Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה הקשורה לשמן, בדייהטסו שלי.....


לירן
שימו לב! השרשור הזה בן 7837 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי דייהטסו שרייד שנת 90....

בזמן האחרון, שמתי לב שבעת שאני לוקח סיבובים חדים במהירות (למשל 50-60 קמ"ש) אז נורית השמן נדלקת לי.....מה זה יכול להיות? (היא נדלקת רק כאשר יש פחות מחצי כמות השמן הנדרשת במד השמן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסיבוב (או בשיפוע חזק מפלס השמן עלול לרדת מתחת לחיישן ואז נדלקת הנורה

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקרון זה נכון, הנורה היא של הלחץ, מה שקורה בעצם זה שמגיע לחישן פחות לחץ בסיבוב חד

 

לי זה היה קורה פעם בסיבובים ימינה, החלפתי שמן (הגיע הזמן), מילאתי עד הקצה העליון של המדיד, והכל בסדר עכשיו

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא רק החיישן שלא מקבל שמן.

בסיבובים מהירים (G צדדי), יש מצב שגם לפיק אפ של המשאבה לא יגיע שמן. אז המשאבה תשאב כלום ולא יהיה לחץ.

 

כל זה נובע מתכנון מעפן של קרטרים. בקרטר רגיל השוליים בזווית כלפי מטה, משהו כזה: /_\ ואין לשמן בעייה לטפס הצידה בזמן פניה.

 

קרטר לשימוש "קרבי" יותר הוא דבר כזה:

 

עם פתחים חד כיווניים לכיוון הפיק אפ שמאפשרים לשמן לזרום לכוונו אבל לא לצדדים. כלומר יוצרים מעין מלכודת לשמן.

prodPan1.jpg

 

 

או כזה:

עם "כיסים" לשמן בצדדים, ששומרים שתמיד תהיה כמות גדולה של שמן בתחתית הקרטר.

COB12002.jpg

 

 

זה בהחלט אחד השיפורים שאני יותר חרמן עליהם. לפעמים בסיבובים נדלקת לי הנורה וזה ממש מבעס ומסוכן להאיט באמצע סיבוב.

 

.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא רק החיישן שלא מקבל שמן.

בסיבובים מהירים (G צדדי), יש מצב שגם לפיק אפ של המשאבה לא יגיע שמן. אז המשאבה תשאב כלום ולא יהיה לחץ.

 

כל זה נובע מתכנון מעפן של קרטרים. בקרטר רגיל השוליים בזווית כלפי מטה, משהו כזה: /_\ ואין לשמן בעייה לטפס הצידה בזמן פניה.

 

קרטר לשימוש "קרבי" יותר הוא דבר כזה:

 

עם פתחים חד כיווניים לכיוון הפיק אפ שמאפשרים לשמן לזרום לכוונו אבל לא לצדדים. כלומר יוצרים מעין מלכודת לשמן.

prodPan1.jpg

 

 

או כזה:

עם "כיסים" לשמן בצדדים, ששומרים שתמיד תהיה כמות גדולה של שמן בתחתית הקרטר.

COB12002.jpg

 

 

זה בהחלט אחד השיפורים שאני יותר חרמן עליהם. לפעמים בסיבובים נדלקת לי הנורה וזה ממש מבעס ומסוכן להאיט באמצע סיבוב.

 

.

 

אישפוז איזה אוטו יש לך ?

2001 Opel Astra 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7837 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...