Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח לנהג צעיר באוטו חלופי מ AVIS?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אתמול עשיתי תאונה על האוטו של המשפחה שהיה לי ביטוח עליו.

אני נהג חדש וצעיר.

היום אבא שלי הלך להביא את האוטו החלופי והם סירבו לעשות לי ביטוח ואמרו שהם לא מבטחים מתחת לגיל 21.

 

יש פה מישהו שקרה לו מקרה דומה?

מישהו הצליח להוציא מהם ביטוח לנהג צעיר?

פורסם

יש כאן יותר משירשור אחד בנושא זה.

השתמש באופציית "חיפוש" הנמצאת בראש העמוד ותקבל תשובות שחוזרות על עצמן, מבלי שתצטרך להמתין לתשובות.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

חיפשתי ומצאתי רק כמה שהם מתחת לגיל 24 אז הם עברו לאוויס כי הם נותנים מ 21 ומעלה.

לא מצאתי פה שום אשכול דומה עם נהג מתחת לגיל 21.

 

יש לך קישור?

פורסם

יש לי חבר צעיר בן 20 שעשה תאונה ברכבו וגרם לטוטלוס ברכב.

גם לו הייתה בעייה עם רכב מושכר והעובדה שלא מוכנים להשכיר לנהגים צעירים, עם קצת צעקות והופעה במשרד חברת הביטוח גרמה לכך שתוך שעתיים עמדה מחוץ לסוכנות ביטוח גטס מהשכרה עם ביטוח כל נהג.

 

פשוט לא הגיוני שבן אדם מבוטח על רכב, קורה משהו לרכב וחברת הביטוח לא מוכנה להגיע להסדר עבור רכב חלופי!

 

אבי.

פורסם

הכל תלוי באבא/אמא שלך ובבאלגן שהוא עושה. בעקרון חברות השכרה לא מוכנות מתחת לגיל 24. כמו שהוא השיג לך ביטוח לאוטו שלכם, אפשרי גם לרכב החלופי. אני אישית נהגתי על 15 רכבים חלופיים אם לא יותר ואני עוד בתקופת הנהג החדש+צעיר.

 

שאבא שלך ידבר עם קצין הרכב והוא יבקש או איך שזה הולך אצלכם בחברה. בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...