Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיון בנושא מקצועיות מוסכים מורשי יבואן (פוצל מדיון הצמיגים הגמורים של הGTI החדשה)


Soundman
שימו לב! השרשור הזה בן 5326 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הדבר הטוב שיש במוסכים מורשים שיש למי לבוא במידה והמוסך מורשה יבואן לא מצליח לפתור תקלה, כמה שנראה לכם שהיבואן

לא עושה כלום עם התלונות זה לא נכון.

אני זוכר שהיו באים נציגי שירות מכל מוביל, ופשוט הינו יושבים איתם (גם אני בתור אחד שצריך להסביר עם הרצתי בקשה לחלק או לא ומה נהיה איתו), לגבי הלקוחות הבעייתים (הכוונה לא לכאלו שעושים בעיות אלא לכאלו שלא סופקו להם החלקים הדרושים להמשך טיפול או כאלו בעיות לקראת סוף אחריות, או חלקים פגומים ואחרים), והנציגי שירות (מדובר באנשים עם רקע טכני גבוה) היו להם גם את רשימת הלקוחות, ואנחנו בתור מוסך הינו דורשים מהחברה לספק את החלקים כמה שיותר מהר ללקוחות, ולקבל תשובות לגבי בעיות כאלו ואחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אבי ,בחייאת, השירות אצל רוב היבואנים בארץ הוא מזעזע, אז תפסול על זה את כל הרכבים?

היבואן היחיד בארץ שאני יכול לציין לטובה את השירות שלו הוא יבואן טויוטה יוניון מוטורס. כל השאר מאכזבים וזה בלשון המעטה.

 

לא מסכים איתך.

 

מניסיון עם יונדאי H1 האוטו חרא אבל השירות והיחס של היבואן מעולה (רכב שנקנה חדש ותוך שנה ו 100,000 ק"מ הגיע 3 פעמים על גרר בגלל נדנדי שסתומים שנשברו. בפעם השנייה היבואן כבר החליף את כל מערכת תזמון השסתומים ובפעם השלישית כשהאוטו כבר בן כמעט שנה ועם 90,000 ק"מ ביקשתי הארכת אחריות ומיד קיבלתי אחריות לשנה שלישית ללא הגבלת ק"מ למרות שמדובר בנסועה שלו על אחריות ל 300,000 ק"מ).

 

גם עם קרסו יש לי ניסיון מצויין. לא יודע אם זה בכל המוסכים אבל במורשה באשקלון אני מקבל יחס, שירות ואמינות.

 

סמל"ת גם הפתיעו אותי כשהחליפו לי בדובלו קלאץ' במסגרת האחריות לאוטו עם 60,000 ק"מ בלי שביקשתי בכלל שזה יהיה באחריות (מוסך דניאל באשדוד).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש יבואנים שכבר הפנימו שהשירות שלהם על הפנים ועשו שינוי רציני מאוד - קרסו וסמל"ת.

לא יודע מה הולך בלובינסקי אבל גם שם השירות היה בעייתי.

צ'מפיון גם בשלב המכירה שמים XXX על הלקוחות שלהם. גם קרסו לא יודעים למכור.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכרו אמנם, אבל לא כ"כ הרבה יחסית.

כשאני צריך לרדוף אחריהם בשביל נסיעת מבחן על קליאו ספורט ובסוף עושים לי טובה שבכלל מדברים איתי, שילכו לחפש. אני לא מזוכיסט.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אמשיך לטפל בצ'מפיון לפחות עד תום האחריות (הרחבתי ל-3 שנים).

הגישה השתנה לטובה מלפני 4 שנים, או שאולי ללקוחות אודי יש יחס שונה.

 

עצוב כמה שזה נכון. כשהמוסכניק/חשמלאי נוגע ברכב חדש (בעיקר אודי יש לציין) הוא מתנהג אחרת לחלוטין!!!

לאחי יש אודי A3 חדשה (2009) ולי יש פולו 16V שנת 2000. היחס שהן מקבלות במוסך של צ'מפיון שונה מקצה לקצה.

