Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסלול הדרכת נהיגה חדש בת"א - במתחם הדרייב אין


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 5091 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אולי מחר אנסה להעלות איזה וידאו של הקפה, פלוס מספר תמונות.

 

תן עוד קצת בבקשה.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 183
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בוא תבדוק כמה עולה לך (לא רק דלק, הכול) נסיעה לערד, כמה זמן זה לוקח לך להגיע וכמה זמן אתה נוהג בתמורה. פתאום התחשיב "הכבד" כבר לא נראה כל כך כבד, לא כך?

 

שוב, ניסיתי להמנע מלהכנס לדיון על כל הפרטים הקטנים האלה, אבל אם אתה מתעקש המרחק מתל אביב לערד כ 130-140 ק"מ, כשעתיים נסיעה.

עלות הדלק משוערת כולל נסיעה במסלול כ 250 ש"ח.

 

אני מבין את כל ההוצאות שכרוכות בהפעלת מסלול במרכז ת"א. אין מה לעשות בשביל לעלות על מסלול אספלט מסודר שכולל את כל האמצעים הנלווים צריך לשלם יותר.

 

בכל אופן, אני מאמין שזה מיזם מבורך ואני רק מאחל המון בהצלחה לכם ולנו :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון אני מברך את החברה שהרימו את הכפפה והשקיעו סכום עתק כזה בפיתוח הספורט המוטורי בארץ.

בסופו של דבר הפתרון היחיד נגד המשטרה וכל המשחקי חתול ועכבר שלה תמיד היה לערוך את האירועים הללו בשטח פרטי שבו המשטרה לא יכולה להכנס ולפוצץ את כל הסיפור על שטויות והתנקלות קשה לאוהבי הספורט.

כל הנאמר לעי"ל בתנאי שלמקום יש רשיון עסק בתוקף, רשיון התקהלות וכו' וכו' כאשר מדברים במימדים קצת יותר רציניים.

 

בנוגע לכל המתלוננים על המחיר, אני לא ראיתי את המסלול, אין לי שום אחוזים ודעתי לא משוחדת, ומבלי לראות את המסלול אני יכול כבר עכשיו לטעון שהמחיר הוא סביר בהחלט.

אם כבר נכנסנו לעניין של החישובים עם כל הכבוד נסיעה לערד לא מסתכמת ב250 שקל.. אולי אם אתה נוהג על איזו טויוטה הייבריד. מניסיון שלי נסיעה לערד הסתכמה בכמעט מיכל דלק מלא (ואצלי מיכל זה 60 ליטר).

 

מעבר לכל העניין של ההוצאות על העובדים, שכירות, חשמל, הוצאה ראשונית, חשבונות ונזקים שוטפים אתם צריכים לקחת בחשבון שמישהו גם צריך להרוויח מהעניין. אני לא רואה ישראלים שהולכים וקונים משקפי שמש של גוצ'י, ארמאני, דולצ'ה גבאנה ושאר ירקות באלפי שקלים מתלוננים אבל כשמדובר בחצי שעה של כיף שלנו נטו, במשהו שעוד לא היה בארץ אני חושב שהמחיר הוא סביר לכל הדעות.

 

מי שמתאים לו - בכיף שילך יתפרגע עם הרכב על המסלול ויהנה, ומי שזה לא מתאים לו, יש חלופות אחרות יותר זולות אולי, אני אישית אחשוב על זה :lol:

 

אבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. און, חבל שלא שמת לב שדווקא כתבתי שזה חוסך את הנסיעה לערד וחזרה.

נוסף על כך הערתי ששום כיס לא מעניינת אותי ואני מודע לעלויות האחזקה ולהזה שמישהו גם צריך להרוויח.

הדאגה העיקרית שלי היא שבגלל המחיר הגבוהה, (עקב אילוצים) המקום יסבול מהענות נמוכה.

האמן לי שאהיה הראשון שישמח כשהמקום יצליח ואשתדל גם לבקר שם בקרוב (החודש יש דמי הבראה :) זה דיי נכנס בקטגוריה).

