Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסלול הדרכת נהיגה חדש בת"א - במתחם הדרייב אין


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 5091 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שאלת תם : האם ראיתם באיזה שהוא ספורט על זמן , אימון בלי טיימר ?

מאיפה הגיעה הדרישה לעשות את זה בלי טיימר?

מה ההסמכה של המדריכים ?

ואון , מה עם איזה סרטון?

 

 

גבר ספורטאים אמיתיים לא מודדים זמנים ובטח שלא בהתחלה אני לא יודע איזה ספורט אתה מכיר אבל לוקח דיי הרבה זמן עד שמודדים זמנים יכול להיות שאתה ספורטאי ברמה בנלאומית אבל רוב האנשים פה בארץ כולל אותי ברמה דיי נמוכה ובשביל להשתפר מתאמנים על לעשות את הדברים נכון וברגע שיש לך לחץ של מדידה אז עושים שטויות וככה הורסים את המכוניות למרות שזה קצת פחות כיף כי יש קצת פחות ריגוש.

 

ובלי קשר להסמכה של המדריכים אם יש או אין מכל אחד אפשר ללמוד משהו וכמו שאון ציין זה לא יום הדרכה אלה יום פאן.

 

וקצת פירגון לאדם שנותן את החיים שלו בשביל לפתח את התחום בארץ!

 

כל הכבוד לדרייב און!

עלה והצלח!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 183
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

התרנגולת עוד לא התילה ואתם כבר רבים על הביצים

 

תנו למסלול להיפתח ,תנסו לדבר עם בעל המסלול לגביי מחיר כרטיסיות או מועדון חברים .

אני בטוח שהוא גם שואף שהמסלול שלו יעבוד כמה שיותר , האומנם כבר סגרו איתו אירועים אבל יש 52 סופש"ים בשנה +חגים +ימי חול , אני בטוח שיש מועדים שבהם המסלול יהיה פחות מבוקש ובהם גם לו יהיה אינטרס למחיר מוזל מאשר מסלול ריק או כמעט ריק .

 

חוץ מזה , יכול להיות שספונסרים יפזרו פרסומות על כל המסלול ויאפשרו לו להוריד את המחיר או שיבואנים יארגנו ימי אימון חצי מסובסדים (באופנועים זה מאוד נפוץ).

 

אני גם חושב שהמחיר הזה קצת יקר, ומה שמאשר זאת זה גל התגובות החצויות שעולות פה.

לטעמי כל עוד דקת מסלול עולה יותר מקרטינג הופכת את המקום ללא רלוונטי, אותה רמה של פאן ואדרנלין טהור ופחות כאב ראש .

אל תחשוש ממה שאנשים אחרים חושבים אודותייך . הם עסוקים במחשבות על מה שאתה חושב עליהם :-P

 

באתי בלי צפיות ויצאתי מאוכזב :cool: , מה בעצם קרה? :p

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלת תם : האם ראיתם באיזה שהוא ספורט על זמן , אימון בלי טיימר ?

מאיפה הגיעה הדרישה לעשות את זה בלי טיימר?

מה ההסמכה של המדריכים ?

ואון , מה עם איזה סרטון?

השאלה היא האם ראית הרבה מדינות בהן דרוש חוק למיסוד חוק מוטורי ?

כרגע שהחוק עדיין לא נסגר ואירועים כמו MDC ודומיו הם בתחום אפור (הסיבה לכך שלא משתמשים במערכת מדידה ממוחשבת ומושיבים מדריך נוסף איתך ברכב)

אני מאמין שמדובר בצמצום סיכונים מבחינת החוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

אין תקומה לעסק שאינו מרוויח זאת השאיפה והיא לגיטימית בהחלט. היא הפרס ליזם על יזמותו ועל הסיכון שלקח.

קודם כל, ברכות ליזמים!

אחרי כל משפט שאני הולך לכתוב כאן יש להכניס את המשפטים המסומנים באדום וזאת ללא כל ציניות.

