Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבל רק בארץ השוטר יוצא ללא כלום

 

http://www.cnn.com/2004/LAW/02/07/police.video.ap/index.html

 

מה שאתה לא יודע זה ש undergo anger management counseling

 

זה בערך אותו דבר כמו כלום :cry:

 

הם פוטרו (מה שלא ממש קרה בארץ...בארץ השוטר קודם)

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם

השעה מוקדמת,

אני בעבודה ונורא קשה לי להתרכז מרב עבודה אני קורס פה.

 

אני רוצה להבין:

השוטר נכנס באופנוע לאחר מרדף, בכוונה?

ומתי קרה מקרה כזה בארץ?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
השעה מוקדמת,

אני בעבודה ונורא קשה לי להתרכז מרב עבודה אני קורס פה.

 

אני רוצה להבין:

השוטר נכנס באופנוע לאחר מרדף, בכוונה?

ומתי קרה מקרה כזה בארץ?

 

השוטר נכנס באופנוע כאשר הוא חנה והפיל אותו אחרי שהוא עצר.

 

 

השוטרים שדיווחו דיווח כוזב, פוטרו.

השוטר הפוגע פוטר, ועצם ההודאה שלו פותחת אפשרות שתמומש כנראה לתביעת נזיקין לא קטנה בכלל.

 

ה600$ קנס זה רק גרגר לעומת מה שישולם בסוף כנראה.

 

ונכון.

סדנא לעצבים זה די כלום, אבל הוא לא עובד יותר בתור שוטר.

התחלה טובה למדי.

 

עכשיו רק שיתבעו אותו ויפתחו לו את התחת.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
השעה מוקדמת,

אני בעבודה ונורא קשה לי להתרכז מרב עבודה אני קורס פה.

 

אני רוצה להבין:

השוטר נכנס באופנוע לאחר מרדף, בכוונה?

ומתי קרה מקרה כזה בארץ?

 

השוטר נכנס באופנוע כאשר הוא חנה והפיל אותו אחרי שהוא עצר.

 

 

השוטרים שדיווחו דיווח כוזב, פוטרו.

השוטר הפוגע פוטר, ועצם ההודאה שלו פותחת אפשרות שתמומש כנראה לתביעת נזיקין לא קטנה בכלל.

 

ה600$ קנס זה רק גרגר לעומת מה שישולם בסוף כנראה.

 

ונכון.

סדנא לעצבים זה די כלום, אבל הוא לא עובד יותר בתור שוטר.

התחלה טובה למדי.

 

עכשיו רק שיתבעו אותו ויפתחו לו את התחת.

 

בעיני העיתונות, הדשא של השכן ירוק יותר

 

די בטוח שהשוטר, יכוסה ע"י ביטוח ויחזור לשרות לאחר הקורס.

פורסם

 

בעיני העיתונות, הדשא של השכן ירוק יותר

 

די בטוח שהשוטר, יכוסה ע"י ביטוח ויחזור לשרות לאחר הקורס.

 

תראה, אני נתקלתי במקרה בטקסס ששוטר עצר אופנוע עם הרכב על ידי זה שהוא פשוט נצמד אליו לצד והוריד אותו לשוליים.

 

השוטר הועף מהמשטרה לגמרי. שום אפשרות חזרה לכלום.

 

לאחר כמה שנים הוא גם שילם מחיר מאוד כבד (המשטרה שילמה ז"א) על שימוש בכוח מופרז. ניידת על אופנוע.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...