Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי סובארו לגאסי 1.6 עם מנוע גמור.

 

שמתי לב שמנועי 1.8 משומשים זולים מאחיהם פחותי הנפח. (וכידוע חזקים יותר)

 

האם טכנית ניתן לשים מנוע 1.8 במקום ה-1.6 שהלך או שזה בערך כמו להסב אימפרזה רגילה לטורבו...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
הם בודקים במחשב שלהם לפי התקנות אם זה מותר

 

לפי התקנות אין בעיה - השאלה היא טכנית בעיקרה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
קיבלתי סובארו לגאסי 1.6 עם מנוע גמור.

 

שמתי לב שמנועי 1.8 משומשים זולים מאחיהם פחותי הנפח. (וכידוע חזקים יותר)

 

האם טכנית ניתן לשים מנוע 1.8 במקום ה-1.6 שהלך או שזה בערך כמו להסב אימפרזה רגילה לטורבו...

 

אין שום בעיה. זה מומלץ, כדאי ואפילו רצוי.

 

ידנית או אוטומטית ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ודאי (הבנתי שהוא אמין יותר מזה בעל ארבעת ההילוכים שמצוי רק ב-1.8GL)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ודאי (הבנתי שהוא אמין יותר מזה בעל ארבעת ההילוכים שמצוי רק ב-1.8GL)

 

הגיר של ה 3 הילוכים הוא הגיר של הלאונה.

מדובר בגיר עמיד מאוד יחסית - בעל חיי נצח בשילוב מנוע חלש שהיה בלאונה (75 כ"ס ביום טוב). הוא "החזיק" יפה את הלגאסי עם 90 כ"ס (ביום ממש טוב) ויכול גם להחזיק את ה 1.8 (103 כ"ס ביום טוב).

 

פרט לשנת 1990~ בה טענו שהיתה סידרה לא תקינה בגירים של ה 4 הילוכים - וכיום כבר אין גירים כאלו (חלקם טופלו-תוקנו במסגרת אחריות וחלקם באופן פרטי), מדובר בגיר שעדיף עשרות מונים על אחיו המיושן עם 3 ההילוכים.

 

הגיר עם ה 4 הילוכים מותקן בכל גירסאות ה GL של הלגאסי בשנים 90-94 ובלגאסי DL 1800 בשנת 93 בלבד. הוא חזק ועמיד ובעל אורך חיים מצויין, אם יש לך אפשרות להביא גם גיר 4 הילוכים - אתה רק תודה לעצמך, יום-יום, על היום שבחרת בו.

 

אותו הגיר, אגב, משרת את כל דגמי האיפמרזה/גרנד-לאונה משנת 1993 (זו השנה האחרונה בה שווקה הלאונה עם גיר 3 הילוכים. מאותה שנה בסובארו-ישראל יש בכל הדגמים גיר אוטומטי עם 4 הילוכים)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תודה על האינפורמציה, עד עכשיו חשבתי שכל הגירים עם 4 הילוכים לא מומלצים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...