Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ודבר נוסף על איזה צילצולים דיברתם בדיוק?

הצלצול של הטלפון שמנהל הבנק מתקשר לקלל אותך :)

 

אגב, מה עושים בעלי אימפזות באמריקה? אין פה 98. יש 87,89,91.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בארה"ב 91 מקביל לאיכותו של 95 הישראלי.

93 שם = 98 בארץ.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

עם המחשב של הקליאו יודע לאחר או לקדם הצתה,אז איפה פה הבעיה לתדלק 95?

אין לכם בעלי הקליאו תוכנה שמאפשרת להתחבר למחשב ולראות און ליין תיקוני הצתה?

פורסם
עם המחשב של הקליאו יודע לאחר או לקדם הצתה,אז איפה פה הבעיה לתדלק 95?

יריב,אתה סוטר את עצמיך-גם המחשב שלנו יודע לעשות זאת ובכל זאת למה אנחנו מתדלקים 98?

זה קשור כבר לשבלול?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

המחשב יודע לתקן הצתה עד 12 או 13 אני לא זוכר בדיוק.

עם דלק זבל אתה מאחר הצתה מעל מה שהמחשב יודע לתקן.

זה מה שהבנתי מכמה אנשים, אני מתדלק 98 וסובל מזה.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

על הטורבוים שלכם אין בעיה לתדלק 95,אבל ליתר בטחון תבדוק תיקונים.

היו כבר איביזות שנסעו שנים עם 95אוקטן,ויותר חזקות משלכם שעברו ים רייסים ומנחתים ועדין בלי נזק.

אולי באיביזות החדשות זה אחרת ככה שאל תתפסו אותי במילה.

עם 2001-2002 אין בעיה.

פורסם

בעלי האיביזות,הכל תלוי איך אתם מכוונים.

 

עם הצ'יפ שלכם מכוון ל98,אז מתי שתתדלקו 95 יהיו תיקוני הצתה והאוטו יסע חלש יותר.

 

ברכב שכוון ל 95 לא אמור להיות שום הבדל.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

כרגיל מפספסים את העיקר.

 

שאלת מליון הדולר היא האם 98 בארץ הוא באמת 98? מי יתקע לי כף שלא מדובר ב95 שסתם עולה יותר? קרי- איך אדע ש98 הוא באמת כזה ?

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

98 בארץ הוא תיאורטי בלבד.

במדינות מפותחות יש חובה למדוד גם ערך מדוד מנוע ולפרסם.

אתה לא יודע באמת מה האוקטן. ומכיוון שלא מודדים אותם הסיכוי שהדלק טוב נמוך.

פורסם

לא תדע כי הוא לא בפיקוח. אלא אם, עצמאית תיקח דגימה למעבדה.

מעבר לכך, נאמר כבר בעבר שה-98 בארץ הוא 95 עם תוסף. 98 אמיתי כמו באירופה הוא לא.

Veni Vidi Vici

פורסם

יריב,

לגבי תיקוני הצתה עם 95 באיביזה שלי אז כשאני ועידן התחברנו עם וואג לרכב שלי אז הרכב הראה תיקוני הצתה של 4 מעלות בשיא[ודור עד לזה].

יש לציין שהרכב שלי לא צילצל מהמנוע עבד עגול ויפה בכל רצועת סל,ד אפשרית.

בסוף הבדיקה השתכנעתי [לחץ חברתי..] לעבור ל98 כבר 10 מיכלים מאז שאני מתדלק 98 ולא מרגיש שום הבדל בעבודה של המנוע ובנסיעה [יש לציין אצלי שכרגע עם דלק 98 לא מדדתי תיקוני הצתה].

שורה תחתונה אני לא מרגיש שום הבדל בפועל חוץ מעוד שקל וחצי לליטר שמתאדים לי מהארנק כמו דלק..

אני חושב שאני אחזור ל95 ובהפרש הכספי החודשי שיצטבר ,אקנה ריחון איכותי לרכב מדי חודש.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

שזה מראה לך תספרה 4,זה בלחץ אולי מעלה וחצי תיקון,ממה שזכור לי כול 3 זה תיקון של מעלה אחת.

בגלל זה אמרתי לך שאין לך שום בעיה לתדלק 95,עם הרכב שלך היה יותר משופר אז אולי אז, היה הבדל בין 95 ל 98 וגם תלוי.

 

רק שתדעו שיש הבדלים בין אוקטן 95 ל 98, ויש אפילו הבדלים בין 98 לתחנה אחת מתחנה שניה.

את ההבדל בין האוקטנים רואים בברור בזמן שמכוונים מחשב מנוע.


×
×
  • תוכן חדש...