 

 

היום היה להם יום מסלול ב- Zandvoort. מסלול אני מניח, כי כולם יסכימו, שהוא טוב לצערינו מהמסלול בדרייב און ( אהבתי את השם )

הנהגים מתחלקים ל 3 קטגוריות: מכוניות כביש, מכוניות מירוץ עם נהגים נטולי רשיון מירוצים, ומכוניות מירוץ לנהגים עם רשיון מירוצים. כל קטגוריה עלתה על המסלול 4 פעמים לכחצי שעה כל פעם. העלות לחברי מועדון 120 יורו, ללא חברים 170 יורו. חברות לשנה במועדון זה 75 יורו.

אני נרשמתי כחבר מועדון, כך שזה ישתלם לי אחרי עוד יום מסלול אחד. אחרי הפעם השניה הוא כבר לא מוציא 120 יורו הוא חוסך:-) 50 יורו

קרי שעתיים של כיף במחיר של 120 יורו = 120 ש"ח כל מי שיתרגם את היורו לש"ח מוגדר אצלי מראש כלא חכם בעליל. כי יורו שם = ל 1 ש"ח פה במונחי קניה ושכר עבודה.

 

ועכשיו לחישוב הכלכלי.

אניח לצורך הדיון כי עלות הפעלת המיזם לחודש היא מיליון ש"ח, ולצורך הדוגמה, זו הוצאה קבועה ואינה משתנה אם יש משתמש אחד בכל החודש או אלפים. מעבר לזה רווח ליזם.

אפשר, ואולי גם לקבל ,מפלוני אחד , 1.2 מיליון ש"ח והוא יסע כל החודש לבד מתי שיתחשק לו על המסלול. כיסינו עלויות ויש רווח ליזם.

המחיר המבוקש היום , 650 ש"ח מיחיד ל 40 דקות וכדי לקבל את אותה תמורה של 1.2 מיליון , יש צורך ב 1846 משתתפים.

 

אם קיבולת המסלול לחודש מבחינת הזמן , היא 5000 משתתפים. לפי חישובי היא יותר, אבל לקחתי מספר זה כריאלי.

 

לצורך השגת יעד זה נוריד את המחיר לחצי, 325 ש"ח .

 

5000X325= 1,625,000 הכנסה יותר גבוהה ליזם, קרי רווח יותר גדול, וקהל לקוחותיך מבסוט עד הגג. win win situation

 

סתם כתזכורת. תמחור של פלאפון לפני שהופיעה סלקום והענשת פלאפון על ידי משתמשיה, עשוקיה במשך שנים רבות אח"כ.

 

ישה,

 

אדם שמשקיע מאמץ לעשות דבר כזה מצפה גם להרוויח (ותעשה חישוב ותראה מה הרווח שייצא ליזם ) +עובדים שיעבדו קשה וירצו לקבל תמורה הולמת (לפחות משהו ) לעבודה +כל הנלווה מסביב מביא לזה כך בדיוק כתבתי .

 

מצטער ישה, ליביו צודק. קהל הלקוחות של מסלול כזה איננו גדול מספיק בשביל לסמוך על כך שמספיק אנשים יגיעו להתאמן אם המחיר ירד בחצי. Says who לא שבכלל בטוח שהמחיר יכול לרדת לחצי - אתה שוכח כמה השקעה כספית יש במקום כזה...אני לא שוכח כי אין לי מושגאבל זה עדיין לא משנה את הנוסחה

 

אם זה היה ככה והעלות היתה עלות היצור - זו היתה דוגמא שונה.

 

אבל כדי להוכיח לך את הנקודה הקריטית שבגינה אתה טועה: אתה מעריך את העלות של המסלול בתור עלות קבועה , והיא לא.

המון כסף הולך על הזמן שהמסלול פתוח (שכירות פר שעה, העסקת אנשים וביטוחים) - זו עלות קבועה שאם תפתח את המסלול יותר שעות - היא לא תשאר קבועה ?????אלא תגדל משמעותית וזו רוב העלות, ההשקעה כפי שחישבת היא יחסית קטנה לתזרים הקבוע שצריך לבוא וללכת ומתוכו צריכים להשאר רווחים כדי שהיזם והמשקיע יתרצו וכל האנשים בשרשרת יביאו לחם הביתה.

