Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי ידיים של פסנטר...

לפני כחודשיים בקושי החלפתי בצד שמאל-עם פירוק מצבר.

עכשיו נשרף צד ימין-הסתכלתי, ניסיתי, -אין צ'אנס...:?:x:cry:

שי, איפה אתה עם הזמנה שלך?

חצי מלכות תמורת החלפה...8)

Mark

OPEL INSIGNIA 2.0 TURBO EDITION 95 KKm

פורסם

אני חייב להודות שלמרות שהחלפתי במוסך (ונורות של Osram) זה קרה לי 3-4 פעמים בשנה האחרונה כל פעם בצד אחר.

אחת הפעמים האחרונות היתה אחרי שהחלפתי מצבר.

נושא המצבר משעשע לכשעצמו. הרכב מתנהד כמו מונית הכסף כשהמצבר תקול: פנסים דולקים למחצה, מגבים פועלים לפרקים התנועות קצובות וכו' :roll:

ניסיתי גם אני לפני כמה ימים להחתיף את ה-H7 בצד של המצבר כולל פירוקו אבל אחרי מספר דקות התייאשתי (שוב המוסך ירוויח)

You can’t really know someone until you fight them

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אם אני הצלחתי להחליף את ה-H7 ב-C4 שלי אז כל אחד יכול...

 

אגב, היה קשה להפריד את הקונקטור הפלסטי מהנורה אז הוצאתי אותם יחד. כדי לעשות את זה שחררתי את התפס המתכתי מלמעלה, ואחר כך את אחת הרגליים שלו מלמטה על ידי לחיצתה פנימה והופה הנורה +קונקטור בחוץ.

 

לאחר מכן קל לשלוף את הנורה, והרגל של הקפיץ מוחזרת למקומה. הנורה החדשה נכנסת בקלות (צד שטוח למעלה), סגירת התפס ולבסוף הקונקטור.

 

הקטע הבא עזר לי להתחיל (למרות שהכיוונים בו הפוכים- הציר של התפס למעשה למטה)...

 

Csa--7Am2RY דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

סליחה שאני מתפרץ לדלת פתוחה... אהבתי את התשובה של -Renaultrap. הבחור מאוד חד.

אז ככה: כמי שפרק מאות נורות כאלו אני מציע לך להקשיב ל- Renaultrap

הבעיה מתחילה כאשר הקפיץ נופל לתוך הפנס... ואז אם מגנט (גמיש) לא עוזר צריך לפרק את כל הפנס.

שים לב שצריך גם לפרק גם את הטומבון הקדמי... כי יש בורג נוסף לפנס למטה-בחזית

אם אתה גם באיזור נתניה אשמח לעזור לך בהסבר יותר מפורט :-P

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ אשכול בן 4 עם אותה בעיה. נורה ימנית נשרפה. יצא לי בעבר להחליף אותה אך הפעם נפל הקפיץ שמחזיק אותה, הצלחתי לחלץ אותו מהפנס אך נראה כמעט בלתי אפשרי להחזיר אותו ללא פירוק של הפנס.

 

יוטיוב לא עוזר עם סרטון של פירוק פגוש קידמי בסיטרואן C5 2007. פירקתי 3 ברגי כוכב בחלק העליון ושני ברגים בחלק הפנימי של הגלגלים הקידמיים, הפגוש חופשי אך מסרב לצאת. מה עוד צריך לפרק?

 

בנוסף מד המים של המתזים מתריע באופן קבוע על מחסור, חשבתי לנצל את ההזדמנות לטפל גם בו היות שהוא מתחבא גם כן בתוך הפגוש.

abcde

×
×
  • תוכן חדש...