Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום תקופה | 15000 ק"מ על הטוראן.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשביל שלושה ק"מ לכל כיוון תקנה אפניים, או אפילו תלך ברגל רחמנא ליצלן, בקצב של שישה קמ"ש (הליכה איטית יחסית) אתה תעשה את זה בחצי שעה. זה לא עולה כסף ואפילו אפשר לפתח סיבולת לב-ריאה סבירה בצורה כזאת.

באמת שהסיפור שלך מדהים אותי.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוי עזבו אותו, אני שמח שהוא שמח מהפאביה שלו, לא עניינינו כמה הוא נוסע ואיך הוא נוסע.

אני רק מקווה שהמנוע שלו חווה במשך חייו חום מנוע סטנדרטי מהו (אבל זה גם לא ענייני, אז עזבו).

בכל מקרה STIO, עם רכב כמו שלך שבאמת נהניתי לנהוג עליו, לא הייתי מוותר על נסיעה סתמית של בערך 50-70 ק"מ רק כדי שהרכב ירגיש מזה נסיעה, ועל הדרך אפשר לעשות דברים מהנים כלשיהם, עם הרכב או בלי, למרות שגם חברה שלך יכולה לעניין אותך בדרך :-P

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אגב, יש לי משהו קטן להוסיף.

בנוגע לאיכות ההרכבה :

הכל נמצא במקומו, יושב טוב וכו'.

יש רק בעיה אחת - בזמן שהמנוע מגיע לסל"ד מסוים, נשמעים קרקושים חלשים מאזור הדשבורד, לא משהו מציק או משהו שרדיו חלש לא יכול לפתור, אבל למען הטיל הספק, גם הגרמנים הדקדקניים לא הצליחו לפתור את בעיית הרעידות החזקות של מנוע הדיזל.

נסעתי אגב ברכב דומה בגרסת בנזין TSI, ששייך לבעל המוסך המורשה בו אני מטפל (חבר טוב שלי) ואצלו אין רעידות.

הבעיה נעוצה ככל הנראה ברעידות החזקות האופיניות למנוע הדיזל, שאומנם לא מרגישים רעידות ברכב כלל, אבל נשמעים קרקושים, חלשים מאוד אמנם, אבל נשמעים.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

mystopp- אני עושה את המרחק ברגל בלי בעיה, אבל אתה ממליץ גם לאמי בשנותיה האחרונות שלה לפני פנסיה, לנסוע על אופניים או ללכת ברגל לעבודה שלה, בקור ובגשם של הצפון ועוד עם העליות של הצפון? הריי אני החלפתי את האונו הידנית לפאביה אוטומטית רק בגלל שהיה קשה לה עם הקלאץ' (בעיות ברגל שמאל), ולא רכשתי רכב יד שניה כי לא היה לי כוח, החיפושים יכולים להימשך חודשים וכל המכוניות בשוק גם ככה שחוטות.

 

אלון- אם היתה לי חברה הרכב היה נוסע, ועוד איך נוסע כמו גדול... אבל אין בינתיים :-(.

 

נ"ב

אני מבקש להפסיק כבר לדבר על כמות הק"מ של הפאביה, זה לא קשור לשרשור הזה, הרכב נכון לעכשיו ימשיך לנסוע מעט, ואם במקרה אני אצטרך לנסוע לאילת- אני אסע לאילת. אני שם לב לק"מ המדוייק רק כי הוא עדיין בן 3 ספרות ואפשר לזכור מס' קטן שכזה.

פורסם

אלון, שרק תמשיך להנות מהטוראן :-)

 

הכחולה שלי עומדת על 10K - בפחות משמונה חודשים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...