כל מה שכתבת כאן מראה כי אינך מבין את הדוגמה שהבאתי,. לא אתה ולא אני יודעים עלויות של המקום.

ובשורה התחתונה - מה לעשות - אנחנו אוסף משוגעים עם תחביב אתה טועה אם אתה חושב שאתה קומץ , נהג ממוצע עם מאזדה 3 לא יבוא לעשות שם 40 דקות השערה שלך שאין לה כל ביסוס גם אם זה היה עולה כמו קארטינג (הרי הכביש הציבורי זה חינם :), ועובדה שרוב הקארטינגים ואירועים המוטורים לא ממש להיט היסטרי בארץ , אלא עסקים חלשים יחסית כלכלית - וזאת למה? כי הם גובים על המוצר שלהם מחיר שרק אידיוט:shock: או מתאבד שיעי מוכן לשלם וגם בגלל יחס הממשל משפט שבא לתרץ מחדלים שלא קשורים לממשל בכלל)

 

ליביו

 

אני דווקא כן מכיר את כל נושא התנהגות צרכנים ולמדתי גם כמה קורסים אקסטרה מעבר למיקרו ומאקרו (וזה ספציפית נכנס בערך ליסודות השיווק ואיפושהו במימון) , זה היה רלוונטי אם היית מדבר על קהל רכב ( רחב ) , לא על מוצר בעל אופי כזה שהוא יותר לכיוון מוצר חיפוש.

כמו שאומי כתב - זה לא לונה פארק. זה כן אבל רק לגדולים

 

וגם אני עדיין עומד מאחורי ההודעה השניה של איפה העלויות.

 

בכ"א , חפרנו , בקיצר - לדעתי יחסית לשאר ההיצע בשוק המחיר סביר בהחלט ואני מקווה שבקרוב גם לי יצא להגיע.

 

ליביו

 

אף אחד לא יכול לחשוד בי כי אני נגד המיזם. אני בעדו , ובעד שהיזם ירויח. אלו שתי שורות שמרקרתי באדום בתגובתי הראשונה וביקשתי מכל קורא להכניסם מדי שורה , כל זאת כדי למנוע מכל מי שקרא את תגובתי להבין אחרת. כל מי שקרא אחרת את הודעתי

נכשל בהבנת הנקרא ובגדול.

 

הלינק המצורף מדבר על פלאפון ועל התנהלותה העיסקית לפני 20 שנה +http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%A4%D7%95%D7%9F_%D7%AA%D7%A7%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%AA

 

זהו שיעור חובה לכל מי שרוצה ללמוד איך לא לעשות ואיך לא לשווק.

הבאתי את הדוגמה של טיבולי והבאתי את הדוגמה של ג'רמי כדי להראות שאפשר גם אחרת. מי שיקרא את הודעתו הראשונה של ג'רמי יראה שגם טויוטה סטרלט עלתה למסלול. לא תמצא ממנו גם שום מילה על העלות כיוון שהיא הרבה יותר מסבירה. היא 1-2% משכר חודשי ממוצע , ואילו כאן היא 7-8% משכר חודשי ממוצע.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254811

 

זוהי עלות הקפה ברינג 22 יורו

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=253974&highlight=%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%A0%D7%92

 

אפשר ללמוד הרבה מהגויים, איך חיים ונותנים לחיות , וכאשר כולם מבסוטים.

 

הדוגמה המספרית שהבאתי היא דוגמה בלבד מבלי שיש לי שמץ של ידיעה על העלויות האמיתיות . לדעתי לאף אחד שכתב כאן אין מושג פרט לאון . גם לאון אין מושג אלא תחזית ותוכנית עיסקית שכולנו ואני הראשון מקווים שתיתממש.

 

כל העלויות של המסלול הם קבועות בטווח הזמן הקצר של חודש למשל.

שכירות, ארנונה , בטוח , שמירה היקפית 24 שעות וכו' . בוא נאמר גם שיכולת המסלול בו זמנית היא X רכבים. אתה אמור להעמיד X מדריכים כדי לספק ביקוש זה. אולי אם תרצה להיות טיפה זהיר תעמיד X-10% מדריכים.מכאן שגם עלות המדריכים היא קבועה. וכדי להקצין את הדוגמה .משכורתו של און היא הוצאה קבועה.

