Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מצליח להבין מדוע צריך לבדוק את חוקיות התמרור ולא את הנהיגה.

 

לא ראית את התמרור (ובהנחה שאינו מוסתר) זה רע מאד. למזלך הטעות שלך תעלה לך בדו"ח בלבד.

 

להבא, דאג לציית לתמרור ובלי קשר אם יש לך הסגות כלשהן על הצבת תמרור, רמזור, סימון בכביש או חוק כלשהו תוכל לפנות לרשויות המתאימות ולברר.

 

חוקי או לא חוקי זה לא כסת"ח.

 

דני G.

פורסם
לכל מי שלא הבין-

לא צייתתי לתמרור, לא בגלל שלא היה בא לי, אלא בגלל שלא שמתי לב אליו.

זה לא מה שמשתמע מדבריך

(לדעתי אמור להיות תן זכות קדימה כמו שנתתי).

רוצה לשמוע קטע? דעתך אינה קובעת.

חוצמזה, בכל צומת ישנן שתי אפשרויות- או שאתה מגיע מאחד משני כיוונים שלהם זכות הקדימה ("חזקים"), או שלא.

אם נתת זכות קדימה, לא ציפית לראות תמרור? אתה רוצה להגיד לי שסתם, על דעת עצמך, נסעת בכיוון ה"חזק" ופתאום האטת ונתת זכות קדימה למי שהיה צריך לתת אותה לך?

תפסיק לחפש סתם, תודה בטעות ותשלם את הדו"ח. תאר לך שכל אחד ינסה לקחת את החוק לידיים ויברר אם האכיפה אכן היתתה מוצדקת.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לעבור את הסיבוב לפי איזה כלי תחבורה?

 

על מה הוא נוהג בדיוק בבדיקה הזאת?

 

בקביעת מהירות מירבית לוקחים את ה-WORST CASE, או קרוב אליו. מכיוון שאין תמרור בעל מהירות משתנה (למעט איילון), אותו אחד שקובע את המהירות המירבית לא ייתן לך את המקסימום האפשרי (אפילו אם הוא במגבלות המותר), אלא את המהירות שתיראה לו סבירה גם למשאית עם צמיגים במצב לא אידיאלי בתנאי גשם שוטף.

פורסם

אבל מה הנוסחה שלו לקביעה?

 

האם הוא לוקח לצורך העניין משאית עם צמיגים גרועים מרטיב את הקטע כביש ונוסע בו ולפי התחושות שלו קובע שמהירות X היא המהירות המותרת בקטע הזה?

 

באיזה כלים הוא משתמש כדי לקבוע את המהירות?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
בקביעת מהירות מירבית לוקחים את ה-WORST CASE, או קרוב אליו. מכיוון שאין תמרור בעל מהירות משתנה (למעט איילון), אותו אחד שקובע את המהירות המירבית לא ייתן לך את המקסימום האפשרי (אפילו אם הוא במגבלות המותר), אלא את המהירות שתיראה לו סבירה גם למשאית עם צמיגים במצב לא אידיאלי בתנאי גשם שוטף.

 

 

ולכן, תומר, בטח קרה לך כמה פעמים, כאשר נסעת בסיסוב כלשהו במהירות המותרת,

וזה שמאחוריך סינוור\ציפצף\רצה לדחוף אותך, חשבת לעצמך: "מי זה ה@$$% הזה, שהחליט על 70 קמ"ש ,

אפשר ללא שום בעיה או סכנה לנסוע 90".

8)

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה לכל מי שהגיב.

בנתיים פניתי למעצ ואני מחכה לתשובה מהם.

לבחור שהגיב שאני צריך למלא טופס ולשלם אגרה, אם אתה אומר שזה עפי חוק חופש המידע למה צריך לשלם בעבור החופש?

אני מודה שלא עצרתי בעצור אלא רק נתתי זכות קדימה, אבל עובדה שהתמרור הזה בעייתי כי השוטר הוריד שיירה של מכוניות (לפניי ואחריי) שלא עצרו בתמרור.

פורסם
2818b02a4e84a36676c04921582f3b91.png.

