Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למצוא מיכל למים של השפריצרים (שלי שבור)

 

 

וואלק אתה! :shock:

 

 

 

 

 

היית מקבל מיכל שפריצרים+ מנוע+צינורות+שוטף+30...! רק אם היית מדבר שבועיים לפני.

 

יכול להיות שיש לי איזה קונסולה בשבילך... משהו קטן חמוד וסולידי, למרות שאפשר לקחת איזה קונסולה של פורד משנות ה80-90 המוקדמות ולהתאים אותה לרכב... תתפלא עד כמה זה קל (וכיף! :twisted:)

2.jpg

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אז ככה.

ביום הראשון למילואים אני יושב ושותה קפה יחד עם חיילי הסדיר,:morning:

מתוך השיחה עולה שלאחד הקצינים ביחידה יש רכב ישן,והוא רוצה לזרוק את הרכב.:screwy:

 

 

נדלקתי.

 

ואני רק רוצה לומר... לפחות יצא משהו טוב מהמילואים.

:-D:-D:-D

 

אסף.

פורסם

אני לא יודע אם אני היחיד אבל 45 ימי מילואים בשנה , ושזה עוד בא ממני .

אז זה תמיד כיף!

בעיקר שהמפקד שלך הוא גם חבר טוב שלך.

 

לגבי הרכב,

מאוד מאוד מפריע לי שאין הילוך חמישי ברכב.

האם תיב"ה (גיר) של פיאסטה mk2 (הכוונה ל5 הילוכים) מתאימה גם לmk1?

 

ירון מאיר

פורסם

מאיר

יש לי קונסולה עם כניסה לרדיו וחור לידית הילוכים שאולי תתאים לך, אם תבוא לבקר כבר עם המראות תקבל במתנה.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
לגבי הרכב,

מאוד מאוד מפריע לי שאין הילוך חמישי ברכב.

האם תיב"ה (גיר) של פיאסטה mk2 (הכוונה ל5 הילוכים) מתאימה גם לmk1?

 

ירון מאיר

 

 

 

נדמה לי שאין אפשרות למקם של גיר של 5 הילוכים, אם אני לא טועה זה בגלל ההאוזינג של התיב"ה.

 

 

ושוב פעם, אם אני לא טועה, נדמה לי שיש איזה קיט לזה. תשאל את דניבוי, הוא ה-מומחה לפיאסטה.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היום ניגשתי עם הפיאסטה למוסך (כך היה רשום על הדלת לפחות),

השבוע נעצרתי ע"י נהגים שנסעו אחריי וטענו שיש ריח חזק של של דלק- ביציאה מהאגזוז ,

ביקשתי מהמכונאי (גם כן מכונאי..) שיכוון co בקרבורטור כי יש העירו לי על כך שיש ריח חזק.

המכונאי הביא את מחשב הכיוון כייל אותו והכניס צינורית לאגזוז ועוד שני חוטי חשמל.

 

החל לבצע כיוון -נגע פה ,נגע שם,קצת במנוע (של הרכב כמובן:twisted:) קצת באלטרנטור,פירק מסנן אויר ,בית מסנן.

אמר לי להחליף מסנן אויר כי הוא כבר ישן

(בבוקר לפני שניגשתי למוסך ולפני ההתנעה עשיתי כיוון שסתומים ובדיקת הצתה בעצמי ,

והחלפתי מסנן אויר חדש )

המכונאי העלה את רמת הco וכך העלה גם את הסל"ד.

לבסוף אמר לי כי הפרמטר של ה co צריך להיות בין 1,5 עד 3,5 .

הוא קיבעה את ה co בפרמטר של 2 ולא יכל להוריד את סל"ד המנוע מתחת ל 1100 סל"ד.

 

הוא החל לנתק את החוטים וטען כי יש לבצע ניקוי כללי של הקרבורטור בעלות של 350 ש"ח.

אמרתי לו שהסל"ד גבוהה מידי ושיכוון את הסל"ד .

הוא אמר שלא כדאי לי כי זה רכב ישן ושלא יכבה בזמן עצירה.

(יש לציין כי לפני שבאתי אליו הרכב עבד בצורה עגולה וסל"ד יציב בערך 800-850 סל"ד לפי שמיעה).

משלא הסכמתי לכך וביקשתי ממנו להוריד סל"ד,

הוא אמר שלא ניתן כי יש בעיה בקרבורטור.

בשלב זה הפיוזים שלי היתחממו ואחד מהם כבר נשרף (הפיוז הקרוב למערכת העצבים) .

אמרתי לו שלא ינתק את המחשב כיוון ,שינסה לכוון שוב .

הוא החל שוב לבצע כיוונים ואני עומד לידו .

