Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי דייהטסו שרייד שנת 90....

בזמן האחרון, שמתי לב שבעת שאני לוקח סיבובים חדים במהירות (למשל 50-60 קמ"ש) אז נורית השמן נדלקת לי.....מה זה יכול להיות? (היא נדלקת רק כאשר יש פחות מחצי כמות השמן הנדרשת במד השמן)

פורסם

בסיבוב (או בשיפוע חזק מפלס השמן עלול לרדת מתחת לחיישן ואז נדלקת הנורה

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
בסיבוב (או בשיפוע חזק מפלס השמן עלול לרדת מתחת לחיישן ואז נדלקת הנורה

 

קישקוש, זה לא קשור לכמות, אלא ללחץ.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

בעיקרון זה נכון, הנורה היא של הלחץ, מה שקורה בעצם זה שמגיע לחישן פחות לחץ בסיבוב חד

 

לי זה היה קורה פעם בסיבובים ימינה, החלפתי שמן (הגיע הזמן), מילאתי עד הקצה העליון של המדיד, והכל בסדר עכשיו

יובל.

פורסם

זה לא רק החיישן שלא מקבל שמן.

בסיבובים מהירים (G צדדי), יש מצב שגם לפיק אפ של המשאבה לא יגיע שמן. אז המשאבה תשאב כלום ולא יהיה לחץ.

 

כל זה נובע מתכנון מעפן של קרטרים. בקרטר רגיל השוליים בזווית כלפי מטה, משהו כזה: /_\ ואין לשמן בעייה לטפס הצידה בזמן פניה.

 

קרטר לשימוש "קרבי" יותר הוא דבר כזה:

 

עם פתחים חד כיווניים לכיוון הפיק אפ שמאפשרים לשמן לזרום לכוונו אבל לא לצדדים. כלומר יוצרים מעין מלכודת לשמן.

prodPan1.jpg

 

 

או כזה:

עם "כיסים" לשמן בצדדים, ששומרים שתמיד תהיה כמות גדולה של שמן בתחתית הקרטר.

COB12002.jpg

 

 

זה בהחלט אחד השיפורים שאני יותר חרמן עליהם. לפעמים בסיבובים נדלקת לי הנורה וזה ממש מבעס ומסוכן להאיט באמצע סיבוב.

 

.

פורסם
זה לא רק החיישן שלא מקבל שמן.

בסיבובים מהירים (G צדדי), יש מצב שגם לפיק אפ של המשאבה לא יגיע שמן. אז המשאבה תשאב כלום ולא יהיה לחץ.

 

כל זה נובע מתכנון מעפן של קרטרים. בקרטר רגיל השוליים בזווית כלפי מטה, משהו כזה: /_\ ואין לשמן בעייה לטפס הצידה בזמן פניה.

 

קרטר לשימוש "קרבי" יותר הוא דבר כזה:

 

עם פתחים חד כיווניים לכיוון הפיק אפ שמאפשרים לשמן לזרום לכוונו אבל לא לצדדים. כלומר יוצרים מעין מלכודת לשמן.

prodPan1.jpg

 

 

או כזה:

עם "כיסים" לשמן בצדדים, ששומרים שתמיד תהיה כמות גדולה של שמן בתחתית הקרטר.

COB12002.jpg

 

 

זה בהחלט אחד השיפורים שאני יותר חרמן עליהם. לפעמים בסיבובים נדלקת לי הנורה וזה ממש מבעס ומסוכן להאיט באמצע סיבוב.

 

.

 

אישפוז איזה אוטו יש לך ?

2001 Opel Astra 1.6

×
×
  • תוכן חדש...