Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתם לי את היום עם התר'ד הזה.

הסרטונים פשוט הדביקו לי חיוך דבילי..

אשתי הלכה לישון לבד...:oops:

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
רומן, קרא את הכתבה היטב.

 

האינטגרלה הספציפית אותה בחנו במגזין "הגה"

 

שו "הגה" עכשיו? דיברתי על EVO, בריטניה :lol:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לפי אקזמפלרים שאני מכיר אישית,

ישנם 6 רכבי דלתא אינטגרלה בארץ.

אחת ללא רישוי שלא נוסעת על כבישינו,

שלוש 16V, אחת מהן איבו.

ועוד שתי 8V.

כולן מקוריות כמובן.

 

כסופה אני לא מכיר,

הצהובה עדין חיה ובועטת :evil:

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

1986-1987 HF 4WD בעלת מנוע 2.0 ליטר 8v עם 163 סוסים ב5500 סל"ד ו208 קמ"ש.

1987-1989 אינטגרלה 8v בעלת מנוע 2.0 ליטר מוגדש עם 182 סוסים ב5300 סל"ד ו0ל ל100 ב6.6, מהירות מירבית 215 קמ"ש.

1989-1991 אינטגרלה 16v בעלת מנוע 2.0 ליטר מוגדש עם 200 סוסים ב5500 סל"ד, 5.7 0 ל100 ומהירות מירבית של 220.

1991-1993 אינטגרלה "איבו I" בעלת מנוע 2.0 ליטר מוגדש עם 210 סוסים, ואותם הנתונים כמו של אחותה הגדולה.

1993-1995 אינטגרלה "איבו II" בעלת מנוע 2.0 ליטר מוגדש עם 212 סוסים ואותם הנתונים שנשארו במשפחת ה16v.

 

ישנה גם הגירסאות הפשוטות יותר של הדלתא.

Hf Turbo 1984 שהיתה בעלת מנוע 1.6 ליטר 8v כפול קאמשפטים מוגדש עם 130 כ"ס ב5600 סל"ד ו195 קמ"ש סופיים.

1985 Hf Turbo שהיתה בעלת מנוע 1.6 ליטר 8v כפול קאמשפטים מוגדש עם 140 סוסים ב5500 סל"ד 8.7 מס ל100 ו203 קמ"ש.

 

ההבדלים במראה גם קיצוניים.

בתמונה הראשונה למעלה (האדומה) היא אינטגרלה 8V.

הצהובה הינה 16V בעלת בודי קיט של "איבו".

 

HF turbo נמצאת בתמונה שצירפתי.

Delta-HF-Turbo-1.jpg

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

  • אחראי פורום
פורסם

אני יודע על לבנה אחת, כנראה HF במקור, שהרכיבו לה את מע' ההנעה הכפולה של האינטגרלה

וגם את הכנפיים המנופחות. עד לפני 3 שנים היא שופצה באיזה מוסך, מישהו מכיר?

עד היום אני זוכר HF שכמעט קניתי, עד שהתברר שהיא פגשה עמודים (ברבים) וכולה עקומה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

את ה-יצירה של לנצ'יה שכחתם להזכיר פה, ואני מדבר על "נקבת גמל השלמה", זו שהורגת את בעליה, יותר נכון את נהגיה.

רכב שיוצר לראשונה בשנת 1985 בעל מנוע בנפח 1.8 ליטר מוגדש בשילוב עם סופרצ'רג'ר שהפיק 550 סוסים והמריא מ0 ל100 ב2.3 שניות!

דלתא S4, זו שהתחרתה בגרופ B בשנות השמונים המאוחרות והיתה פרועה מדי לכל נהג, ויש כאלו ששילמו על כך בחייהם.

lU785z8-2qI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

2.3 שניות מ 0-100 על עפר!! ולא אספלט.

 

לא חושב שיש משהו שמתקרב לזה אפילו היום...

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

הקשר של ה-S4 לדלתא הרגילה רופף ביותר. הקשר שלה לצמרת רשימת החלומות המוטוריים הרטובים ביותר שלי חזק מאין כמוהו :twisted:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
די היה לראות את ערימת התיירים הפולנים שהתקבצו סביב הדלתא דיזל השכורה שלי בתחנת דלק באיטליה, בכדי להבין שהקסם הזה עדיין עובד.

 

מה זה, שיבוטים גנטיים של אדוארד אטלר ? :lol:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

הלאנצ'יות היו מכוניות עם נשמה שלצערי נעלמה כשהם ניסו להפוך למותג היוקרה של פיאט.

 

אני זוכר מאוד לטובה את הפריזמה סימבול שהיתה לאבא שלי (מודל 89' שנקנתה חדשה והוא שילם עליה הרבה יותר מהפריזמה הרגילה רק בגלל המושבים העדיפים והיתה אצלנו עד 94' ו 215,000 ק"מ). רכב נוח מאוד, חזק מאוד לזמנו ומהנה מאוד. למרבה הפלא גם היה אמין מאוד ולא עשה כלל צרות.

 

הוא נמכר ב 30% מתחת למחירון ועד היום אבא שלי מצטער שמכר אותו ולא השאירו אותו כרכב נוסף בבית (מה שהוא מדחיק זה שאם הוא היה משאיר אותו יש סיכוי יו8תר מסביר שאחי או אני היינו נמרחים איתו באיזו תאונה מחרידה כי זה ממש לא אוטו לחיילים משוחררים).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

היו לי בעבר גם דדרה 1.8 וגם תמא טורבו.

אין ספק שזה משהו מיוחד מאוד, אבל עדיין לא כיף להיות בעלים של רכב כזה במדינה הזו.

פורסם

אם אתה מטפל בה באהבה ולפי הספר דווקא מאוד כיף.

 

בזמנו חיפשתי דדרה בנרות ולא הצלחתי למצוא אחת שמורה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...