Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה אמורה לעלות מערכת בסיסית למתחילים שתיכלול ר"ד+קומפונט+2מגברים+סאב+התקנה וחיוט

 

כמובן שאני לא מיכוונת לציוד באיכות גבוה(כמו שישש לרוב הפורום) מאוד אלה בנונית

(אם אפשר פירוט על חברות בנוניות שנדע כיון)

פורסם

לא צריך חברות בינוניות, אלא סדרות נמוכות יותר של מותגים טובים ומפורסמים.

מערכת עם שני מגברים היא לאו דווקא הכי בסיסית. אפשר להגיע לתוצאות ממש טובות גם עם מגבר 4 ערוצים ממוצע.

 

ר"ד סביר אפשר למצוא ב 500 - 700 ש"ח - פיוניר נגיד. יש להדגיש נושא השימושיות ומספר יציאות שלא יגבילו את המערכת.

קומפוננט - 500 ~ 600 ש"ח לסדרות הבסיסיות של JBL, MOREL וכו' יש עוד רבים וטובים. חשוב לשמוע איזה מותג את אוהבת.

מגבר 4 ערוציפ סביר+ - בין 800 ל 1200 ש"ח. עוד פעם הערכה גסה, יש המון המון אופציות. יש כמה של JBL ושל MAC AUDIO

סאב - כ 500 ש"ח, יש מבחר עצום, יש לחפש אחד שמתאים לאופי שאת אוהבת ולהגברה הזמינה. אני יכול להמליץ על PHOENIX GOLD, אבל עוד פעם יש עוד הרבה אופציות.

התקנה וחיווט משהו כמו 800 ~600 ש"ח לפחות, לדעתי. אני הייתי משקיע יותר ואצל מתקין מומלץ בלבד. אסור לזלזל בסעיף הזה, זה יכול לקבוע האם תהני מהמערכת או לא, והאם תנצלי את הפוטנציאל מהרכיבים.

 

כל מה שרשמתי פה זה הערכות שלי בלבד, לא לתפוס במילה, אבל אם חיפשת סדר גודל, אז זה דומה.

 

מה שנתתי לך זה דוגמא שמהווה, לדעתי, מערכת טובה בהחלט, בלי לקפוץ יותר מידיי מעל הפופיק.

אם מה שרשמתי חורג בהרבה מהציפיות שלך, אפשר עוד לצמצם פה ושם, ולרדת עוד קצת ברמה.

 

עכשיו לחיפוש יותר ספציפי, תעזרי בשרשורים קיימים בתקציב שלך. זהו מקור הידע הכי טוב נראה לי, ככה גם רואים מה מומלץ יותר ופחות, ועוד מאנשים בעלי ניסיון עם הציוד.

 

אח"כ על מנת למצוא מגוון אפשר לחפש ב ZAP לראות מה יש בהיצע, למרות שזה ממש לא כולל כל מה שקיים. פה זה באמת רק כדיי לקבל כיוון מאוד כללי.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

תקציב כזה הייתי מחלק ככה:

HU- יד שנייה 1200 שח (פיוניר 880 יש ביד שנייה זה אחלה מכשיר גם למערוכת יותר מתקדמות)

מגבר 4 ערוצים 2000 סאונדון

קומפננט2000 (HAT , היי אנרגי, מוראל הייבריד וכו'.. צריך לשמוע ואז להחליט)

סאב. P2 , ID וכו' 600-700

 

אחלה מערכת וכל הרכיבים חדשים חוץ מהרדיו.

.

פורסם

.

ר"ד יש לי את הדגם הכי טוב שלהם-http://zap.co.il/models.aspx?Sog=T-MP3&DB356563=923206

קומפוננט KTP של מוראל-http://zap.co.il/model.aspx?modelid=411536 2 או-

מגבר. הכי טוב שהצלחתי להשיג בתקציב שלך- פניקס גולדן. 60X4- ש"ח או קיקר ZX ב- או קליף ב-

סאב. באמת שהכי מומלץ האלפיין 250 RMS+תיבה אטומה או פתוחה לבחירתך. ב-

קאני אעגל לך ל- 5800 ש"ח

איך המערכת שווה את המחיר?.

