Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצינור הדולף יוצא מהפילטר אל ראש המנוע,

נאמר לי שזהו צינור עודפים.

 

אבל בנגיעה הוא מטפטף,

הוא תפוס בבאנד.

 

כמה אמור לעלות העסק הזה?

 

אשמח לתשובות.

פורסם

מנטלי שלום רב !

קיבלת תשובותוהכוונה בשרשור הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=272632

פתיחת שרשור נוסף בנושא מיותרת.

הצינורות שאתה מדבר עליהם, הם צינורות נשם, ולא צינורות עודפים.

לא אמור לצאת מהם שמן, גם כאשר הצינורות מנותקים ישירות ממכסאות השסתומים, במנוע עובד או כבוי.

 

אתה מייחס חשיבות לעלות, מבלי שניתן לדעת מהיכן הבעייה.

בשרשור הקודם, כתבתי לך שתמונה שווה אלף מילים, וכל ניסיון לאבחון מרחוק, הוא בגדר ספקולצייה.

אבחנתי הראשונה, היא נשם סתום,עודף שמן במנוע, או לחץ שמן עודף במנוע, בגלל מסנן שמן סתום.

מה צמיגות השמן שבמנוע, והאם השמן שלך לא דליל כמים, מה שמחשיד שהשמן מהול בדלק.

בדוק מפלס ודלילות שמן, וחזור לעדכן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הנה התמונות המדוברות :]

הצינור המדובר יוצא מצידו של הפילטר אוויר ונכנס אל הראשים.

 

בנוסף,

מהו אותו פילטר קטן התפוס בבאנדים שנמצא במרכז התמונה הראשונה (השמאלית ביותר)

 

תודה רבה.

Image122.jpg

Image123.jpg

Image127.jpg

פורסם

מנטלי שלום רב !

אני חייב לציין שאינני רואה נזילות, אני רואה הזעות.

הפילטר במרכז התמונה, הוא מסנן וואקום, ואין לו כלל קשר לנזילות שמן.

עדיין לא עדכנת, למרות בקשות חוזרות ונשנות, מה מפלס השמן במנוע, מה צמיגות השמן, והאם השמן דליל כמים?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

המפלס תקין,אך מן הסתם חייבים להוסיף תמיד שמן כי הוא נוזל מאיפשהו (מסתבר שזה מהצינור ומעוד מקומות)

השמן אינו דליל כמים

10-40 של דלקול,

הומלץ לי ע'י חבר.

 

עדיף לעבור ל-15-40

או ל-20-50?

 

אשמח להמלצות.

ואם אני אמור לעבור לצמיגות שונה,

האם אני צריך לרוקן את כל השמן הנוכחי?

 

תודה רבה :]

 

אגב,

אני מוסיף כרבע קילו כל שבוע בערך,

פחות או יותר.

 

אין יום שאין טיפטופים מתחתית הרכב,

הטיפטופים בדר'כ מגיעים כשני נקודות על הכביש/משטח כלשהו ברוחב שווה (מתחת לראשים).

 

עוזר?

פורסם

שלום רב !

אם המנוע מזיע, עבור לשמן מינרלי 20/50, אך אל תוסיף לשמן הקיים שהוא חצי סינטטי.

אים מערבבים מיגרלי עם סינטטי, ולהפך.

החלף שמן רק לאחר שתאתר הוודאות את מקור הנזילה.

התמונה לא ברורה ומפוקסת מספיק, השתדל, להתמקד במוקד הנזילה הנראה לעין, ולנסות לסמן בחץ את מוקד הנזילה הניראה לך לעין בעזרת תוכנת צייר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...