 

עכשיו נדמיין כי העלות הזו היא מיליון ש"ח לחודש. אוסף און את חבריו והם חוזים כי יהיו 2000 לקוחות לחודש. נחלק את העלות במספר זה ונקבל שהעלות היא 500 ש"ח לכל משתתף. נוסיף 30% רווח מלמטה זה סביר ? כן אמרו החברים וכך קיבלנו 650 ש"ח לכניסה. הרווח החודשי יהיה אם כן 300,000 ש"ח = 2000X150.

 

בא ישה ואומר לאון, און זה נכון אבל בוא תבחן מודל עיסקי שונה.

 

במודל הזה העלות לא משתנה. משתנה המחיר לכניסה והוא יהיה חצי קרי 325 ש"ח, , אבל אני חוזה כי במחיר זה יהיו לך 5000 משתמשים.

העלות פר משתתף היא עתה 200 ש"ח. הרווח על כל משתתף הוא 125 ש"ח . באחוזים זה נשמע הרבה יותר במקום 30% מלמטה עכשיו זה יותר מכפול 62.5%. בכסף זה עתה רווח חודשי של 625,000 ש"ח = 5000X125.

 

רוצה דוגמה נוספת ולרווח נוסף

 

במקום ייפתח אני מניח גם קיוסק/מסעדה. און לא יעמוד אחרי הדלפק למכור קולה או להכין המבורגר. הוא ירצה לתת את המקום לזכיין. און יוכל לבקש ולקבל מזכיין שכזה סכום גבוה יותר אם למקום באים 5000 איש בחודש מאשר 2000 איש.

 

ליזם רווח יותר גדול למשתמש עלות יותר נמוכה ונכונות לבוא למקום ביתר קלות ומספר פעמים רב יותר ולהגדיל את קהל הלקוחות.

 

מצטרף לכל מה שכתב קספר בהודעתו האחרונה בחום רב, ולא רק בגלל שהוא תמך בי בהודעתו הראשונה:-).

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שלמרות שכל מה שנכתב נכון וצודק, זה ממש, אבל ממש לא המקום לקיים את הדיון הזה.

ישה, אם יש לך השגות, הצעות, טענות, מענות או הצעות לשיפור, למה שלא תפנה לאון באופן פרטי? אין לי ספק שזה יהיה יותר מכובד, ומי יודע - אולי תצליח גם לשכנע אותו בנכונות דבריך ובצורך לשנות את המצב הנוכחי לפיהם.

 

רוצים לבוא - בואו. לא רוצים - אל תבואו. רק עשו טובה, אל תתקעו מקלות בגלגלים של מי שמנסה. יש מספיק קשיים מחוץ, לא צריך להערים עוד קשיים מבית.

ותחשבו על זה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שלמרות שכל מה שנכתב נכון וצודק, זה ממש, אבל ממש לא המקום לקיים את הדיון הזה.

ישה, אם יש לך השגות, הצעות, טענות, מענות או הצעות לשיפור, למה שלא תפנה לאון באופן פרטי? אין לי ספק שזה יהיה יותר מכובד, ומי יודע - אולי תצליח גם לשכנע אותו בנכונות דבריך ובצורך לשנות את המצב הנוכחי לפיהם.

 

רוצים לבוא - בואו. לא רוצים - אל תבואו. רק עשו טובה, אל תתקעו מקלות בגלגלים של מי שמנסה. יש מספיק קשיים מחוץ, לא צריך להערים עוד קשיים מבית.

ותחשבו על זה.

 

אני חושב שטוב לדון בסוגיה זו ברמה של ביסוס הספורט המוטורי בישראל ולא לגופו של מיזם כזה או אחר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מי שהבין כי מדובר במיזם הספציפי הבין נכון אבל הכוונה הייתה לנושא באופן כללי ולא באופן האישי .

אם משהו ממה שכתבתי ייושם ויגביר את הנאת און וחבריו ושל קהל המשתמשים בוודאי טוב.