מסתבר הכבל גז מתוח מידי וכך הפרפר התחתון בקרבורטור נשאר פתוח .

וגם כאשר מכוונים את בורג הסל"ד בקרבורטור הוא (הבורג)נשאר רפוי באויר כך שאין לו כלל משמעות .

המכונאי החל עם פלייר וג'פקה לעקם את מפעיל הפרפר .

כאן הפיוז השני שלי נשרף!

ביקשתי ממנו לעזוב את האוטו ושלא יתקרב אליו.

אמרתי לו שאני אסגור את הכל .

תוך כדי כך ששהוא ניגש לנתק את הצינורית מאגזוז ,ביקשתי ממנו שישאיר את הצינורית במקומה ואני אכוון את הקרבורטור.

הוא נתן לי את הסכמתו תוך כדי מבט מזלזל ומילת עידוד "אם אני לא הצלחתי ,אתה תצליח?".

שחררתי מעט את שני הברגים המחזיקים את תושבת הכבל (התושבת יושבת על סעפת היניקה) והזזתי את התושבת מעט (עד כמה שניתן-כי אין לו הרבה מרווח).לאחר שקירבתי את התושבת סגרתי את הברגים היטב.

לפתע הפלא ופלא -הכבל רפוי , פרפר הקרבורטור נסגר עד סופו.

ביצעתי כיוון בעצמי וביקשתי ממהמכונאי לבוא לנתק הכל.

הייתם צריכים לראות את הבעת פניו.

משסיימתי הכל ואני סגרתי את הכל, ניגשתי אליו ונתתי לו את הסכום שביקש בהתחלה (סכום של 100 ש"ח)

הוא החזיר לי את הכסף ולא רצה לקבל ממני כל אגורה.

הרגשתי לא בנוח והוצאתי מכיסי 50 ש"ח ואמרתי לו שזה על החשמל שמחשב הכיוון צרך.

יצאתי עם הרגשה משולבת של הצלחה בכיוון , אבל עם צריבה קטנה שצביקה שלנו לא נמצא בדרום.

את הקרבורטור הראשון של הברנדה- צביקה שיפץ וניקה ולא היה כל בעיה כלל.

אז צביקה היקר -קבל ממני ח"ח יש לך ידי זהב .

 

ירון מאיר

ירון מאיר.JPG

פורסם

היום שופץ- מנגנון שיחרור מושב הגב האחורי.

 

ישנו בגב המושב ידית משיכה מפלסטיק אשר משחררת את הנעילה של גב המושב וכך הוא יכול להיתקפל ,

ולהגדיל את נפח תא המטען.

אצלי ברכב לא היה פלסטיק כי הוא "נאכל" עם קרני השמש כבר למעלה מ25 שנים...

 

מיכיוון שברכב זה אני לא שומר על המקוריות החלטתי לא לקנות את פלסטיק המנגנון ,ולייצר משהוא אחר.

אז הנה התמונות שבני הבכור צילם.

 

פירקתי את גב המושב והכנסתי הבייתה לעבוד על השולחן...

 

1- פתיחת הריפוד ע"י הוצאת תפסנים במשיכה עדינה.

2-הוצאת המנגנון ע"י פתיחה של שני ברגים 6 מ"מ.

3-הוצאת המנגנון פלסיק השבור ושימון עם ספרייwd40 להמשך עבודה לעוד 25 שנים לפחות...

4-ייצור ידית משיכה מחוט חשמל רב גידי 2.5 מ"מ וסוף חוט (נעל כבל)

5-הרכבת "הידית" למנגנון והכנסתה לתוך גב המושב.

6- חיבור המנגנון עם שני ברגי 6 מ"מ

7-הרכבת גב המושב ברכב...

העבודה הייתה כיפית יחד עם הבן

15-20 דקות זמן עבודה

ירון מאיר

מושב אחורי1.JPG

מושב אחורי 2.JPG

מושב אחורי 3.JPG

מושב אחורי 4.JPG

מושב אחורי 5.JPG

מושב אחורי 6.JPG

מושב אחורי 7.JPG

מושב אחורי 8.JPG

פורסם
לכבוד שבת המלכה,

נתתי לפיאסטה ללבוש נעליים חדשות...

 

ירון מאיר

 

 

שמע שמע שמע...

 

יהיה קצת חזירות מצידי לבקש ממך לנסוע מדימונה הרחוקה עד איקאה-נתניה, אבל אני בהחלט אשמח אם תעמוד איתנו בליין הפורדים ב07/03...

 

 

הג'אנטים הפכו אותה מ"רכב-דודה!" לפושעת אולד-סקול אמיתית!

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

מתי המפגש?!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:


×
×
  • תוכן חדש...