Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אברט - Asseto Corse


elads
שימו לב! השרשור הזה בן 4320 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 270
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

וואוווווו:shock:

מרימה טורים כמו אופנוע

אפשר לקבל קצת נתונים תכניים

נראה מנוע קטן אבל חזק

בהצלחה!!!!

 

נ.ב

יש סיכוי שנראה מכונה מדהימה שכזו בארצנו?

 

 

הי ותודה לכל המברכים. בגדול המטרה של העידכונים שלי (מבחינתי) הינה לעודד שיח על המכוניות המופלאות הללו וכמובן לחלוק איתכם כמה שיותר מחווית האספנות - שהיא מאד אינדבדואלית.

 

אז תודה לברכות, אבל לתכלס:

 

ה D46, השם ניתן ע"ב שנתון היצור- 1946, ניבנתה לשם תחרותיות בקטגוריית ה- VIOTURETTE, קטגוריה מאד פופולארית לפיני המלחמה, למכוניות עם ניפחי מנוע עד 1500 סמ"ק. לפני המלחמה מכוניות כגון מזארטי, ERA, וכולי היו מכוניות מרוץ בקטגוריה ונתנו לבעלים אפשרות כלכלית נגישה להתחרות במכונה חד-מושבית, והיוו מעיין F2 של ימנו. הרעיון מאחורי הD46 היה דומה, נגישות, שימושיות ותחרותיות שמבדילה בין הנהגים אשר מתחרים עם מכונית זהה.

 

המנוע מבוסס על בלוק של פיאט 1100, (מיליצנטו), אבל למעט הבלוק אין שום דימיון למנוע פיאט1100. האיש שתיכנן את המכונית היה המהנדס המפורסם DANTE GIACOSA, והוא השתמש בשילדה ייחודית בעלת צינורות בקוטר אחיד, הינדס אקסל ייחודי שאיפשר ישיבה מרכזית ונמוכה מספיק, תיבת הילוכים מאד מיוחדת (שלושה הילוכים כמו באופנוע וללא מצמד), ומנוע בעל קרבורטור אחד מתוצרת ZINITH, מערכת שמן DRY-SUMP, רדיאטור לקירור השמן, ראש מנוע מיוחד וכולי... הרבה אלמנטים במכונית היו חדשנים ביותר לתקופה והיסתמכו על פריצות דרך הנדסיות ומכאניות שנעשו במהלך מלחמת העולם השנייה.

 

המכונית שקלה כ- 400 קילו, הספק המנוע היה סביב ה 60 כ"ס, וביצועי הכביש כולל הברקסים היו טובים מאד, בעיקר ביגלל המישקל הקל של המוצר הסופי.

 

הדגם יוצר בכ-40 יחידות במיפעלי ציסיטאליה בטורינו לאורך כ-6 חודשים. כל המכוניות היו זהות. הן נימכרו לנהגים מפורסמים כגון, נובולארי, פיירו טארופי, הרי של, גוייבאני לוראני, וכמובן לדוסיו עצמו.

מכיוון שה-D46 היתה מכונית המרוץ הראשונה שתוכננה ויוצרה לאחר המילחמה, המוצר גרם להיתעניינות רבה, ושימש לפלטפורמת יחסי ציבור לדוסיו (שבאותה תקופה שימש גם כיושב ראש מועדון הכדורגל יובנטוס) ולחברה הצעירה.

 

לאחר כשנתיים החלו להופיעה מכוניות חדשות ועדכונים של דגמים שיוצרו לפני המלחמה, והפכו את ה- D46 ללא תחרותיות.

 

שאסי 0011 היתה בבעלות שני נהגי המרוץ הצרפתים הרי של ו- דה-סואגי, היא תמיד היתחרתה בצבע כחול (אבל הרבה יותר כהה מהאכשוי), ורשימת המרוצים, אף על פי שהיא ארוכה וכוללת מקומות אקזוטיים כגון קהיר, טריפולי, טורינו, מונקו בזל וכולי, לא מראה על הישגים יוצאי דופן.

 

אם בא לכם לקרוא עוד:

http://www.ddavid.com/formula1/cisit46.htm

 

http://www.ultimatecarpage.com/car/975/Cisitalia-D46.html

 

בקשר למנוע שמגיב כמו אופנוע... זה יותר קשור למד טורים פגום. המד קורא טורים לא נכונים וכנראה לא מכוייל.

 

אין אישור לכניסת מכוניות מרוץ בישראל, ואין מה לעשות איתן, חבל.

 

אלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד

שים לב לחוק המרוצים, ניתן להביא לארץ מכונית מרוץ, עכשיו נשאר רק לרתום עו"ד מפורסם ולחבר בין היתר

ליבא מכונית מרוץ, ויבוא רכב אספנות ולקרוא לקטגוריה אספנות מירוץ......