 

ושוב אני מאחל לאון ולכל שותפיו הצלחה. הצלחתו עשוייה להיות גם זרז ליזמים אחרים וגם אולי למחוקק לשנס את מותניו ולהזיז את הישבן שלו לטובת האזרח , (חובבי הספורט המוטורי במקרה דנן ) ולא רק לטובת הקרובים לצלחת.

 

אלעד היקר

 

צר לי שדעתי אינה כדעתך, הפורום נועד להחלפת דעות ,סיעור מוחות אם תרצה לפעמים. במקרה הזה לא תמצא בכל מה שכתבתי באריכות אפילו מילה אחת של ביקורת. אפילו לא ביקורת בונה. כתבתי איך לדעתי אפשר לשפר את המיזם ולא לשים לו מקלות בגלגלים.

מהיכן הבאת את המקלות האלה??

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם מתלבט אם להגיע.

 

אם היה מדובר ב 650 ש"ח לקורס נהיגה של 4 שעות- נשמע לי סביר.

אבל 650 ש"ח ל 40 דקות נהיגה נשמע לי יקר מדי.

 

בכל מקרה במחיר כזה, גם אם אגיע זה יהיה משהו חד פעמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גבר ספורטאים אמיתיים לא מודדים זמנים ובטח שלא בהתחלה אני לא יודע איזה ספורט אתה מכיר אבל לוקח דיי הרבה זמן עד שמודדים זמנים יכול להיות שאתה ספורטאי ברמה בנלאומית אבל רוב האנשים פה בארץ כולל אותי ברמה דיי נמוכה ובשביל להשתפר מתאמנים על לעשות את הדברים נכון וברגע שיש לך לחץ של מדידה אז עושים שטויות וככה הורסים את המכוניות למרות שזה קצת פחות כיף כי יש קצת פחות ריגוש.

 

ובלי קשר להסמכה של המדריכים אם יש או אין מכל אחד אפשר ללמוד משהו וכמו שאון ציין זה לא יום הדרכה אלה יום פאן.

 

וקצת פירגון לאדם שנותן את החיים שלו בשביל לפתח את התחום בארץ!

 

כל הכבוד לדרייב און!

עלה והצלח!

לפני הכל , אני הכי מפרגן שבעולם

באמת שאלתי שאלת תם

לא הצלחתי להבין למה המדידה זה מה שיעשה את הנהיגה , נהיגה תחרותית

את המשפט הראשון שלך תקרא שוב ותבין כמה הוא לא נכון

פשוט חבל על הוויכוח

נתראה על המסלול

:wink:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אגיד מה אני חושב בדרך מחשבה קצת שונה.

כולנו פה רוצים ספורט מוטורי חוקי בארץ.

וכמו שאני רואה ומכיר את דרך פעולת הממשלה ,ברגע שהם יראו שאנשים אכן מוכנים לשלם סכום נכבד תמורת שימוש במסלול למשך זמן מוגבל, ויראו כי יש אפשרות להכניס כסף לקופת המדינה מהנושא,תאמינו לי שחוק הספורט המוטורי יתקדם פלאים.

הרי הם לא יכולים לשבת בצד ולראות כסף בורח מהם. תראו מה עשו להימורים הלא חוקיים עם חברות כרטיסי האשראי.

אז אני מוכן לתרום את ה650 ש"ח הללו למען המטרה כי אני בטוח שזה יציק בתחת של כל השמנים והמרופדים שם בכנסת.

ועדיף שהכסף הזה ילך למטרה כזו ולא לקופת המדינה בדמות דו"ח תנועה כזה או אחר.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד היקר

 

צר לי שדעתי אינה כדעתך, הפורום נועד להחלפת דעות ,סיעור מוחות אם תרצה לפעמים. במקרה הזה לא תמצא בכל מה שכתבתי באריכות אפילו מילה אחת של ביקורת. אפילו לא ביקורת בונה. כתבתי איך לדעתי אפשר לשפר את המיזם ולא לשים לו מקלות בגלגלים.

מהיכן הבאת את המקלות האלה??