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ידוע שבעלי אודי מקבלים יחס שונה לגמרי. צ'מפיון גם לא מסתירים את זה. גם אין בעיה עקרונית עם זה שבעלי מותג פרימיום יקבלו שירות פרימיום, רק שהשירות הרגיל צריך להיות ברמה טובה ולא תת רמה.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד לא מזמן היתי בעל VAGית והיתה לי הכרות ארוכה אם צ'מפיון. מבחינתי אני מוכן לשלם גם מחיר כפול כל עוד שהעבודה שהמוסך עושה היא מקצועית וברמה גבוהה. לצערי צ'מפיון עושים עבודה רשלנית, לא מקצועית והם גם חוצפנים(הלקוח תמיד אשם) וגם שקרנים על הדרך ודורשים על זה מחיר בשמיים, זו אגב הסיבה שאני לא קונה יותר VAGיות(למרות מאני מאוד אוהב את הרכבים שלהם)-לא רוצה שצ'מפיון ושות' יקבלו עוד שקל אחד ממני(כמובן שמדובר ברכב חדש).

כמו כן , יש לי גם הכרות אם כמה יבואנים אחרים ואני יכול להגיד שכנראה שהצ'מפיון מעל כולם במובן הרע של המילה(חבל שאסור לקלל בפורום).

האמת שלאור הניסיון האישי שלי, בארץ עדיף לקנות רכב הכי פשוט אם הכי פחות תוספות ואמין ככל האפשר ,מה שגם לא היתי נותן ליבואן אפילו להתקין קודנית ברכב,כי גם את זה לרוב הם לא מסוגלים לעשות כמו שצריך וצריך לחזור 20 פעם בישביל לסדר את זה(לפעמים על גרר) ולקוות שלא נגרם נזק נוסף למערכות הרכב שבמקרה ונגרם נזק הם כמובן ינסו להתנער מזה, אבל אין מה לעשות ,הביטוח מחייב.

 

מתוך כשלוש שנים שהיתה לי VAGית ,כחצי שנה(לא רצוף) ביליתי במוסכים וגם זה רק בגלל כמה ביקורים בצ'מפיון, כאשר בצ'מפיון פשוט הרסו לי את האוטו ע"י תיקונים רשלניים ועקומים שהם עשו. :x

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ידוע שבעלי אודי מקבלים יחס שונה לגמרי. צ'מפיון גם לא מסתירים את זה. גם אין בעיה עקרונית עם זה שבעלי מותג פרימיום יקבלו שירות פרימיום, רק שהשירות הרגיל צריך להיות ברמה טובה ולא תת רמה.

 

זה נכון. בגלל זה יקבלה נפרדת, יועצי שירות אחרים וכו'.

אבל בסופו של דבר מדובר באותו מוסך עם אותם נהלים.

 

רוב התלונות כאן הם על הנהלים ולא על השירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Soundman ,

אני מסכים עם כל מילה לצערי.

ואייל זה לא נכון שהיבואן והשירות שלו לא משחקים תפקיד ברכישת רכב חדש, לא רק זה שהוא משחק תפקיד הוא אפילו משחק תפקיד די משמעותי בעניין.

 

כשאני קונה רכב חדש, אני לא מצפה שהחברה תהיה לצידי במהלך המכירה בלבד, תתנהג במקצעויות באולם המכירות וכו', אני מחפש חברה שתוכל ללוות אותי במהלך כל אורך החיים של הרכב שאני קונה, ואם הם לא מסוגלים לעשות את זה, אז זה מאוד פוגע ברכישה עצמה.

 

אבי.

 

זה משחק תפקיד כשאתה קונה רכב חדש, אבל אתה לא קנית רכב חדש אלא לאון משומשת ולפניה היתה לך 106 ראלי ככה שזה לא היה אמור לשחק אצלך תפקיד.

 

למי שמנסה להשוות פיאט פונטו, סליחה - אלפא מיטו , לגולף GTI... תעשה לי טובה. זה רכב מקטגוריה שונה ולמרות שיש בסמל"ת מנכ"ל חדש (מנהל מותג פולקסווגן בצ'מפיון מוטורס בתפקידו הקודם) ,

חובת ההוכחה שמשהו שם השתפר היא עדיין עליהם , ואם זה שמושך בחוטים בא מצ'מפיון שאתם כ"כ אוהבים להשמיץ אז מה זה יגרום לשירות של סמל"ת ?

 

אגב, אני לא מבין מה גורם לאנשים לחשוב שבמוסכים מורשי יבואן כל העובדים סופר מקצועיים ומנוסים, בהרבה מקרים יש שם ילדים שאתמול סיימו קורס מכונאות/חשמלאות.

