Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נמצא בשלבי קידום עסק קטן.

 

הגעתי למצב שאני חש שאני זקוק לסליקה של אשראי.

 

מה הדרך הטובה ביותר לבחור בה?

 

ליצור קשר ישירות עם ישראכרט?

 

בירור שערכתי מעלה שיגבו ממני עמלת מינימום בין אם ביצעתי עיסקאות ובין אם לאו.

 

עזרה וסיוע יתקבלו בברכה.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

האם אתה צריך גם סליקה מקווונת ?

בעבר עבדתי בטרנזילה, שווה לבדוק אצלהם לגבי השירות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם אתה לא צריך אישור כדי לסלוק עסקאות טלפוניות ו/או אינטרנט אז התהליך די פשוט.

 

יש כמה אופציות כדי להתחיל את התהליך. הכי פשוט להתקשר לסוויץ' (אני עובד איתם) ודרכם ליצור קשר ולקבוע פגישות עם חברות האשראי השונות (ישראכרט וויזה).

 

מספר הטלפון שלהם הוא: 08-9282846. הם בעצם ישכירו לך את המכונה שבאמצעותה תחייב את כרטיסי האשראי ובנוסף התקשורת מול חברות האשראי היא דרכם. תצטרך לקבוע 3 פגישות.

 

פגישה ראשונה עם נציג של סוויץ'.

פגישה שנייה עם נציג של ישראכרט (יכול להיות גם פשוט למלא טפסים ולשלוח בחזרה).

פגישה שלישית עם נציג של ויזה כאל / ויזה לאומי (יכול להיות גם פשוט למלא טפסים ולשלוח בחזרה).

 

ישנם עוד הרבה חברות בדומה לסוויץ'. קח בחשבון שהמחירים והתנאים משתנים מחברה לחברה וכדאי לעשות סקר שוק קטן לפני שאתה מחליט.

 

אסף

פורסם

אתה יכול גם לחסוך את סוויץ' ולהתקשר ישירות לישראכרט.

תביא בחשבון שצריך לשכור או לקנות מסוף, וגם לשלם עמלת מינימום אפילו אם לא עשית אף עסקת אשראי.

מומלץ ורצוי להתמקח על גובה העמלה שישראכרט לוקחת לך מכל עסקה. לא צריך להפגש גם עם נציג של ויזה כי ישראכרט סולקים לך גם ויזה (ההפך לא נכון למיטב ידיעתי, כאל לא סולקים מסטרכארד)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

ונא לא לשכוח שניתן לסלוק גם דרך לאומי כארד וגם דרך ויזה כ.א.ל.

קבע עם כולם פגישה ולכל אחד תספר על איזה ריבית דמיונית אחרת שהשני אישר לך, זאת הדרך היחידה להוריד להם את העמלות בצורה משמעותית.

 

אלי,

כשכאל סירבו לסלוק מאסטרכארד, לאומי כארד החזירו להם בזה שהם סרבו לסלוק דיינרז.

מאז נעשתה סולחה וכיום אתה יכול לסלוק את כל כרטיסי האשראי ב 3 החברות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

התקשרתי לישראכרט עסקים. בינתיים ממתין שנציג שלהם יצור איתי קשר. איזו עמלה עליי לבקש?

 

2% ? פחות?

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

תלוי במחזור העסקים הצפוי שלך ותלוי במתח הרווחים בתחום וכמובן בעקשנות שלך מול הנציגים.

 

אי אפשר ממש ליעץ כאן כי אם מחזור העסקים שלך הוא 300K בחודש אז הם מאוד מעוניינים בנתח מזה ולכן יתגמשו בצורה מסוימת.

 

אם מחזור העסקים הוא 50K אז הם מבינים שהרבה בשר לא יהיה להם אצלך ולכן הם יציעו עמלה גבוהה יחסית מתוך ידיעה שכולם יעשו לך את זה וגם אם לא תסכים, הפסד גדול אין להם פה.

 

טיפ - תתקשר כבר עכשיו ללאומי כארד ולויזה כאל, תבקש שנציג יצור איתך קשר ובקש לדעת מה שמו.

כשאתה מצויד בשלושת השמות, כל פעם שאתה מדבר עם נציג תזכיר את שמות האחרים שנתנו לך ריבית עדיפה.

למה השם חשוב? כי כל אחד יכול להגיד "כבר תרמתי במשרד" וכל אחד יכול לאיים "לאומי כארד נתנו לי פחות" ברגע שאתה מזכיר את השם הספציפי של הסוכן המתחרה (והם כולם מכירים אחד את השני) הוא מבין שאכן בוצעה פגישה בניכם ואם הוא לא יקח אותך ברצינות, הוא יפסיד אותך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

יש לך גם תמיד את האפשרות של סליקה עם התממשקות בAPI..

 

יש כל מיני חברות שעושות את זה, לי יש ניסיון אישי עם קרדיט גארד שעושים פרסומות סמויות לאבוקדו באמצעות כרטיסי אשראי באינטרנט והם אחלה גם בתעריפים וגם בהתממשקות ובפיצ'רים..

פורסם

שנתיים וחצי אחרי פתחיחת הפוסט הזה אני מאמין שהוא כבר התארגן על סליקה...:roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...