Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

שלום כולם,

אתמול גיליתי שדוושת הקלאץ' לא מגיבה. היא יורדת בלי מאמץ למטה, אבל עולה חזרה תמיד.

בתוך תא המנוע גיליתי שנוזל הבלמים (שמשותף למע' ההידראולית של הקלאץ'), ירד עד גובה

הצינור שמוביל למשאבת קלאץ' העליונה (היא מחוברת ישירות לדוושה).

מתחת לאוטו נראתה הנזילה אבל לא יכולתי לראות בבירור מאיפה היא.

את המשאבה התחתונה (יושבת בערך בין הגיר למנוע) החליפו לפני שנתיים וחצי-שלוש.

פירקתי את הצינור שיוצא מהעליונה לתחתונה ותוך כדי לחיצות (וסתימת הקדח עם האצבע)

הרגשתי שיש לחץ וגם יצא נוזל.

מילאתי נוזל חדש, פימפמתי כאילו אין מחר - לא התגלתה נזילה ברורה משום מקום.

בזמן הלחיצות, אגב, יש תזוזה קלה של הזרוע שיורדת לקלאץ' (ממש' תחתונה).

 

מה כל זה אומר? העליונה עובדת? יש דרך לבדוק את התחתונה?

יש עוד מכלול כלשהו שיכול לגרום לתקלה הנ"ל?

 

תודה רבה,

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

צריך להרים את הרכב על ליפט שמשהו יושב למעלה על הדוושות ולוחץ ולבדוק את התנועה של המשאבה התחתונה. כמובן שכבר יהיה ניתן לראות מהיכן הנזילה שלדעתי היא מהמשאבה התחתונה.

  • אחראי פורום
פורסם

תודה, זה באמת מה שמסתמן. הבעיה הגדולה היא למצוא מי יטפל בה :x

הבנתי שלא פשוט להחליף לבד וגם הגישה לתחתונה ממש גרועה.

obarshad - הלוואי וזה היה ככה, אבל אתה טועה. לפחות עם כבל הייתי מקבל

איתות (החלקה) על סופו הקרב. פה זה זבנג וגמרנו.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

ב100% שהקלאץ' שם הידרולי.

אז מאיפה הביטחון לרשום 99% כשבעל הרכב בעצמו החליף משאבת קלאץ' לפני שנתיים וחצי, ובילה את הצהריים בהוספת נוזל בלמים וניסיון לנקז אוויר.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם

הקלאץ הוא לחלוטין הידראולי ואני אישית החלפתי גם משאבה עליונה וגם תחתונה אז תאמין לי שזה ככה לפחות במודל 83.

איתי, כשאתה מפמפם בדוושה יוצא לחץ ושפריץ רציני מהמשאבה העליונה ? כי אם כן, הבעיה בודדה להיות בתחתונה, את זה כפי שנכתב לעיל יותר קשה לראות, אבל אפילו אפשר לעלות צד אחד על מדרכה ועם פנס להסתכל כשמישהו מפמפם (ואז לקבל שפריץ נוזל הידראולי לפרצוף :) )

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • אחראי פורום
פורסם

אני לחצתי חזק עם האגודל בזמן שאבא שלי פימפם בדוושה והלחץ ממש הזיז לי את האצבע,

כולל שפריצים :-)

 

איך היה להחליף לבד את התחתונה?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מצטיידים בהרבה סבלנות וצרור קללות עסיסיות.

לא מדובר במלאכה מסובכת מאוד, אבל רצוי שיהיה באיזור עוד מישהו שיעזור לך, בעיקר בקטע של ניקוז האויר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני חוזר בזמן 18 שנה וצובט את עצמי.....

מנסיון עם כמה סודים:משאבה עליונה שדולפת- על פי רוב הדליפה היא לכיוון תא הנהג וניתן לראות כתם על השטיח ובתחילת הדליפה יש הזעה ממוט הדחיף של הדוושה.(למשש את חיבור הדוושה לקיר האש)בדיקת בניית לחץ עם אגודל אינה מספקת גם משאבה נוזלת תבנה לחץ,הפירוק קל יחסית ולא לשכוח להעביר ליטוש עדין עם נייר 00 על קדח המשאבה בזמן השיפוץ.

פירוק והרכבת משאבה תחתונה היא בעייתית יש צורך בפירוק טבעת קפיצית עם פלייר לטבעות,ההרכבה גם לא קלה ללא שימוש בליפט.

לפחות הניקוז אויר קל.....

ומהיכן תשיג קיט שיפוץ למשאבה?

(אני מקנא ומתגעגע-אין כמו סוד)

  • אחראי פורום
פורסם

אהלן ניצן, שמח לשמוע שגם תקלות עושות לך נוסטלגיה :lol:

חבר מכונאי בדק ואישר שמדובר בתחתונה, הוא גם יעזור לי להחליף אותה. ניקזנו אותה במשך כמה דקות

והיא המשיכה לשאוב אוויר מאיפשהו.

אני לא מתכוון לשפץ אותה, היא עולה 150-200 ש"ח חדשה (משאבה של 33).

בצפון אני בספק אם אמצא, אבל אין לי בעיה לתזז בשביל זה.

הייתי בטוח שיש לי חדשה והפכתי 4 ארגזים עם עשרות חלקים כדי לגלות שיש לי חדשה!

- - - - - - אבל עליונה :roll: וכמובן שהיא היתה בארגז האחרון.

יום מוצלח עבר על כוחותינו, אין ספק! :evil::lol:

תארתי לעצמי שאם העליונה דולפת אז אראה סימנים על השטיח או לפחות באמבטיה של המצבר\איוורור - לא היו.

 

תודה בכל אופן. אגב, אני זוכר הודעות ישנות לגבי הסוד שלך, נשמע שהיא היתה מעניינת :-)

אשמח לשמוע פרטים עליה.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...