ידידי, לא האשמתי אותך ולו לרגע בכך שאינך מעוניין בהצלחת המיזם, ואף ברור לי לחלוטין שאין להטיל ספק בטוהר כוונותיך.

הבעיה היא שיש בשפת בני דודינו פתגם, שבתרגום חופשי אומר "בא לאפר את עיניה, ועיוור אותה". אני סבור שאתה נבון דייך כדי להבין את המשל והנמשל פה.

אני לא אומר שלא צריך לקיים דיון על עלויות הספורט המוטורי. מי שרוצה כזה דיון, יכול לפתוח שרשור משלו ולכתוב ככל העולה על רוחו, כל עוד זה עומד בכללי האתר הזה. השרשור הזה עוסק בהתארגנות ליום מסלול, ולפי דעתי אין טעם למשוך אותו למחוזות אחרים.

אני מניח שאון או היזם עשה לא מעט חישובים כדי לייצר מוצר (או שירות במקרה זה) שמחירו שווה לעלותו השולית, או לפחות קרוב אליה במידה המירבית האפשרית. איזו תועלת תצמח מזה שכולם יצאו בזעקות שבר לנוכח המחיר? מה אמור להבין מכך יזם אחר המעוניין לצאת במיזם דומה, לנוכח תגובות אלו? אם זוהי אינה תקיעת מקל בגלגלים, איני יודע תקיעת מקל בגלגלים מהי.

כפי שציינתי קודם, נראה שיש לך ניסיון וחוכמת חיים רבה. מדוע שלא תפנה לאון בארבע עיניים, תשטח בפניו את הצעותיך ותנסה לשכנעו שלא לעיני כל?

 

ורק לצורך הפרוטוקול, עלי לציין שברמת המחיר הזאת, כנראה שלצערי הדבר יאלץ להישאר בגדר פנטזיה, או שפשוט אצטרך להמתין בסבלנות ליום הולדתי תוך שאני רומז לזוגתי באיזו מתנה אני מעוניין (כמו שהיה לפני שנתיים וחצי, זוכר און? :wink:). עדיין, אני לא אצטרף לגל העליהום הזה, גם מפני שלא הטרחתי את עצמי במציאת פתרונות ישימים כמו שאתה עשית, וגם מפני שדווקא מפני שבעבר הרחוק עסקתי מעט בתחום משיק (קארטינג), אני מכיר את העלויות הכרוכות בסיפור הזה ומבין שהמחיר הנוכחי כנראה אכן משקף נאמנה את עלות התענוג.

 

בהזדמנות זאת, ארצה לאחל לאון ולכל הפועלים בתחום הצלחה גדולה, ושיזכו להתפרנס בכבוד מעמל כפיהם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרשו לי להוסיף כמה מילים, בתור צופה מהצד (לטוב ולרע).

לפני הכל, ברכות ליזמים, וישר כח למר יעקובסון ולכל מי שעוזר לו בסיפור הזה. מאחל לכם פרנסה בשפע והצלחה רבה במה שהם מנסים לעשות.

 

חישוב מגוכך של הבחור מעלי שתלוש מהמציאות לגמרי.

ליביו

 

תגובה מגוחכת של צעיר ישראלי טיפוסי, וחלק מהסיבה שכל כך "אוהבים" אותנו בכל העולם.

הייתי משקיע במקומך 650 ש"ח בקורס הליכות ונימוסים, לפני שאני קורא לבן אדם מבוגר ממני מגוחך ותלוש מהמציאות. רק בעצם המשפט הזה הפכת את התוגבה שלך ללא רלוונטית בעיניי. איזה דיון יכול להיות עם מישהו שאין לו תרבות דיבור? ולמי אכפת מה למדת אם אתה לא מסוגל לכבד את מי שמשתתף איתך בשיחה?

 

הסבר מפורט שלא נכנס אליו כרגע

 

אתחיל בכך שאני רואה יתרון במחיר הגבוה, עקב העובדה שהוא ימנע מילדי דיטי משועממים לבוא לשם ולהרוס לכולם את החווייה. בדיוק כשם שהכניסה להר אוורסט או לאי גלאפגוס יקרה בשביל ליצור מחסום ראשוני, כך אני מאמין שהמחיר הגבוה יועיל במסלול המדובר.

