Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוח תנועה, אפשר לקבל פרטים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני כבר כמה זמן צופה בפורום.

יש לי שאלה ואני לא יודע אם זה קשור לפה או לא,

היום קיבלתי דוח - פניתי לא נכון והשוטר רשם לי דוח על נסיעה נגד כיוון התנועה על 500 שקל ו6 נקודות,

יש איזשהי דרך לעשות משהו עם הדוח הזה?

להקל או להמיר אותו או משהו?

זו עבירה ראשונה ואני חייל ואין לי 500 שקל עכשיו לשלם על זה.

בבקשה אני אובד עצות אם מישהו יכול לעזור לי, או לפחות להגיד לי למי אני יכול לפנות?

בבקשה?

תודה רבה.

פורסם

מתי קיבלת את הדוח?

אם לא עבר חודש, יש אפשרות לשלוח בקשה לביטול הדוח (עם סיבה ממש טובה...) לכתובת שמצויינת על הדוח.

 

אם זו עבירה ראשונה שלך ואין לך עבירות נוספות, יש סיכוי (קטן מאוד, אבל יש.) שהדוח יומר לאזהרה.

אם יש לך דוח בשנתיים האחרונות, תשכח מהעניין.

פורסם

אפשר לבקש להישפט ולקוות שהשופט ישתכנע מטיעוניך ויפחית את שיעור הקנס.

לחילופין, אתה יכול לבקש מהשופט שיפרוס לך את הקנס ל-10 תשלומים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

לא עבר חודש, קיבלתי אותו אתמול (ביום שישי) ואין לי עבירות קודמות - זה הדוח הראשון שלי.

יש לי רשיון בערך 3.5 שנים (מגיל 17) ככה שאני גם לא נהג חדש.

ולמי אני יכול לפנות בבקשה להמיר את הדוח לאזהרה? יש אפשרות לפנות טלפונית למישהו? ואם לא אז לאן לשלוח את הבקשה להמרה בכתב?

ואמיר, יש אפשרות לבקש מקסימום לפרוש את הדוח לתשלומים בלי להתייצב מול שופט? כי זה כרוך גם בעו"ד ואני גם פוחד שהשופט יחמיר את הדוח ולא יבוא לקראתי :(

פורסם

כדי להמיר דו"ח לאזהרה חייבים מספר תנאים בסיסיים:

1. שזו לא עבירה חמורה שאותה לא ניתן להמיר (כגון רמזור אדום)

2. שיש לנהג וותק של 5 שנים לפחות

3. שאין לנהג שום הרשעה (גם לא אזהרה) בשנתיים שקדמו לקבלת הדו"ח

 

אם לא עומדים באחד מהתנאים לא ניתן להמיר לאזהרה.

פורסם

בקשה להמרה לאזהרה היא האופציה היחידה שלך.

זכור כי יש לך 90 יום לשלם את הדוח.

500 ש"ח לשלושה חודשים זה כמעט 170 ש"ח לחודש.

שכר לימוד נמוך יחסית על טעויות.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
תמיד אפשר להכנס לקטנות, אבל לא נתת את כל נסיבות האירוע כך שאף אחד לא יכול לעזור לך באמת

 

מה ז"א כל נסיבות האירוע? אמרתי הכל.. מה עוד יש?

פורסם

אין לך מה לפחד מהשופט, הוא לא אוכל בני-אדם ולא פוסק הוצאות להורג.

הוצאות להורג עושים חלק מהנהגים שעוברים דרכו.

 

אתה לא חייב עו"ד. אתה יכול לכתוב שאתה מבקש להישפט. כשיקבע לך מועד לדיון תצטרך להגיש את נימוקיך. בשלב הזה אתה יכול לנמק שאתה חיל וכו'.. ושאתה מבקש להישפט כי אין ביכולתך לשלם את הסכום בתשלום אחד ואתה מבקש פריסה. את זה התביעה כן יכולה לסדר לך גם בלי שתגיע לבית-משפט.

סיכוי גבוה שהתביעה תסגור איתך ענין ולא תגיע למשפט.

והיה והתביעה לא תרצה לסגור ענין, תוכל להגיע לבית המשפט ולבקש את חסדיו.

עקרונית, אתה לא חייב להגיע לדיון - אתה יכול לכתוב לבית המשפט שאתה מודה, אך קשה לך לשלם והתביעה לא היתה מוכנה לפרוס לך תשלומים ובתור חייל אין לך איך לעבוד ולהשיג מימון וכו'..

אתה גם יכול לכתוב שאם השופט מקבל את בקשתך, אתה מוותר על הזכות להיות נוכח בדיון והוא יכול לתת פסיקה אף קודם לכן.

 

את התהליך הנ"ל עשה בעבר מישהו ממכרָי ואכן הוא קיבל פסיקה עוד טרם מועד הדיון. השופט קיבל את בקשתו.

אתה צריך להבין, שלשופט באולם אין כל-כך סבלנות לקהל שברובו משחק משחקים. אם יש תיקים שהשופט יכול לסגור בלישכה שלו הוא לרוב יעדיף את התהליך הזה אם אין חריגה מהותית במיוחד מבקשת התביעה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...