Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעונין להזמין מאייבי עם חבר 2 סאבים של קיקר של 1500 וואט ולהיתחלק איתו רציתי לדעת אם הסאב הזה מתאים למוזיקת טראנס פסיכודאלי מיזרחית ודיכאון ?

ותודה חברה

פורסם

תן דגם מדוייק לקיקר יש מבחר דגמים בהספקים שונים.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KICKER-CVX12-CAR-STEREO-12-INCH-1500W-CVX-SUB-SUBWOOFER_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5d269d0b29QQitemZ400079784745QQptZCarQ5fSubwoofersQ5fEnclosures

זה הדגם שאני מעונין בו בעיקרון 1500 וואט זה יתאים לי? איזה מגבר הוא צריך מונו בלוק או שאפשר להגביר אותו עם מגבר 4 ערוצים

פורסם

אני יגיד לך כזה דבר.

הקיקרים לא סאבים כדי לשמוע באיכות ובדיוק.

כשאתה שומע מוזיקה של מזרחית את מצפה שהסאב ישתלב לך עם השיר.

אז לפי דעתי הקיקר הוא כמו שור..הוא דוער ודוער ולא יודע לאן...

hu:pioneer 7800mp:comp front-infiniti refrance comp rear:sound strem rubicon. amp1:hifonics bxi6408 amp mono:hifonics 2008d class

sub:FI BTL 15

פורסם

אני חושב שבאותו המחיר פחות או יותר אתה יכול לקנות 2 cvr בארץ והם יתנו לך את אותה תוצאה

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

בנוסף בשביל סאב כזה תצטרך מונובלוק כי הוא 750 RMS.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם
אני יגיד לך כזה דבר.

הקיקרים לא סאבים כדי לשמוע באיכות ובדיוק.

כשאתה שומע מוזיקה של מזרחית את מצפה שהסאב ישתלב לך עם השיר.

אז לפי דעתי הקיקר הוא כמו שור..הוא דוער ודוער ולא יודע לאן...

אתה צודק במה שאתה אומר אבל אני ממש חייב לישמוע אותו בישביל לדעת למה על טעם וריח אין מה להיתווקח... אני מפחד ליקנות ככה אני ממש רציתי להזמין 2 אבל מימה שאתה אומר שווה לי קודם ליששמוע אותו איפו אני יכול לישמוע כדי לדעת?.... יש לך איזה המלצה לסאב אחר מתאים למוזיקה אתה יודע שיהיה פחות או יותר מדוייק לא חייב ממש מה שצריך שיהיה חזק ואם שם לא איזה סיני ...אגב כל הקיקר הם כמו שאתה אומר ?

לזה שמעליי אני יגביר אותו בינתים אם מה שיש ואני יקנה מונו בלוק טוב

פורסם

+1 יש פה קיקר למכירה שבמפגש חיברתי אותו למגבר שלי באוטו שלי ..סאב טוב !

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

השאלה שלי יותר בכללי האם הסאבים האלה מתאימים למוזיקה שלי אני מתקוון גם לסאבים L5 וגם CVX12 איך ישמעו ממש גרוע מיזרחית וטראנסים פסיכודאלי בעיקר אם שומעים טוב אני משקיע גם לסאב וגם אני יקנה מגבר מונו של קיקר

פורסם
אם אתה נעול על רעש אני חושב שl5 או l7 יעשו את העבודה.

שמע נעול על רעש אבל אני רוצה לישמוע איכותי די איכותי שאני לא הסבול כן אז אני חושב אני הילך על קיקר המרובעים L7-L5 או עדיף תעגולים ?מה האבדל CVR

×
×
  • תוכן חדש...