Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האינטגרלה היא אחת המכוניות הכי מדהימות שיוצרו איי פעם.

גם היום העיצוב שלה מדהים, אין ספק שאם נפתחת אופציה, אני ישמח להחלפה

על האיביזה וגם להוסיף איזה עשירייה.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

Uno Turbo אתה מצחיק. :lol:

הרכבים הללו נמכרים בארץ ב150K+, אם בכלל.

באירופה אקזמפלר טוב ימכר ב15,000 יורו.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

להוסיף איזה עשיריה :lol:

לא מזמן נמכרה האדומה שנבחנה בהגה וב-ITURBO בכ-110K ש"ח.

 

הנה כמה שראיתי בטיול האחרון באיטליה:

 

3 אינטגרלות בתחנת דלק אחת, 2 לראלי ואחת לכביש.

csacas.jpg

ffavfs.jpg

dsc5282.jpg

ועוד 2 במארנלו ליד המוזיאון של פרארי.

dsc5339.jpg

הצהובה פשוט מדהימה!

dsc5363.jpg

פורסם

אני לא מוצא שום דבר יפה בצהובה, למרות שאני פתוח גם לרכבים ישנים, אני לא מבין את ה"יופי" ברכב הזה. בסך הכל העיצוב מרובע למדי ולא שונה מרוב הקומפקטיות בזמנה.

אלא אם אתם מוצאים יופי בכל התוספות ומצב הרכב שנראה מצויין.

 

חוץ מזה, הנתון 2.3 שניות למאה לS4 נשמע מופרך למדי, בחיפוש קצר ראיתי נתונים של 2.6 ל60 מל"ש (96 קמ"ש) ויש לי תחושת בטן שהנתון לא נמדד על כביש עפר.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

כשתראה אחת כזו על הכביש והלסת שלך תיפול תחזור אלינו.

ואין כמעט תוספות בצהובה,

חוץ מהחישוקים והפס הצהוב (במקום אדום) בגריל הכל מקורי.

הספוילר מתכוונן ל3 מצבים שונים, תוכל לכוונו לאיזו זווית שתרצה.

אני לא מבין מה העניין של הזילזול הזה,

תן מבט בוויקיפדיה ותראה שS4 עושה 0 ל62 מייל ב2.3, במציאות זה אפילו פחות.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

התכוונתי - אנשים נוטים לקרוא לרכב "מדהים" אם הוא מצוייד בג'אנטים גדולים ויפים, מונמך, מטופח חיצונית וכו' וכו', אפילו אם אותו רכב ש"מופשט" מכל אלו לא יזכה מהם למחמאות דומות. אין שום דבר פסול בזה, רק רציתי להבין מאיפה מגיעות כל קריאות ההתפעלות לרכב.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

תן מבט בוויקיפדיה ותראה שS4 עושה 0 ל62 מייל ב2.3, במציאות זה אפילו פחות.

 

האמת שהעפתי מבט ובויקיפדיה כתוב שדרוש אימות לקביעה הזאת.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

הדמעות חונקות.... מה יהיה עם לנצ'יה? 

החברה הפסיקה לייצא תחילת שנות ה 90.

הם מוכרים קצת מכוניות ב 3-4 מדינות.

הם מזמן היו צריכים להפסיק את הייצור.

הם הרי סה"כ חלק מפיאט,הם לא יוציאו דברים חדשים שלא קשורים לפיאט.

רוצה פיאט מיוחדת?

יש פיאט 500 פתוחה :inlove: בסוכנות או מיטו :shock2:

אייל

פורסם
אני לא מוצא שום דבר יפה בצהובה, למרות שאני פתוח גם לרכבים ישנים, אני לא מבין את ה"יופי" ברכב הזה. בסך הכל העיצוב מרובע למדי ולא שונה מרוב הקומפקטיות בזמנה.

אלא אם אתם מוצאים יופי בכל התוספות ומצב הרכב שנראה מצויין.

 

זה עניין אישי, אני פשוט מאוהב ברכב הזה ובעיצוב שלו, הצהובה באמת מדהימה, אבל גם האדומה בורדו לא נופלת ממנה וכך גם הצהובה הישראלית.

 

משהו בקרביות ה"מרובעת" שלו עושה לי את זה. גם עם הג'אנטים המקוריים.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם
אני לא מוצא שום דבר יפה בצהובה, למרות שאני פתוח גם לרכבים ישנים, אני לא מבין את ה"יופי" ברכב הזה. בסך הכל העיצוב מרובע למדי ולא שונה מרוב הקומפקטיות בזמנה.

אלא אם אתם מוצאים יופי בכל התוספות ומצב הרכב שנראה מצויין.

