Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפשים "אקשיין" - מה עדיף בשטח או בכביש ?


KOOKE
שימו לב! השרשור הזה בן 5455 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בשירשור אחר נתקלתי באמירה הזו:

 

"בכל אופן ,אני נישאר רק על האספלט, לא ששם יותר בטוח אבל למה לחפש עוד צרות?"

 

אני לא מסכים עם האמירה הזו.

 

אם נהיה כנים עם עצמנו חלק נכבד מהעיסוק בתחום המוטורי ובמה שנקרא "חווית הנהיגה" הוא הרצון לריגוש, אדרנלין, סיכון ומה לא...

 

כל רכבי הכביש המוגדרים כספורטיביים + השיפורים מכאן ועד להודעה חדשה לרכבים אלו לא נועדו כדי לנהוג ברכבים אלו במהירות שאינה עולה על המותר ...ולנהוג בהם כמו "זקנים"..

 

הבעיה היא שנכון להיום חוק הספורט המוטורי מדשדש ולא יוצא לפועל, אין בארץ עדיין מסלול מירוצים חוקי ולמעשה האפשרות היחידה ל"אקשיין" היא לנסוע בכביש ציבורי..על כל מה שמשתמע מכך, עבירות תנועה, סיכון משתמשים אחרים בכביש, סיכון עצמי מוגבר בגלל במשתמשים האחרים ועוד..

 

כשמשהו חלילה משתבש בכביש, זה בדרך כלל במהירויות גבוהות, הסיכון לפגיעה גופנית גבוה מאד עד וודאי...ההרס של הרכב עצמו גבוה יותר ועוד..

 

אז בכל זאת - איך "מוציאים את העקרבים מהדם.." - יעני מוצאים ריגוש ואדרנלין בתחום המוטורי...

 

הפיתרון הוא דווקא בשטח..שם זה קודם כל חוקי, שם מסכנים רק את עצמינו ואת רכבנו ולא משתמשים אחרים, בדרך כלל הדברים מתרחשים בשטח במהירויות נמוכות יותר, בתנאים מבוקרים יותר, הסיכון לפגיעה גופנית נמוך יותר..בקיצור אם כבר אקשיין אז רק בשטח...כך אני בחרתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא התכוון לאקשיין במובן של AXN, ולא בתרגום המילולי של action.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'יפ שלא הצליח לעלות במדרון תלול, ומדרדר אחורה, גם יכול לדרוס תרמילאי תמים, או לפגוע ברכב אחר. גם מי שדוהר בשביל מדברי ב-100 קמ"ש יכול לפגוע במישהו שבדיוק עצר ללהחליף גלגל, או אפילו לעשות תאונה חזיתית עם עוד גאון כמוהו. תאונות קורות גם בשטח.



בכל דבר יש את הסיכונים שלו. פשוט העניין הוא שאין סעיפים בחוק לנהיגה בשטח, ומבחינת מתנ"א כל אחד יכול לעשות שם מה שבא לו עם איזה כלי שבא לו, כי זה כבר תחת שיפוט פקחי רשות הטבע והגנים. כך שכל עוד אתה לא עוסק בהברחות או מהווה איום בטחוני/פלילי אחר, למשטרה לא אכפת ממך.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5455 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...