Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קליאו ספורט עברה לשתות 98


שימו לב! השרשור הזה בן 5549 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

הבעלים הקודם תידלק 95, למרות שלא נשמעו צילצולים החלטתי לנסות 98.

עושה רושם שיש שיפור (גם לפני זה היה מצויון).

לפי התוצאה בינתיים נראה שיש הבדל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

חבר סיפר לי בידיוק הכל סיפור שנדלקתי כמה שהדלקים בארץ זבל.

הוא נסע לקפריסין עם אימפרזה "מאובזרת מאוד" למרוצים. בכל מקרה עוד בארץ הוא נסע על 99 וטולול.

הוא נסע לשם. תידלק, לא פחות ולא יותר מדלק 95. ולא נשמע שום צילצולים והאוטו נסע כמו שצריך.

אז כן. אני בטוח שה95 בצרפת יותר טוב מה98 שלנו. שלא נדבר על ה98 שלהם.

A.R.T Performance

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד בארץ הוא נסע על 99 וטולול.

 

אולי תסביר לאלה מאיתנו שלא בקיאים בשפה העברית, מה זה טולול..?

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוקטן בישראל נקבע ע"פ חישוב.

בעולם מקובלת גם מדידה של אוקטן במדידת מנוע (במעבדה).

חברות אירופאיות מצהירות על הערך מדוד מנוע לעומת הערך האמיתי (תמיד נמוך יותר) אבל הערך נמדד ומפורסם.

לדלק באוקטן תיאורטי מסויים יכולים להיות ערכים מדודים שונים מאד

בארץ בתי הזיקוק וחברות הדלקים לא מחויבים למדוד ולפרסם למרות שבמעבדת המתכות של הטכניון יש אמצעי מדידה.

הסיבה היא כמובן לובי חזק מאד של בתי הזיקוק.

 

סביר להניח שדלק בישראל הוא בעל אוקטן מדוד נמוך יותר מאשר באירופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר גם להוסיף חומרים מעלי אוקטן

ממה שהבנתי גם חברות צ'יפים מפרסמות גרפים שונים לאותו סטאפ שכל אחד באוקטן שונה וההבדל ניכר

מן הסתם בגלל פחות תיקוני\איחורי הצתה ע"י מחשב הרכב (חיישן נקישות)

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השימוש בדלק 95 (ישראלי כמובן) ברכב שלך עשה לו רק רע, משתתף בצערך ומקווה בשבילך שההשלכות לא יתבטאו בקדנציה שלך.

 

המנוע הזה לא אמור לעשות שימוש באוקטן 95 בארץ הקודש.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא דואג,

הוא שתה 95 לפרק זמן קצר מאד ובלי עומס.

מנוע כרגע במצב מצוין.

הבעלים הקודם נבהל כשהגעתי ל 3000 סל"ד (והזהיר אותי לא לעבור את ה120 קמ"ש כי הרכב נהיה ממש מפחיד מעל זה - "מקבל הרבה כח" ):wink:.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן , אני מאמין (במקרה מכיר בעקיפין את הבעלים)

כל הסימנים מראים שהרכב נסע עדין מאד (גם אני די עדין איתו ביום יום).

בכל מקרה זה לא העיניין.

רק רציתי לשתף בהשפעת החלפת הדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5549 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...