 

חוץ מזה, הנתון 2.3 שניות למאה לS4 נשמע מופרך למדי, בחיפוש קצר ראיתי נתונים של 2.6 ל60 מל"ש (96 קמ"ש) ויש לי תחושת בטן שהנתון לא נמדד על כביש עפר.

תשווה לרגע את האוטו הזה לרכבים מאותה תקופה, פיאט, אונו/טיפו, 205, רנו 5, ג'אסטי/DL ותחשוב שוב על נושא העיצוב :wink:

 

הצהובה שאמרתי שניראת מדהים, כן היא מדהימה בהתחשב שזה רכב בן 20+-, שמורה להפליא.

באיביי רכבים במצב כזה נמכרים ב-20K יורו לפחות!! והמחיר רק עולה.

פורסם
האמת שהעפתי מבט ובויקיפדיה כתוב שדרוש אימות לקביעה הזאת.

 

 

הנתון נמדד בראלי אקרופוליס אי שם בשנת 85... עם הנהג הנרי טויבונן (מנסה למצוא לינק)

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

הלנצ'ייה דלתא עוצבה ע"י ג'יוג'יארו האיטלקי שאחראי בין היתר לעיצובן של הגולף MK1 והפיאט אונו.

נקודת הפתיחה של לנצ'ייה היתה רחוקה מלהיות אידיאלית; בניגוד ללנצ'ייה בטא, שהיתה הלנצ'ייה הראשונה שפותחה תחת בעלות פיאט, במקרה הדלתא נאלצו לנצ'ייה להשתמש בפלטפורמה גרועה למדי שהגיעה מהפיאט ריטמו, בשל אילוצי תקציב.

לנצ'ייה, כצעד ראשון, פיתחו למכונית החדשה מערכת מיתלים אחורית "נורמאלית" שהחליפה את המתלה האחורי בעל קפיץ העלים הרוחבי של הריטמו, ובכך השיגו התנהגות כביש ונוחות נסיעה בליגה אחרת מזו של הריטמו.

בנוסף, תא הנוסעים עוצב וצייד ברמת גימור והידור גבוהות יחסית על מנת לפתוח פלח שוק חדש - קומפקטיות פרימיום.

מה שמעניין במקרה הדלתא, שדווקא בערוב ימיה היא זכתה להצלחה ניכרת, מאחר וכחדשה היא לא ממש נלחה הצלחה מסחררת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

תן מבט בוויקיפדיה ותראה שS4 עושה 0 ל62 מייל ב2.3, במציאות זה אפילו פחות.

 

אף אחד לא ניסה לבנות לה כנפיים? אני בטוח עם הנתון הזה היא יכלה לעוף.

 

ולמה הפסיקו לייצר אותה? בגלל הבטיחות הבנתי לפי הכתוב פה שהרבה נהרגו בגלל האוטו.

פורסם
אם אתה מטפל בה באהבה ולפי הספר דווקא מאוד כיף.

 

בזמנו חיפשתי דדרה בנרות ולא הצלחתי למצוא אחת שמורה.

 

 

דווקא הדדרה היתה מאוד אמינה ומפנקת, מפשיר אדים במראות, פול חשמלי בקרת אקלים דיגיטלית, מושבי אלקנטרה, עץ מהגוני כל הרכב, פתיחת תא מטעון חשמלי, מראה מרכזית נגד סינוור... ואת כל זה מערכתי ב13 אש"ח, לפני 5 שנים.

 

הבעיה שטיימינג מוסכים מתעצלים לעשות למה זה מסובך כי יש בלאנסר 2 רצועות. וקלאץ' לקח לי טונות של זמו למצוא, מנורות נדלקות בלי קשר. זה מבאס תשמע. אבל אותי זה לא ישבור עד היום אני מחזיק 156 ,..

פורסם

את בעיית הנורות שמתריעות על נורות שרופות פותרים בקלות ע"י התקנת נורות עם התנגדות זהה לאורגינליות. גם לנו היה את זה ובמוסך המורשה לא ידעו להתמודד עם זה עד שהגענו לאנג'לו ליד יד אליהו שהחליף נורות והבעייה נעלמה.

 

בשלנו טיפלנו באנג'לו ואח"כ אצל אלכס באשדוד עש שנמכרה (אח"כ הוא ירד מהאיטלקיות) ואף אחד משניהם לא פחד לעשות טיימינג או טיפולים אחרים (אותו מנוע של הדדרה 1.6 ליטר. רכב מודל 89' עם אבזור מלא שלא מבייש גם רכבים של היום ומערכת הזרקת דלק שמעטים ידעו אז מה זה בכלל).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...