 

ב. גיל ושאר המשתמשים שבטח יכנסו ולא יקראו את האשכול בעיון ועד הסוף, אף אחד עדיין לא התבכיין על המחיר, זכותו של כל אדם להביע את דעתו ולציין אם המחיר נמוך או גבוהה.

נוסף על כך, כמו שאנחנו מורשים לעצמו לחשב את עלות היבוא של רכבים וכמה היבואן מרוויח עלינו אני מרשה לעצמי לעשות חשבון פשוט עם הנתונים הגלויים שנתן אתר אוטו.

מצידי שירוויחו מיליונים ויפתחו עוד מאה מסלולים דומים.

לא צריך להיות כל כך יפיי נפש.

סה"כ לכולנו מטרה אחת.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על היוזמה המוברכת

עכשיו רק נשאר לארגן רכב שיצדיק את ההוצאה

פאדיחה לעלות שם עם הרנו המצוקמקת שלי

מישהו מוכן להשכיר לי איזו איוו ?

:wink:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור מי שנהג במסלול (אחד הראשונים לדעתי?) והולך להדריך על המסלול,

 

מסלול כזה בהחלט עוד לא היה לנו בארץ (ואני גם לא בטוח אם אי פעם יהיה).

 

המסלול מהיר כמעט כמו ערד, טכני בקטעים מסויימים עד מאוד, ומאתגר לכל אורכו.

 

זו לא עוד ג'ימקאנה של הילוך ראשון - שני, שאני אישית ממש לא מתחבר אליה...

 

זה מסלול שנושא בגאווה את כינוי התואר "מסלול", על כל המשתמע מכך, לדעתי האישית לפחות.

 

אז בלי תירוצים של "לא שמעתי לא ידעתי" או "אין לי רכב מתאים"... ניפגש באייפקס !

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה לא רוצה לשפר את נהיגתך ולחוות זמן מסלול אמיתי, אתה לא צריך תירוצים... :roll:

 

ניתן להגיע ביחידים, אתה תעלה על המסלול כחלק מקבוצה (ככתוב - כל 4 שעות 25 נהגים).

 

אין צורך להתארגן בקבוצה, למרות שיש קבוצות שנרשמו וביקשו לעלות על המסלול יחדיו.

 

ניתן לפתוח קבוצה מיוחדת לחברי קארזפורום, ביום שבת ה-27 לחודש בין השעות 9 בבוקר ל-13 בצהרים.

אם יש כאן מעוניינים, אתם מוזמנים להרשם אצל תמר בטלפון 036138004.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

און, בהצלחה, שרק ישאר לך זמן לרדת איתי לאימון בפיליפ.

 

אולי עכשיו יהיה לי סוף סוף היכן להתאמן על אספלט.

 

דרך אגב יש לי שם יותר טוב למקום החדש : דרייב און.

 

שוב מברוק, נבוא בטוח

 

גל שחם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל טוב על הפתיחה .

המון בהצלחה .

נגיע.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע מעניין מאד. כבר אין תירוצים :)

 

יש איזשהן כוונות לתוכנית מנויים או כרטיסייה כלשהי ?

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, ברכות ליזמים! בילדותי נהניתי מאוד בדרייב-אין... אני מקווה לחזור ולהנות בקרוב.

 

שאלה: האם ישנן, או מתוכננות, גם קבוצות באמצע השבוע ?

 

(עבור אותם מסכנים שקל להם יותר להבריז לכמה שעות מהעבודה מאשר להשאיר את האשה עם הילדים לבד בשבת :oops:)

 

אגב, אולי מחיר באמצע שבוע יהיה מעט נמוך יותר, פשוט משום שהעסקת עובד ביום חול אמורה להיות יקרה פחות מאשר בשבת. בכל מקרה אני מאחל ליזמים לא רק "להתפרנס" אלא להיות מסודרים, עשירים ומאושרים, להנפיק בנסד"ק ולרכוש לעצמם פרארי חדשה כל שנה. ולו רק משום שזה מה שיבטיח שבעוד שנה-שנתיים יקומו כמה שיותר מתחמים כאלה המיועדים לספורט מוטורי עממי (בין אם במתכונת "הדרכה" או לא).