 

...That being said

 

כדאי מאד לתאם ציפיות לגבי קהל היעד כבר בשלב מוקדם. אנשים מהרחוב לא יבואו לשם. יבואו אנשים עם כסף וחברים מהפורומים השונים. אם לא יתגבש מודל עסקי נח יותר במהלך מספר חודשים, חברי הפורומים יפסיקו לבוא ומר נחליאלי ירביץ את תורתו בעצמו תו"כ עשיית רונדלים על רכב האימונים התורן. אל תטעו לחשוב שאתם עושים למישהו טובה. עסק זה עסק, אתם צריכים להתפרנס ויש לכם תקופת חסד ראשונית ע"מ להזיז את המיזם מהמקום. אם לא תשכילו להתאים את עצמכם לקהל המבקרים, תגמרו מהר מאד כמו כל מסלולי הקרטינג בארץ, שחוו פריחה קצרה ואח"כ נמוגו בקול ענות חלושה.

 

הדיון על עלויות בחו"ל אינו רלוונטי כאן, כי בחו"ל יש תרבות מוטורית ובארץ אין (ואפשר היה לוותר כאן על המילה "מוטורית"). בכל אופן, אתם לא חייבים דין וחשבון לאף אחד, עשיתם את השיקולים הכלכליים שלכם, הגעתם למה שהגעתם, עכשיו תעמדו מאחורי זה. אל תבזבזו זמן על הגנת העמדות שלכם בפורום, כולם כבר מכירים אתכם ויודעים בדיוק כמה גדולה תרומתכם לתחום בארץ. אתם לא תצברו פופולריות ולא תוסיפו לעצמכם כבוד אם תתחילו להיכנס לכיס של המבקרים שלכם, גם אם הם אלה ש"התחילו".

 

650 שקל זה הרבה כסף בשביל יום מסלול, אבל זה בהנחה ויש מסלולים אחרים, או ספורט מוטורי. אם תשאלו רופא שיניים מדוע השתלת שן עולה כ"כ הרבה כסף, הוא יענה לכם שאם תרצו לחסוך, נסו לשים משהו אחר באותו מקום. התשובה הנ"ל רלוונטית גם כאן. תפסיקו לבזבז זמן על דיונים, וגשו לעבודה. דברו איתנו אם אתם צריכים עזרה, אני בטוח שהפורום ישמח להירתם למענכם, כי בסופו של דבר אתם מייצגים את האינטרסים של כולנו. ואחרי שתיכנסו למחזור עסקי, דברו עם ישה. אני חושב שיש לו כמה דברים מעניינים לספר לכם...

 

בהצלחה. :mm_yeah:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובה מגוחכת של צעיר ישראלי טיפוסי, וחלק מהסיבה שכל כך "אוהבים" אותנו בכל העולם.

הייתי משקיע במקומך 650 ש"ח בקורס הליכות ונימוסים, לפני שאני קורא לבן אדם מבוגר ממני מגוחך ותלוש מהמציאות. רק בעצם המשפט הזה הפכת את התוגבה שלך ללא רלוונטית בעיניי. איזה דיון יכול להיות עם מישהו שאין לו תרבות דיבור? ולמי אכפת מה למדת אם אתה לא מסוגל לכבד את מי שמשתתף איתך בשיחה?

 

דריש,

 

כמדומני אני ואתה לא מכירים, לא ברמה האישית ולא אפילו ברמת הפרטים הכלליים.

אל תמהר להעלות השערות לגבי היותי "טיפוס ישראלי" והאמן לי שאני ממש לא חלק מהסיבה ש"כל כך "אוהבים" אותנו" בכל העולם.

אתה לא יודע את גילי , אני לא יודע את גילך וכנראה ששנינו לא יודעים את גילו של ישה - ככה שאני לא רואה את עניין הגיל כרלוונטי.

 

מה גם שכל עוד התגובה עניינית - אני גם לא רואה מקום לא לרשום תגובה על משהו שלדעתי פשוט לא נכון עקב גילו של משהו אחר.

