרכזי שלהם

(שהיה בצפון רחוב גבורי ישראל, ת"א) והוא היה האוטוריטה הטכנית העליונה הראשונה בישראל.

עם תחילת יבוא לנצ'יה ע"י "טלקאר" הוא עבר אליהם כסמכות הטכנית הראשית ומאוחר יותר פרש והקים מוסך עצמאי למכוניות איטלקיות.

אנג'לו התאהב בישראל ונשאר וחי בה עד למותו, ת.נ.צב.ה.

בברכה - רפי לין

  • ספונסר פורום
פורסם

אכן אנג'לו היה מכונאי משכמו ומעלה,בילדותי הייתי עוזר לו בתור נער שוליה בחופשיםמבית הספר(המוסך שלו היה ממוקם ליד מקום עבודתו של אבי)ואני יכול לומר שלמדתי ממנו אהבת המקצוע מהי.

אורן

פורסם

כל שנה הוא היה נוסע לאיטליה ללמוד במפעלי פיאט שבהם עבד לפני עלייתו. איש חביב ובעל מקצוע בחסד עליון.

 

ידעתי שהמוסך נסגר אבל לא ידעתי שנפטר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כן קשה להישאר אדישים למראה האינטגרלה - זה נכון אולי שהיום היא לא מהירה כמו האימפרזה הנוכחית אבל אם מתחשבים בעובדה שבזמן שהיא תוכננה הרכב הספורטיבי ביותר של סובארו היה הXT TURBO {כבודה במקומה מונח} או מיצובישי שיצרה את האבו הראשונה רק בתחילת שנות ה90 הרי שמדובר פה בסבתא האמיתית של כלי המלחמה המלוכסנים שמסתובבים בכבישינו היום.

שלא נדבר על הS4 שנעשה בה שימוש במגדש על ומגש טורבו יחדיו , או ה037 שלטעמי היא הלנציה היפה ביותר שיוצרה מעולם...סטרטוס , פולביה , בטא...

הנה תרומתי הצנועה לשרשור הגעגוע הזה - נכון לעכשיו זאת האינטגרלה היחידה שאני יכול להחזיק ואני גם יודע לטפל בה לבד בבית:lol:

getuserimage.asp?t=&id=img11950_27032008232439_1.jpg

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL


×
×
  • תוכן חדש...