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם עלות הביטוח, השכרת המסלול, המדריכים האבטחה ושאר עלויות ההפקה עולות שקל למתחרה ואון משלשל לכיסו 649 ש"ח למשתתף אף אחד לא צריך לתת דין וחשבון על כך.

 

רוצים לנהוג ולתת בגז, זו העלות, מה לעשות ספורט מוטורי היה ויהיה יקר.

 

יופי של מיזם!

 

הלוואי ויחזיק מעמד ויהפוך למקום עליה לרגל לכל חובבי הרכב בארץ.

I don't drive fast, I fly low

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על היוזמה! מזל טוב ושיהיה בהצלחה,בהחלט הגיע הזמן שיהיה מקום מסודר כזה בארץ.

מקווה להגיע בקרוב להתרשמות.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי להגרר כאן לויכוחים על עצם החישובים שלך, אתה טועה ומטעה ומאוד נכנס לכיס שאין לך מושג מה יש או אין בו:

 

האם אתה יודע כמה עולה שכירות המסלול ליום?

האם אתה יודע כמה עולים המדריכים ליום?

האם לקחת בחשבון כמה עולים אנשי האבטחה ליום?

האם לקחת בחשבון כמה עולה ביטוח למתחם ולפעילות הזו?

האם לקחת בחשבון עוד הוצאות נוספות לא ישירות כתוצאה מעבודה זו?

 

 

יותר מזה, בוא תעשה את החישוב ההפוך, בוא תבדוק כמה עולה לך (לא רק דלק, הכול) נסיעה לערד, כמה זמן זה לוקח לך להגיע וכמה זמן אתה נוהג בתמורה. פתאום התחשיב "הכבד" כבר לא נראה כל כך כבד, לא כך?

 

זה מאוד קל לעשות את החישוב שלך ולצאת בהצהרות שעושים עלייך קופה, אבל זה רחוק מלהיות נכון ופוגע באלה שמשקיעים, מסכנים, ועובדים מאוד קשה בשביל שאחרים יוכלו ליהנות ממסלול נהיגה הכי קרוב למרכז שאפשר.

 

און

 

מסלול כזה בהחלט עוד לא היה לנו בארץ (ואני גם לא בטוח אם אי פעם יהיה). למה לא תהיה אופטימי . זו הסנונית שאינשאללה תבשר את בוא האביב ועוד נראה נורבורינג פה בארץ.

 

 

קודם כל, ברכות ליזמים! .

היי

אין תקומה לעסק שאינו מרוויח זאת השאיפה והיא לגיטימית בהחלט. היא הפרס ליזם על יזמותו ועל הסיכון שלקח.

 

אחרי כל משפט שאני הולך לכתוב כאן יש להכניס את המשפטים המסומנים באדום וזאת ללא כל ציניות.

 

מטרת התגובה היא לא להיכנס לכיס היזם אולי להכניס לכיס היזם.

 

אתחיל בסיפור כמשל ממנו ניתן ללמוד גם על הנמשל.

 

לפני 32 שנה ביקרתי עם אשתי ושתי ילדותי בנות 6 ו 7 בקופנהגן. יש שם גן שעשועים ענק בשם טיבולי.המקום היה הומה אדם אבל עם מקום לכולם, להנות מאין ספור מתקנ משחק ושעשוע.

בילינו שם יום שלם , בנותי היו כל הזמן בפעילויות. כל פעילות עלתה קרונה מקסימום שתיים. כל בקשה שלהם נענתה בחיוב כי הסכום היה מזערי, ולא היה צורך אפילו לחשוב אם להיענות לבקשה או לסרב לה.

בהשוואה ללונה פארק שהיה אז בחיפה ועוד אחד ביפו ברמה של אחד חלקי 100 מטיבולי המחירים בארץ היו גבוהים לפחות פי עשרים.

לקראת סוף היום אני אומר לאשתי " נדמה לי שכייסו ממני משהו כמו 100 דולר" לא מעט כסף במונחי אותם ימים. ואז ישבנו וחישבנו והגענו למסקנה, שבלי שנרגיש כלל, הוצאנו באותו יום סכום גבוה ביותר על השימוש במתקני הגן. ללמדך שאפשר להוציא ממך כסף תוך שאתה נהנה מבלי שאתה תחשוב לרגע או תחוש לרגע כמנוצל.