שמעתי שהוא יצא זכאי, לא?

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עידכונים:

לאחר בירור עם המועצה המקומית הכביש לא באחריותה אלא באחריות מע"צ.

פניתי למעצ בבקשה לקבל מפה המורה על התמרורים בצומת.

משום מה מעצ טוענת שאין לה מפה כזאת.

יש טעם לגשת למשפט? הטענה של מעצ תהיה כבילה?

פורסם

פנייתך למע"צ אני מניח ,הייתה בע"פ כך גם התשובה. לכן כל זה לא טוב מבחינתך לבית משפט.

 

תפנה בכתב ותבקש בצורה ברורה ופשוטה את האישור של משטרת ישראל להתקנת התמרור הספציפי , בו אתה מעוניין לא מפה ולא עגבניות.

 

אחרי שתקבל אותו , סביר להניח כי תראה כי הוא הותקן כדין, כך הוא המקרה עם רוב התמרורים. היה ולא, יש לך על מה ללכת למשפט.

 

יש פסק דין שקובע שידיעתך שהתמרור אינו חוקי צריכה להיות ידיעה בזמן אמת ,ועליך היה לוודא כי דבריך בעניין יירשמו בדו"ח בדברי הנהג, מכשול בלתי עביר, אבל למיטב ידיעתי זה פסק דין חריג.

 

כך או כך סע בזהירות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כפי שאמר ישה, תכתוב מכתב ושלח ברשום, זה יאלץ אותם לענות בכתב.

כשאתה שואל בטלפון, לפעמים מנערים אותך בתשובה לא מבוססת, לפעמים מי שעונה אינו האדם המוסמך לענות ולפעמים מי שעונה גם לא יודע שיש דבר כזה וכן גם לא יודע למי להפנותך.

ברוב המקרים כאשר מגיע מכתב, מי שצריך לענות בודק את עצמו שבעתיים לפני שהוא עונה, מהטעם הפשוט - הוא מבין שתשובתו אמורה לשמש חומר בענין אחר ולא רוצה למצוא עצמו נגרר לבית משפט ומראה שהוא לא בקיא בחומר. כך יוצא שגם אם הפקיד שעונה אינו יודע את התשובה המוחלטת, הוא לומד את הענין ונובר בו לפני שהוא עונה.

לפעמים גם הפקיד לו שש לענות ומעביר את התשובה לטיפולו של יועץ משפטי מטעמם.

 

ישה,

להבנתי את אותו פס"ד, יש בו הגיון בריא ביותר.

נהג מן המנין לא אמור לדעת איזה תמרור חוקי ואיזה לא ולכן לכאורה הוא אמור לציית לכל התמרורים.

כדי שתעמוד לנהג הזכות לא לציית לתמרור, הוא צריך מראש ומלכתחילה (ולא בדיעבד) לדעת שמדובר בתמרור שאינו חוקי. כדי שזכות זאת תעמוד לנהג, הוא צריך לטעון זאת באוזני השוטר ולדרוש שדבריו ירשמו בדו"ח. כמובן שאם מדובר בדו"ח על חלון, מן הסתם אפשר לעשות את כל הבדיקות אח"כ. הבעיה היא שעד שמתקבלות תשובות, לפעמים חולף הזמן להגשת עירעור ומתקרב הרגע המכריע האחרון של לשלם או לבקש להישפט.

במקרים כאלה, כדאי מראש לשלוח מכתבים לכל ה"פוטנציאלים" ולקבל את התשובות במקביל.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

גם בכביש מס' 1 לכיוון ים המלח, יש תמרור עצור לפונים לשמאלה לכביש אלון. זה כביש בין-עירוני לכל דבר, אבל התמרור מוצדק לחלוטין - מי שמבצע פנייה שמאלה חוצה כביש בין-עירוני בעל שני נתיבים עם נפח תנועה לא קטן של מכוניות הטסות על 80 קמ"ש ויותר. גם בפנייה הזו אני אישית ראיתי מספר נהגים שלא טורחים לעצור...גם חבל (כי יש שם לפעמים ניידות) וגם מסוכן...

×
×
  • תוכן חדש...