Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה עכשיו אני רגוע ויכול ללכת לראות סרט וללכת לישון לילה טוב 8)

Alpine 9887 | 300/4 Jl Audio | 165v1 Focal | Havoc 12" Ascendant Audio | SAE-1000D Sundown Audio

פורסם

תודה אריק..אני מקווה אני ילמד מהר את כל אפשריות שלו

 

סוף סוף לא יהיה לי פאנל נופל שצריך להחזיק בשביל להגביר או לכוון :roll: כמה זמן חיכיתי לזה

Alpine 9887 | 300/4 Jl Audio | 165v1 Focal | Havoc 12" Ascendant Audio | SAE-1000D Sundown Audio

פורסם

תתחדש,אחלה מכשיר.

השימוש בוא לא קשה בכלל ונוח למצוא את כל הפונקציות שלו מבלי ללכת לאיבוד בתפריטים ואני אומר את זה מניסיון עם אחד כזה.

המלצה שלי תקרא את המדריך למשתמש שלו זה עוזר מאוד להבין כל דבר קטן במכשיר.

פורסם

תודה רוני =] תתכונן למחר בבוקר אני מגיע :lol::lol:

 

עכשיו לא תצטרך להתעצבן כשאתה מנסע לכוון או לעשות משהו 8)

Alpine 9887 | 300/4 Jl Audio | 165v1 Focal | Havoc 12" Ascendant Audio | SAE-1000D Sundown Audio

פורסם

תתחדש, מכשיר מצוין. אתה תהנה ממנו..

 

גם אצלי ב9887R יש את זה חיצוני, כמו אצל אריק. פשוט שלך זה לא אלפיין מקורי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

צוחק..:lol:

 

בחירה מצויינת.

פורסם

התקנתי אתמול את הרדיו דיסק אצל רוני =]

 

הרדיו דיסק הזה פשוט יפיפה מאוד אהבתי איך שהוא נראה

במיוחד הקטע שאפשר לשחק עם החלפת הצבע של הכפתורים(מה שבפיוניר הישן שלי אי אפשר היה לעשות)

 

הרדיו עובד בלי שום בעיות קולט תחנות :-D

מי שאמר שזה פאנל מסובך מאוד וצריכים לשבת על זה חודש..קצת טעה

הפאנל ממש לא מסובך הבנתי איפה כל דבר נמצא ואיך מגיעים לשם אחרי 5 דקות של משחק יש המון פונקציות

הפוקאלים שלי נשמעים מדהים אחרת לגמרי אבל ממש לגמרי ממה ששמעו עם הפיוניר הישן שלי

אני שומע באס מהרמקולים שלי נקי בלי שהרמקול יחרחר לי ! אני פשוט אוהב את הרדיו דיסק הזה ואני הכי שמח בעולם שרכשתי אותו

 

עוד לא השתגעתי עם הכיוונים בנתיים עשיתי כיוון אוטומטי אני מתכוון לזה שיש POP,JAZZ,ELECTRONIC ושאר הירקות

גם את זה בפיוניר לא היה...(היה בסה"כ POWERFULL,SUPERBASS,FLAT ועוד משהו אחד)

 

עוד מעט נעבור לבי אמפינג ונתחיל לעשות כיוונים

 

יש שם כפתור חיפוש לפי תיקייה או שיר שמאוד מאוד אהבתי פשוט גאוני ומאוד נוח

 

עדיין לא הבנתי בידיוק איך עובד ה TIME CORRECTION נשב על זה אולי היום אם יהיה זמן או שמישהו יעזור במפגש ביום שבת הקרוב 8)

בקרוב נעלה תמונות

Alpine 9887 | 300/4 Jl Audio | 165v1 Focal | Havoc 12" Ascendant Audio | SAE-1000D Sundown Audio

פורסם

שוב תתחדש. ושוב אגיד לך שעשית בחירה מצוינת. ושוב אגיד לך שאתה תהנה ממנו.

 

בקשר לכוונים האוטומטיים שהזכרת, הייתי ממליץ לך בשלב זה לשים את זה פלאט. בלי שום כוון כזה. אם חסר לך באס - תוכל בלחיצת כפתור להרים/להוריד.ניתן לכוון גיין לפי חצי סקאלה של ה"ווליום סאב". במידה וחסר-מעלה, רוצה פחות-מוריד. אם אתה לא מאלו שרוצה לפעמים להוריד באס:wink:, כוון הגיין על 0 בסקאלה. יהיה לך עוד 15 להרים..:-D

 

לגבי הTC, דווקא זה שהוא במ"מ, ולא במילי-סקנד, הופך את זה למובן וברור יותר. זה לא מתמטיקה שתקח מטר, תמדוד פיזית את המרחקים ותקליד שם [בהתחלה חשבתי לעשות כך, ועשיתי. ברצינות..:-D], אלא יותר עניין של ניסויים. אם מדובר על שני חלקים, הפרונט מתייחס לטוויטר והREAR למידבאס. כמובן שיש משתנים נוספים של פאזות, נק' חיתוך וסלופים, אבל בעקרון אתה אמור "לנסוע" עם הבמה ימינה ושמאלה באמצעות משחק בTC.

 

הרעיון הוא כמובן "להרחיק" את הצד השמאלי שלך, כך שבממוצע ההפרש במרחקים -ביניהם לאזניים שלך, יהיה שואף ל0 - משמע אתה יושב "באמצע". אל תנעל את עצמך דווקא למשחק עם צד שמאל. לפעמים משחק בצד ימין דווקא, או בשניהם, יניב לך תוצאה טובה יותר. אבל תתחיל באמת מצד שמאל.

 

בהצלחה.

פורסם

חשוב להתגבר על הדחף הטבעי לכוון את המערכת לפי ס"מ מדודים. זה ממש לא עובד ככה.

אני ממליץ לקחת את המרחק הממוצע מהרמקולים השמאליים, להכניס אותו למכשיר ואז להתחיל לשחק רק עם צד ימין.

 

אחרי שתקבל סדר גודל תוכל להתחיל לעשות "פיין טיונינג" למרכוז המושלם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אווקי תודה רבה חברים =] יום שבת אני יגיע למפגש ותלמדו אותי כמה דברים אם יהיה זמן אשמח מאוד 8)

Alpine 9887 | 300/4 Jl Audio | 165v1 Focal | Havoc 12" Ascendant Audio | SAE-1000D Sundown Audio

×
×
  • תוכן חדש...