Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לאחרונה קסארה פיקאסו 2003 אוטומטית, ואני רוצה "ליישר קו" מבחינת טיפולים. לפי היסטוריית הטיפולים טיימינג הוחלף לפני 3 שנים אז אני מעוניין לא לחכות גם שם.

 

מה אמורה להיות עלות הטיפול+טיימינג במוסך מורשה (סדר גודל. לפני "מציאת" בעיות נוספות)? האם ההפרש ממוסך מתמחה סיטרואן מצדיק עשיית הטיפול הנ"ל במוסך מורשה?

 

תודה מראש

פורסם
קניתי לאחרונה קסארה פיקאסו 2003 אוטומטית, ואני רוצה "ליישר קו" מבחינת טיפולים. לפי היסטוריית הטיפולים טיימינג הוחלף לפני 3 שנים אז אני מעוניין לא לחכות גם שם.

 

מה אמורה להיות עלות הטיפול+טיימינג במוסך מורשה (סדר גודל. לפני "מציאת" בעיות נוספות)? האם ההפרש ממוסך מתמחה סיטרואן מצדיק עשיית הטיפול הנ"ל במוסך מורשה?

 

תודה מראש

 

אני עשיתי טיפול טיימינג לקסארה שלי לפני כחודש.

 

בעלת הרכב הקודמת עשתה רק טיפול גדול אך לא רצתה לעשות טיפול טיימינג מפני שידעה שהיא רוצה למכור את הרכב.

 

טיפול הטיימינג עלה לי 1280 ש"ח כולל מע"מ וטיפלתי במוסך המהנדסים בעכו (עליו המלצתי לך בהודעה אחרת).

 

לא ביררתי לגבי עלויות במוסכים לא מורשים, אז לא אוכל לעזור לך בנושא זה.

פורסם

מה עושים ב"טיפול גדול"? מה אמורה להיות עלות סבירה של העבודה+חלקים (מצתים? מסננים?)? האם כדאי להחליף משאבת מים אם כבר עושים טיימינג, או שהפאניקה לא מוצדקת וזה תלוי במצב המשאבה (טיימינג אחרון נעשה לפני 3 שנים כאמור).

×
×
  • תוכן חדש...