Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגי FALKEN


Guest meni_sofer
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

חברה אני צריך להחליף 4 צמיגים בסוזוקי ליאנה 2006

195/55/15

המליצו לי על FALKEN ZE-912 ב 1300 ש"ח

מישהו מכיר את הדגם הזה ?

תודה מראש

פורסם

מני שלום.

אצלי ברכב הורכבו מלפני שנה וחצי רבעיית פלקן במידה 215/60/16. 1800 ש"ח

מה אגיד לך?זבל של צמיג וזבל של שירות.

ולאחר אין סוף בעיות איתם,הם הוחלפו.

ולכן.תעשה טוב לעצמך אם תרד מפלקן לטובת יצרן איכותי.

פורסם

אני עם ה-ZE 326 כבר תקופה ארוכה.

הם פחות טובים מהיוקו A539 שהיו קודם אבל הם בהחלט בסדר גמור ומהווים תמורה טובה למחירם.

פורסם

ה-A539 שהיה לי הוא דגם ישן, החליף אותו אאל"ט ה- C DRIVE,

מה-A539 נהניתי מאוד.

הביקורות על ה-C טובות ע"פ קריאה בפורומים השונים ברשת.

פורסם

לפני כמה שנים רכשתי זוג פאלקן (תוצרת יפן) מהדגמים הפשוטים "ליום יום".

הצמיגים התייבשו ונסדקו מהר מאוד, ואחד מהם התפוצץ בזמן הנסיעה כאשר הרכב עבר

מסילות רכבת במהירות נמוכה (מעבר רכבת מסודר)

הצמיג לא היה פגום לפני, ועדיין באחריות. כשנתיים לאחר הקניה

 

לא יודע עד כמה הם השתפרו מאז, אני לא מתקרב אליהם

×
×
  • תוכן חדש...