Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם היום הרכבתי מגבר חדש ברכב, לאחר שה B2.300.4 Lightning audio שלי שנשרף,

המגבר הוא orion WCC-6004. חשבתי להוסיף מאוורר חיצוני 12V של מחשב, האם זה אפשרי ואם כן

איכן לחבר אותו כדי לקבל חשמל? באביזרי המגבר קיבלתי צמת חוטים שניתן לחבר למגבר, ראו תמונה

האם ניתן לחבר את המאוורר לאחד החוטים האלה ואם כן לאיזה מהם? תודה רבה.

תמונה0027.jpg

תמונה0028.jpg

תמונה0029.jpg

פורסם

תודה רבה על התגובה אבל עדיין לא הבנתי איך מחברים, סליחה על הבורות.

את ה + וה - של המאוורר לאן אני מחבר?

 

סליחה לא ידעתי שדיברו על זה כבר, אני אבצע חיפוש.

פורסם

לא ממש הבנתי את צורת החיבור, למשל אם יש לי מאוורר כאשר יש לו - ו +

את יציאת ה - אני מחבר לשלדה של הרכב ואת ה + אני מחבר ל REMOTE שזה החוט הכחול הדק שמתחבר למגבר?

פורסם

זה גם משהו שלא הבנתי.

מזה REALLY (ממסר) ? אפשר לראות תמונה מוחשית של המוצר הזה? ולא שרטוט.

היכן רוכשים את זה וכמה זה עולה?

פורסם

ריליי הוא ממתג

בשביל ההמחשה קח לדוגמא מסילת רכבת שאפשר להסיט אותה מנתיב לנתיב

הזרם הנמוך של הרימוט,לא יספיק ל2 מאוורים,אבל הוא יספיק לריליי וברגע שהHU ידלק הזרם הנמוך יספיק בשביל לסגור מעגל בריליי שהריליי יעביר זרם גדול יותר,סה"כ הרימוט במצב הזה יפעיל סוויץ שיאפשר את הולכת הזרם הגבוה יותר למאווררים+מגבר

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

הבנתי מה הריליי הזה עושה, אבל לא הבנתי איך הוא נראה פיזית (תמונה אמיתית ממצלמה ולא ציור בעפרון)

כמה זה עולה והיכן רוכשים?

תודה.

פורסם

שלום לכולם,

רכשתי ריילי מסוג HELLA תוצרת גרמניה 12V 30A.

על ה 4 רגליים שלו רשום: 86 85 30 87.

מה מהם אני מחבר למה?

מהי צורת החיבור?

תודה רבה לעונים, אני בלהט כבר להרכיב את המאוורר שרכשתי (120MM של AC COOLING).

פורסם

יכולת לחסוך ולרכוש ממסר לזרמים נמוכים ולא ל30A.

זה נראה כך ועלה כ-10 ש"ח בכל חנות אלקטורניקה:

delixi$7159926.jpg

 

 

בכל מקרה, אין מניעה להשתמש בממסר שקנית אבל צריך לבדוק אם קנית ממסר NO או NC.

אם לא שאלת את המוכר, אז אמור להיות שרטוט על גבי הממסר עצמו:

השרטוט מסביר את צורת העבודה של הממסר, אבל בצורה ויזואלית.

2 חיבורים לסליל הממסר, אחד יחובר לREMOTE שמגיע מהרדיו, השני למינוס קבוע.

ברגע שהרדיו יידלק => הממסר ישנה את מצבו.

נותרו לך עוד 2 או 3 חיבורים (תלוי איזה ממסר רכשת), אלו הם חיבורי המתח.

אחד מהחיבורים (לפי השרטוט) מיועד לכניסת מתח 12V קבוע.

חשוב מאוד-צריך לשים פיוז בכניסת המתח-הערך תלוי בעומס הצפוי.

נניח פיוז של 2A (יש צורך בפיוז קטן למעגל של המאוורר+REM למגברים).

הרגל האחרונה היא יציאת המתח- ברגע שממסר מתמתג (כשרדיו נדלק ושולח REM),

תקבל 12V- משם אתה מחבר למאוורר, למגבר עצמו REM,

(אפשרי גם לחבר תאורה או כל גדג'ט אחר- רק תשים לב לעומסים ולפיוז).

אם השרטוט לא ברור, ניתן לבדוק עם מד- התנגדות ואז לדעת מה תפקידה של כל אחת מרגלי הממסר.

-

×
×
  • תוכן חדש...