Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום תקופה | 15000 ק"מ על הטוראן.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אלעד, משפט סיני עתיק קם לחיים ע"י אדם חכם מאוד שאמר : "הרכב הומצא כדי שישמש לנסיעה". :roll:

 

ודיזל במיוחד :)

 

מה זו "בקרת השירות" עליה שילמת? למה שתשלם על משהו שכלל לא קשור לחלפים הדרושים לטיפול + עבודה?

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יפה מאוד עד כה .

15K ב-3 חודשים זה בהחלט הרבה אבל רוב הנסועה שלך היא בין עירונית ככה שהבלאי מינימאלי בכל מיקרה קונים דיזל כדי לסוע

גם הברלינגו שלנו משמשת בעיקר לצורכי עבודה וגם אני משתמש בה לא מעט (הרכב סופר שימושי ונוח בעקבות התא מטען) ועד כה ב-5 חודשים הרכב עשה כמעט 17 K קילומטר שזה יוצא משהו כמו 3.3 K קילומטר בחודש כמעט כמוך :wink:.

STIO האובססיה שלך לקילומטר באמת הזויה , יותר הזוי שאתה זוכר לאיפה נסעת בדיוק מכל ה-900 קילומטר האלו.

פורסם
אני ב- 3 חודשים וחצי נסעתי בדיוק 904 ק"מ. איך הגעת ל- 15K בשלושה חודשים?!

אני ביומיים האחרונים עשיתי 1000. לא כל כך מפתיע אם אתה נסע הרבה בבינעירוני.

 

תודה על השיתוף, טוב לראות מבחן דרכים בזמן אמיתי.

פורסם

ה15000 של הגולף(5 1600) שלי עלתה 687 ש"ח

 

בקרוב יש לי לעשות 30000 נראה כמה כסף ואיזה חוויות אני צריך לעבור בשביל זה..8)

אין כמו שריקת הJT3D-7 על הבוקר...8)

פורסם
ודיזל במיוחד :)

 

מה זו "בקרת השירות" עליה שילמת? למה שתשלם על משהו שכלל לא קשור לחלפים הדרושים לטיפול + עבודה?

אני לא יודע, אבל נראה כאי אני צריך לבדוק את זה :?

אלכס, אתה אומר שטיפולים יותר זולים לדיזל ? (או שהמוסך שלי זול למדי ...)

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
אני לא יודע, אבל נראה כאי אני צריך לבדוק את זה :?

אלכס, אתה אומר שטיפולים יותר זולים לדיזל ? (או שהמוסך שלי זול למדי ...)

 

תבדוק טוב.

לפני 3 שנים אבא שלי נסע עם הטולדו TDI שהייתה לנו לטיפול (במסגרת אחריות). כשהוא קיבל את החשבון הוא הופתע לגלות שנוספו עוד כ-150 ש"ח על שטיפת מנוע, והחלפת קליפסים כלשהם. הוא ניגש לברר מה פשר התוספת המסתורית בחשבון וניסו להסביר לו כמו למפגר שזה משהו הכרחי. כשהוא הסביר להם יפה שהוא עצמו כבר הרבה שנים מכונאי ושלא ינסו לסבן אותו, הם קלטו שהקומבינה שלהם לגרד עוד כמה שקלים מלקוח לא תצליח - והורידו את הסכום מהר מאוד.

זה בדיוק מה ששמר רשם - סעיף "מצליח" טיפוסי.

פורסם

לדעתי, שרות בקרה זה חיבור הרכב למחשב ייעודי לצורך סריקת תקלות ופרמטרים אחרים. בצ'מפיון זה עולה משהו כמו 350 ש"ח!!

פורסם

דווקא בדקתי וזה בדיקה דיי כללית של חלקים ברכב, צמיגים, שמנים וכו'.

קצת מוזר בעיקר לאור העובדה שאני לא בטוח שהם עושים משהו בסעיף הזה, ובטח ובטח לא כאשר ביקשתי אותו.

בכל מקרה יצאתי איתו דיי בזול, אנשים שילמו על הדבר הזה 200 ש"ח ומעלה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

הטיפול כלל "בקרת שירות" בסך 99.50 ש"ח לא הבנתי מה זה, החלפת שמן מקורי, החלפת נוזל שמשות ומסנן שמן.

 

לא היית צריך לתת להם להחליף לך.

 

בפעם האחרונה שטיפלתי ניסו לדחוף את זה בכח,ועוד הביאו את זה יחד עם השמן והפילטר

 

מבט אחד עצבני והמכונאי רץ חזרה למחסן עם הג'ריקן הנ"ל (מקסימום תקנה ב10שקל באלונית ;))

 

הרכב הומצא כדי שישמש לנסיעה. כן, גם כאשר מדובר באקזוטיקות, בעליהן מוציאים אותן לסיבוב ולא סופרים באדיקות כל קילומטר שנצבר לרכב.

 

+1

 

ולכל האובססיביים למיניהם : רכב אכן נועד בשביל הנסיעה,בין אם הוא ספורטיבי,סופרמיני,משפחתי,עבודה,או כל דבר אחר

 

מי שקונה רכב ומתכנן כל ק"מ בודד לאיפה לנסוע ואם צריך - שלא יקנה בכלל ויסתמך על תחבורע ציבורית

 

עם הרכב הקודם גמעתי 24K בשנה וחצי(1000סמ"ק ורובם היו בינעירוני) - אז מה? זה אומר שטחנתי לו תצורה? שטויות במיץ.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
STIO האובססיה שלך לקילומטר באמת הזויה , יותר הזוי שאתה זוכר לאיפה נסעת בדיוק מכל ה-900 קילומטר האלו.

 

דפדף עמוד אחרונית, הגבתי לזה.

 

ולכל האובססיביים למיניהם : רכב אכן נועד בשביל הנסיעה,בין אם הוא ספורטיבי,סופרמיני,משפחתי,עבודה,או כל דבר אחר

 

 

ואם אין לאיפה לנסוע?! אם כל המקומות שאני צריך להגיע אליהם נמצאים קרוב, מה עושים?!

 

להתניע עכשיו את הרכב ולנסוע לת"א וחזרה רק כדי שמד האוץ יראה ק"מ שמתאים לשנת הייצור?! :shock::shock:


×
×
  • תוכן חדש...