 

התגובה שלך אם כבר היא לא עניינית , תוקפנית ויורדת לרמה אישית של בן אדם (מה גם שלא זכור לי שבמהלך השיחה הנ"ל הופנתה טענה כלשהי כלפייך מצדי), ואם אתה חושב שלי אין תרבות דיון אתה מוזמן:

א. להתעלם מההודעות שלי.

ב. לפנות לאחד מהמנהלים ולבקש מהם לערוך את ההודעות שלי.

 

יש פה מספיק אנשים שמכירים אותי ברמה האישית ומכירים את "חוסר תרבות הדיון שלי" , רובם קוראים את ההודעה הזו וכנראה די מגכחים בתדהמה.

 

ישה , הודעה אחרונה מצידי בנושא מכיוון שאכן אני מבין את הבקשה לא להכנס עוד יותר מדי לדיון הנ"ל,

 

אני מבין את המודל שאתה מציג , הוא פשוט משקף נקודה מאוד קיצונית , ובעוד אתה צודק ששנינו לא יודעים את העלויות - אתה חייב להסכים איתי שהעלויות אינן קבועות ותלויות שעות פתיחה.

 

הנקודה המשמעותית ביותר מבחינתי בתיאוריה שלך שלדעתי לא עומדת מניסיון עבר בעניינים מוטורים שלי - ככל שהמחיר יורד - מספר המשתתפים לא עולה לינארית.

אפילו לא קרוב.

יש גרעין רציני והרבה קשקשנים מסביב שנאחזים במחיר בתור תירוץ.

גם כשהמחיר יורד פלאים - הדברים עדיין נשארים באוויר.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה הבהרות שפורסמו בפורום הכללי:

 

  1. מדובר במסלול נהיגה הכי קרוב למסלול, הכי קרוב למרכז שאפשר


  2. זה לא מסלול תחרותי - אין מדידות זמנים - אבל זו גם לא הדרכת נהיגה נכונה או בטיחותית, זו נהיגת פאן במסלול, לפי חוקים של מסלול.


  3. חברי קארספורום מוזמנים להגיע - אם ירצו - באופן מרוכז וקיבלו העדפה לתאריך סגור לבחירתם.


  4. בגלל אילוצי ביטוח ובטיחות, כל משתתף שיעלה למסלול בפעם הראשונה יהיה חייב להשמע לחוקים, לעבור הדרכה תיאורטית קצרה ולעשות את ארבעת המקצים עם מדריך נהיגה צמוד. העלות היא 650 שקלים - כולל מע"מ וכלול ביטוח תאונות אישיות.


  5. לא יהיה ניתן לעלות על המסלול ללא שלב הרישיון הנ"ל - גם לבוגרי קורסי נהיגת מירוצים או נהגים בעלי ניסיון. שוב, עניין של ביטוח ותנאים של המקום.


  6. כל "בוגר" יקבל רישיון נהיגה ייחודי וחברות במועדון "מסלול דרייב אין" ויוכל להגיע לימי אימונים (ללא מדריך), שיתומחרו בהתאם ולפי מקצים שכל אחד יעשה. לא יכול עדיין להגיד לכם את המחיר המדויק, אבל מין הסתם הוא יהיה נמוך מאשר יום ההדרכה הראשוני שכולל גם את עלות ההדרכה.


  7. הרעיון הוא להציע ל"בוגרים" מסלול פתוח לפחות פעם אחת באמצע השבוע (נגיד שלישי אחר הצהריים) וכן יום פתוח בסוף השבוע מהבוקר ועד הערב.


מצרף סרטון הקפה של המסלול - עדיין בשלבי הכנה. גם פורסם בפורום הכללי.





    אם חברי הפורום מעוניינים להגיע באופן מרוכז, אולי כדאי שנתחיל רשימה מסודרת מי מעוניין להגיע ונתאם לכם תאריך מסודר.

    הבמה שלכם.

     

    חבר צוות פיברקלאב.

    יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

    http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    שימו לב! השרשור הזה בן 5091 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הגב לנושא זה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


    ×
    ×
    • תוכן חדש...