דווקא במוסכים הלא מורשים הוותיקים דוגמת מוסך רון (גרמניות) ומוסך ימית (צרפתיות) שאני מכיר טוב מאוד , יש מקצוענים מהשורה הראשונה בארץ (שגם מקבלים משכורות בהתאם) בעלי ותק ונסיון עצומים.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+1 למעליי.

 

(אני לא גזעני. אבל זה היה המשפט)

מה זה משנה עם תטפל במורשה צ'מפיון. או במדרכה ממול. בשניהם לרוב הפועל יהיה ערבי.

 

 

ולא מקובל עלי שיש לך אודי ואתה תקבל יחס מועדף.

ולי יש בורה / גולף / עגלת סופר ואני יקבל יחס של זבל.

 

אני מרים את הכפפה.

(ועם לפורום יש בעיה לפנות אלי לפני. ולא לבצע צעדים חד צדדים)

כל בעלי רכב VW / אודי / סקודה / סיאט.

ולא מטפלים ברכב בצימפיון בגלל היחס של הנציגי שרות. / מוסך / עובדים וכו

מתבקשים לכתוב כאן. איזה רכב. ולמה לא מתקרבים לצ'מפיון.

(אגב עם היה לכם VW וגם אז לא טיפלתם שם. מתקבל.)

 

1. אלי.VW בורה. 2002. לא מטפל בגלל היחס של הנציגי שרות. והטיפול הגרוע.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, לא הבנתי איפה ראית השוואה של מיטו לגולף GTI.

שירות בהחלט אפשר להשוות.

כשתקנה רכב חדש, תבין למה השירות חשוב. כשאתה קונה משומש ב 40 אלף שקל, אז באמת אפשר למצוא מוסך שלא קשור ליבואן.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שמנסה להשוות פיאט פונטו, סליחה - אלפא מיטו , לגולף GTI... לפי מה שתה אומר הגולף שלך היא בעצם אוקטביה.חובת ההוכחה שמשהו שם השתפר היא עדיין עליהם , ואם זה שמושך בחוטים בא מצ'מפיון שאתם כ"כ אוהבים להשמיץ אז מה זה יגרום לשירות של סמל"ת ?. לא תמיד הבעיה או מי שיביא שינוי זה המנהל אלה היחס של בעל הבית לגבי השירות שהוא רוצה לתת אם בכלל.

מיטו לא מתחרה בגולף אבל במחיר של 30 אלף פחות היא סוג של שיכול/מתחרה.

 

היום השירות שאלפא הוא מחלקה ראשונה במיוחד לפני מה שהיה שם לפני שנתיים שלוש

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היחס של צמפיון ישתנה בקרוב מאוד ברגע שיהיה יבוא מקביל למכוניות. תאמינו לי מאותו יום השירות שם ישתפר פלאים. ותראו איך המחירים המופרכים של הגולף (להוציא את הGTI) ירדו פלאים.

 

צמפיון צריכים לזכור ששירות הוא גם באולם התצוגה, גם במסירה של הרכב, וגם בשירות במוסכים. הם צריכים להבין שלקוח שיהיה מרוצה יחזור לקנות אצלם שוב ולא להכפיש את שמם בפורומים השונים.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא חייב לטפל בצ'מפיון אתה יודע... אני לא נכנסתי לשם כבר 6-7 שנים מאז שהיתה איזו פאדיחה באחד ממוסכי הרשת.

זה לא אומר שהמוצרים לא מצויינים, פשוט צריך למצוא את נותן השירות הנכון.

 

למרות שאכלתי מהם כמה מרורים ,דווקא במקרה של התקנה מקומית שנותנת קודי תקלה לא נכונים אני יכול איכשהו להבין אותם כי מה הם צריכים את הכאב ראש הזה של להתעסק בבעיות חשמל שנגרמו ע"י אזעקה צד ג' ברכב בן 10 (הימרתי נכון?).

 

בקשר לאישור צמיגים, אתה מדבר על סכומים זניחים, בשביל 100 שקל לא הייתי טורח אפילו לרשום הודעה בפורום,

בכל מקרה לידיעתך, במכוני הרישוי יש אוטודאטא שבו קיימות כל המידות המותרות לגולף, כשאני אישרתי מידה לא הייתי צריך בכלל את צ'מפיון.

 

אז איפה אתה כן מטפל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5326 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...