Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אחרי הרבה זמן שלא רכשתי HU אני חושב שהגיע הזמן,

 

נכון לעכשיו ישלי את ה9855 וברצוני להשתדרג. ככה שהדגם החדש צריך לההיות יותר טוב ממנו.

 

דרישות חובה:

3 יציאות של לפחות 4V

טיים קורקשין

אקולייזר מלא (חיתוכים מלאים בתדרים הנחתות שליטה על הסאב וכל השטויות שקימות ב9855)

תמיכה ב3WAY

24BIT

קורא את כל פורמטי המוזיקה כמובן..

פאנל גולש עם שליטה על זוויות

מכוייל לתדרים בארץ

וכמובן מכשיר אמין

 

דרישות עם עדיפות:

ווליום גלגלת.

מסך כמה שיותר רחב

 

אין צורך:

קריאה של DVD וכל המולטימדיה.

 

עדיפות לאלפיין אקליפס וקלריון או חברות ברמתן.

 

 

תחום מחירים של הALPINE 9887 והECLIPSE CD8445.

 

ה7200 כבר יקר לי.

 

הקניה תתבצע בניו-יורק.

 

תודה רבה מראש!

מור

כרגע כלום =[

פורסם

אם יש לך כבר את ה9855 ואתה רוצה להשתדרג לדעתי מיותר לקנות את ה9887 אומנם הוא יותר חדש, אבל יש אנשים שמעדיפים את מה שיש לך כרגע על פניו ואפילו אומרים שהוא טוב יותר. לכן לדעתי האופציה הבאה שלך צריכה להיות האקליפס 7200 שהוא באמת כבר כמה רמות מעל ומבין הטובים שיש לטווח המחיר הזה, ושווה את ההשקעה. לגבי ה CD8445 לא ממש מכיר ושמעתי עליו...

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

פורסם

לא מובנת לי מסקנתך שהאקליפס יקר ואתה אמור לקנותו בניו-יורק.מדובר על ה7200.

אני הזמנתי את האקליפס מחנות בארהב שהמלאי בה נגמר.אבל שילמתי מקדמה והמכשיר אמור להגיע לחנות בשבועות הקרובים.המחיר הוא 400 דולר.לעניות דעתי,המחיר הזול ביותר למכשיר חדש ולא מחודש שניתן היום להשיג באינטרנט או בחנות כלשהיא.

ובאותה נשימה,אני מזמין מי מחברי הפורום שימצא במחיר זול יותר.

בהצלחה

פורסם

itzik_bb

 

האקליפס מכשיר מצויין , אבל כמה רמות מעל ה9887?

 

לפותח השירשור, יש לך ביד את אחד המכשירים הטובים בשוק בסגמנט שלו, אם זה לשדרג אז רק למכשיר היי אנד אמיתי.

היה לי 9855 החלפתי אותו מהסיבה שבהגברה אקטיבית הקרוס שלו בעייתי בסלופים גבוהים.

 

אבל אם אתה רוצה מכשיר חדש האופציות הם 9887 והאקליפס , מי יותר טוב? אין תשובה חד משמעית.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

אם ה-9855 תקין אני לא מוצא סיבה אמיתית לשדרוג, מכשירים כמו 9887 או CD7200 יתנו לך +- את אותם הפ'צרים רק בשם אחר.

עדיף להשקיע את הכסף במקומות יותר חשובים שיתנו תמורה גבוהה בהרבה.

 

מה לגבי איטום יש\אין? אם לא זה הזמן. :)

 

דניץ

פורסם

+1 לקודמיי

אין טעם להחליף 9855 תקין ל 9887/785/7200.

 

למה בכלל להחליף את הר"ד ? סתם כי הוא דגם ישן ?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...