פורסם

- סאב של אלפיין, איזה דגם? של מי ההמלצה הזו? יש חברות שהן יותר טובות בסאבים. למשל סאב מעולה ולא יקר ה PHOENIX GOLD OCTANE ZR12.

 

- K2P קומפוננט מעולה, אבל אני לא יודע האם זה המחיר הכי טוב שאפשר להשיג אותו. זה לא של מורל, תראי שאת לא מתעסקת עם איזה חאפר. כדאי לשמוע אותו, האם אופיו מתאים - הוא חזק מאוד, לא מתאים לכולם. גם אם זה המערכת הראשונה, אין לזלזל בסעיף הזה של קניית אופי רמקול מתאים.

 

- לא בוחרים ככה מגבר, ה K2P דורש המון המון הגברה, צריך יותר פרטים על המגברים. לי יש של PHOENIX GOLD, והוא מעולה, אבל 100 X 4, סדרת XENON.

 

- HU: יש ל ECLIPSE המון דגמים טובים, מה שהודבק בדביק. אני לא מכיר את הדגם הזה. הכי טוב "מומלץ" שלהם כרגע זה ה 7200.

 

- מה עם התקנה. אל תלכי למקום שאומר לך, יאללה התקנה עליי, או כל ההתקנה כולל החוטים ב 400. זה בדרך כלל מסתיים בהתקנה שכונתית.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

ההצעה של DANIII הייתה הטובה ביותר.

אך את לא צריכה את הרדיו דיסק הנ"ל.

 

רדיו דיסק הייתי הולך על פיונרים או אלפיין עד 1500 שקל.

מגבר 4 ערוצים מהJBL-ים למינהם , נותנים תמורה טובה למחיר - 1500 שקל.

סט קומפוננט מורל טמפו \ הרץ אנרג'י - 500 שקל.

סאב - תלוי מה את מחפשת , דיוק או עוצמה - 1200+\-.

 

סה"כ יצא

4700 ש"ח.

חיווט איכותי והתקנה טובה .

 

סטס.

פורסם
- סאב של אלפיין, איזה דגם? של מי ההמלצה הזו? יש חברות שהן יותר טובות בסאבים. למשל סאב מעולה ולא יקר ה PHOENIX GOLD OCTANE ZR12.

 

- K2P קומפוננט מעולה, אבל אני לא יודע האם זה המחיר הכי טוב שאפשר להשיג אותו. זה לא של מורל, תראי שאת לא מתעסקת עם איזה חאפר. כדאי לשמוע אותו, האם אופיו מתאים - הוא חזק מאוד, לא מתאים לכולם. גם אם זה המערכת הראשונה, אין לזלזל בסעיף הזה של קניית אופי רמקול מתאים.

 

- לא בוחרים ככה מגבר, ה K2P דורש המון המון הגברה, צריך יותר פרטים על המגברים. לי יש של PHOENIX GOLD, והוא מעולה, אבל 100 X 4, סדרת XENON.

 

- HU: יש ל ECLIPSE המון דגמים טובים, מה שהודבק בדביק. אני לא מכיר את הדגם הזה. הכי טוב "מומלץ" שלהם כרגע זה ה 7200.

 

- מה עם התקנה. אל תלכי למקום שאומר לך, יאללה התקנה עליי, או כל ההתקנה כולל החוטים ב 400. זה בדרך כלל מסתיים בהתקנה שכונתית.

 

יואב

 

-אלפיין TYPE-E הוא 250 RMS

-לפניקס גולד יש את ה- RSD300.4 של 60RMS לכל יציאה. הוא לא נמכר הרבה בארץ. מגבר חזק מאוד ואיכותי.

-ה-KTP הוא קומפוננט איכותי ברמות. שנמכר בחנויות במינימום 2200 ש"ח.

-האקליפס 8445 יותר מתקדם מה-7200. הוא נמכר ב2400 ש"ח בחנות.

×
×
  • תוכן חדש...