Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט קיט מתנול - איביזה טורבו.


 שיתוף
עוקבים 4
שימו לב! השרשור הזה בן 3983 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי!

יום ראשון שעבר הגעתי ל-PITSTOP לצורך התקנת "קיט הזרקת מתנול", לאיביזה 20VT.

אחרי שראיתי שבפורום כמעט ואין מידע על הקיט, החלטתי להסביר בקצרה על התהליך ותוצאותיו.

המתנאול בשילוב עם מים ביחס של 50:50, מקרר את הטורבו ומעלה את האוקטן.

משאבה בעוצמה אדירה של 250 PSI דוחסת את המתנאול

אל האינג'קטור שמרסס את התערובת אל המנוע.

 

כאן מצורפות כמה תמונות עם הסברים, על החלקים ממנו הקיט מורכב.

1: גלון מתאנול 50\50 4 ליטר, משאבת מתאנול 250 PSI!

2:המוח של המערכת - Adjustable Pressure Switch.

3: תמונת קירוב של המוח.

4: Outside Mount Nozzles או מזרק/INJECTOR.

5: נורת ביקורת - ברגע שהיא נדלקת אתה מתחיל לטוס :).

 

אז ככה, מאז שהתקנתי את הקיט הרכב פשוט מרגיש הרבה יותר חזק.

אפשר לכוון את זה בעזרת ה-Adjustable Pressure Switch.

אצלי זה מכוון על 1 באר, קצת גבוה יחסית אבל אני מעדיף להתרגל קודם

כי לפעמים הכניסות שלו באות בהפתעה.

עד סוף השבוע אני מתכוון לכוון אותו שיכנס ב-0.7 באר.

הקיט הוא של חברת שנחשבת מהטובות בעולם, DevilSown .

התהליך כולו התבצע ב-PITSTOP, פעם ראשונה שאני שם והרגשתי כמו בבית.

תודה לנתי ולדודי על המחיר המצויין וההתקנה המקצועית.

תודה לכולם ומקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך.

אם יש שאלות אני פה.

Photo0426.jpg

Photo0430.jpg

Photo0432.jpg

Photo0433.jpg

Photo0434.jpg

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 131
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נכון, הקיט המורכב הוא STAGE 1, הבנתי שההבדל בינהם הוא

שבסטייג' 2 אפשר לכוון את עוצמת ההזרקה ואצלי הוא על FULL BOOST תמיד.

אבל אולי אני טועה.

והוא מורכב בתא מטען מאחוריי הסאב וופר ככה שלא תופס מקום.

בעיקרון יותר פשוט וקל להרכיב בתוך התא מנוע, פשוט באיביזה שלי אין מקום לזה.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ניתן להתקנה ברכב אטמוספרי, ברכב מוגדש מקבלים כ-15\20 כ"ס.

אין לי מושג כמה תקבל באטמוספרי.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להרכיב את הסטייג' 2 אבל הפרשי המחירים בארץ מוגזמים ולכן אני כנראה אזמין מחו"ל.

המתאנול עצמו דליק ולכן אני חושש להתקין את המיכל ליד המגברים מצד שני גם לי אין מקום מתחת למכסה מנוע 8)

Peugeot 208GTI

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בכל אופן, את ההתקנה תעשה במקום מקצועי!

נשמע קצת מסוכן לשחק בנושא כזה.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נגיד שיש חפירות בסוף הילוך 2. :-o

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מאד הנושא הזה.מה קורה כאשר אתה לוחץ וגדישה עולה מעל באר לשבריר שניה ואז אתה לוחץ שוב פעם.בקיצר כאשר מחוג "רוקד" לאזור 1.0באר,לא נגרם נזק מכך?

אצלי הגדישה לא כ"כ יציבה עד כ 4000 סל"ד ויש פיקים,יש לכם מושג האם יכול להגרם נזק מכך?

עשית מדידת זמנים לפני ואחרי הרכבה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שיפור ששווה כול שקל תתחדש.

עכשיו עם שילוב של אינטרקולר חזית בכלל יתן לך עוד תוספת של הספק.

הבעיה היחידה,אומנם בעיה קטנה, היא שאתה נוסע עשיר בדלק ,והמחשב של האיביזות 2001-2002 לא יכול לתקן יותר מידי.

יש לך צי'פ של פרילינג,לפי דעתי תחזור אליו לסיבוב כיוונים ,ובכך תוכל לקדם עוד הצתה ולהוריד קצת דלק,ותוציא עוד הספק.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי כל כך מאיפה באה תוספת הכח.

אם האוקטן עולה אני מניח שעל מנת לקבל יותר כח צריך לשנות משהוא בתזמון המנוע כדי לנצל זאת.

איך זה קורה?

זכור לי שפעם מכרו בתחנות דלק בארץ דלק עם תוסף מתנול, האם זה קשור?

אפשר לקבל קצת הסבר עקרוני על הדרך שבה זה מוסיף כח?

תודה,

נתן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 3983 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...