 

כאשר התגובה של און היא תעשה את החישוב האלטרנטיבי של נסיעה לערד וכו' מבחינתי הוא כבר הפסיד בויכוח.

 

און יקירי , תעשה את החישוב מה אתה צריך להרויח בכבוד , אין צורך להחזיר את ההשקעה בזמן קצרצר, גם היא תוחזר בטווח זמן בינוני, סגי. אתה הפכת את תחביבך לפרנסה ועסק, אין טוב מכך, לך באופן אישי. מעטים תחביבם הוא גם עיסוקם.

 

המשפט בירוק הוא קצת דמגוגי , אתה עושה זאת ראשית עבור רווחיך , כאמור לגיטימי בהחלט, ומספק צורך אמיתי לקהל לקוחותיך.

 

אביא ציטוט של ג'רמי משרשור שכתב לפני זמן מה

 

היום היה להם יום מסלול ב- Zandvoort. מסלול אני מניח, כי כולם יסכימו, שהוא טוב לצערינו מהמסלול בדרייב און ( אהבתי את השם )

הנהגים מתחלקים ל 3 קטגוריות: מכוניות כביש, מכוניות מירוץ עם נהגים נטולי רשיון מירוצים, ומכוניות מירוץ לנהגים עם רשיון מירוצים. כל קטגוריה עלתה על המסלול 4 פעמים לכחצי שעה כל פעם. העלות לחברי מועדון 120 יורו, ללא חברים 170 יורו. חברות לשנה במועדון זה 75 יורו.

אני נרשמתי כחבר מועדון, כך שזה ישתלם לי אחרי עוד יום מסלול אחד. אחרי הפעם השניה הוא כבר לא מוציא 120 יורו הוא חוסך:-) 50 יורו

קרי שעתיים של כיף במחיר של 120 יורו = 120 ש"ח כל מי שיתרגם את היורו לש"ח מוגדר אצלי מראש כלא חכם בעליל. כי יורו שם = ל 1 ש"ח פה במונחי קניה ושכר עבודה.

 

ועכשיו לחישוב הכלכלי.

אניח לצורך הדיון כי עלות הפעלת המיזם לחודש היא מיליון ש"ח, ולצורך הדוגמה, זו הוצאה קבועה ואינה משתנה אם יש משתמש אחד בכל החודש או אלפים. מעבר לזה רווח ליזם.

אפשר, ואולי גם לקבל ,מפלוני אחד , 1.2 מיליון ש"ח והוא יסע כל החודש לבד מתי שיתחשק לו על המסלול. כיסינו עלויות ויש רווח ליזם.

המחיר המבוקש היום , 650 ש"ח מיחיד ל 40 דקות וכדי לקבל את אותה תמורה של 1.2 מיליון , יש צורך ב 1846 משתתפים.

 

אם קיבולת המסלול לחודש מבחינת הזמן , היא 5000 משתתפים. לפי חישובי היא יותר, אבל לקחתי מספר זה כריאלי.

 

לצורך השגת יעד זה נוריד את המחיר לחצי, 325 ש"ח .

 

5000X325= 1,625,000 הכנסה יותר גבוהה ליזם, קרי רווח יותר גדול, וקהל לקוחותיך מבסוט עד הגג. win win situation

 

אתן לך רעיון נוסף שאולי חשבתם עליו אולי לא.

 

התקן תאורת יום במתחם ובמסלול כך אפשר יהיה לנצלו במשך 24 שעות היממה = יותר משתתפים = יותר הכנסות=אולי הפחתה נוספת בדמי השימוש.

 

מוגש לכולם כחומר למחשבה.

 

לי אין ספק שהמיזם יצליח יותר, אם ליזמיו לא יהיו עיניים גדולות מדי .

סתם כתזכורת. תמחור של פלאפון לפני שהופיעה סלקום והענשת פלאפון על ידי משתמשיה, עשוקיה במשך שנים רבות אח"כ.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5091 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...