 

האופציה הנוספת להביא אותה כיצירת אומנות/תרבות!

 

בכל מקרה סחטיין על הטעם האיכותי והלוואי על כולנו אהבה מוטורית נהדרת כמו שלך-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, מכונית יפה מאוד, מכונית מעניינת בעלת היסטוריה מענינת לא פחות.

אני אומר מכונית אבל האוטו הזה הוא ממש מכונה - מכונה לנהיגה תחרותית

הצוות הניו יורקי מחזיקים מטף ליד האוטו כמו שצריך לעשות במכונות מסוג זה.

אני מעריך שהם עשו למנוע מסג' עדין כמקובל אחרי שלושים שנה ושהצילומים נעשו על מנוע חם.

יפה לראות את חזית הטכנולוגיה של התקופה ההיא במאמץ לייצר מכונה כמה שיותר תחרותית.

לנהוג בדבר הזה זה נראה לי -חוויה פגז.

מסוג המכונויות שגורמות לך לרצות לעשות דיאטה וללבוש בגדים קלים בלבד.

 

מותר לדעת לאן הרכב ממשיך לשחזור? האם בארה"ב או אולי באירופה?

האם תבחר בשחזור אשר יישמר מה PATINA רבת השנים או שמא פרוק מלא והרכבה כדוגמת 003?

 

תודה רבה על השיתוף, האוסף שלך הוא ברמה גבוהה בכל קנה מידה, ומשקף מימדים רבים מאוד של תרבות והיסטוריה מוטורית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום אלעד,

קראתי את כול השרשור שלך.

אני המום.

הרכבים מיוחדים, ואוסף שלך מיוחד.

 

השיפוץ של האברט הותיר אותי המום. לא מרמת השיפוץ אלא מהיופי הבלתי נלאה של המכונית.

 

אני אוהב עיצוב ויודע להעריך מכונית יפה, אבל זו הותירה אותי עם לסת שמוטה. היא פשוט יפה.

 

תמשיך לעדכן. קראתי בשקיקה.

 

מאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד,

כל הכבוד.

פשוט מגשים חלומות.

המכוניות הללו הן משוש ליבו של כל חובב הגה באשר הוא.

אתה מוזמן להצטרף לטיולי האלפות הקלאסיות שאנו עורכים אחת לחודש.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מותר לדעת לאן הרכב ממשיך לשחזור? האם בארה"ב או אולי באירופה?

האם תבחר בשחזור אשר יישמר מה PATINA רבת השנים או שמא פרוק מלא והרכבה כדוגמת 003?

 

.

 

 

תודה

הרכב בארה"ב, ואין לי כוונה לשפץ אותו מעבר למיכלולים המכניים וקצת צבע - אחרי הכול זוהי מכונת מרוץ וחבל להפוך אותה למשהוא שהיא לא: מכונית תצוגה.

 

נפרק את המכונית נבדוק סדקים ועייפות חומר, נבנה את המנוע מחדש, כולל את תיבת ההילוכים, ואז למסלול.

 

ה-D46 מבטיחה קבלה למרוץ ההיסטורי במונקו ב- 2012. יהיה כיף.

 

אלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

מצאתי אחת, מעוניין לספח לאוסף? :-D

היא נראת טיפה שונה מה 750 שלך.

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1958-750-Fiat-Abarth-Zagato-Double-Bubble-/330516418706?pt=US_Cars_Trucks&hash=item4cf4505092

 

IMG_1030.jpg

 

IMG_1020.jpg

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

עדכון זריז על ציסיטאליה 0011#:

התחלנו את תהליך בחינת המכונית שכולל פירוק מלא של כל המיכלולים והמנוע. עד עתה המימצעים טובים מאד! המכלולים אוטנטיים, רובם מסומנים במספר המנוע או השילדה, מרבית היהלומים העיצוביים המאד ספציפיים לדגם זה קיימים ובמצב טוב.

 

בגדול המטרה הינה להביא את #0011 לרמת מירוץ טובה, כ- 65-70 כ"ס, שימוש בתיבה המקורית והמאד מיוחדת של דגם זה, וכמובן בטיחות מעל הכל.

 

המטרה היא להישתתף ב 2-3 מירוצים השנה, וכל זאת בכדי לשפצר ולהתכונן למירוץ מונקו ההיסטורי ב 2012, במסלול הפורמולה 1.

 

עדכון בהמשך

 

אלעד

SAM_0983.JPG

SAM_0997.JPG

SAM_0998.JPG

SAM_1010.JPG

SAM_1014.JPG

SAM_1017.JPG

SAM_1018.JPG

SAM_1022.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4320 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...