Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן מגיבה לפורשה לגבי ה-GT-R


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האמת שמפתיע לשמוע ממך תשובה כזאת (בשיא הרצינות).

אתה טוען שאתה לא מעדיף את הרכב שעובדתית נוסע יותר טוב ובצורה מהנה יותר (לפי כל מבחן דרכים שקראתי) אלא תבחר ברכב שמבצע פחות טוב את העבודה (ובקטגוריה הזאת, הגדרת העבודה היא איך הרכב נוסע) אבל נותן לך ערכים אחרים שלא קשורים בכלל לנהיגה?

 

זה די קשה להודות, אבל בתור אחד שהחשיב את עצמו בתור שונא מותגים, גם אני נפלתי "קורבן" למותג הזה.

מה לעשות, יש משהו בחוויה של להיות בעלים של רכב בכלל, ופורשה בפרט שגובר על שיקולים אנליטים קרים.

הצליל של המנוע, התחושה הכללית שגוף הרכב בנוי כמקשה אחת נוקשה, התאוצה, התחושה מההגה, הצורה שרכב פונה בה... והרשימה ארוכה.

יכול להיות שיש מכוניות מהנות יותר, זולות יותר, נוחות יותר לחיות עימן.... אבל קרא לי צרכן סאקר, בפעם הראשונה שנהגתי ב911 ידעתי שאני חייב אחת. חייב. ולו רק בשביל החוויה של להיות בעלים של אחת.

 

נ.ב: שנתיים עברו מאז הגשמת החלום, עדיין אין בי חרטה, למרות שאני יודע שהייתי יכול להנות כנראה לא פחות, בהרבה פחות כסף. סאקר, אה?

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טל, אמנם פורשה זה לא ניסאן, אבל מצד שני ניסאן ופורשה לא מכוונות לאותו השוק, (עד עכשיו) (ניסאן זה יותר טיונינג, ואני לא מדבר על אירופה והמיקרות אלא על ארה"ב ויפן - שווקי הבית של ניסאן).

וניסאן יש את מותג היוקרה שלהם, אינפיניטי - שמצליח לא רע בכלל בארה"ב.

 

מישהו רשם מקודם על "כמה מזה זה הנהג"?

הנה תשובה: פורשה לא הצליחו להתקרב לזמן שקבע מר סוזוקי ברינג.

אז או שהם קיבלו את הצמיגים הפחות טובים (הGTR מגיעה עם דאנלופ או בריג'סטון אאל"ט כאשר הדאנלופ נחשבים טובים יותר), או שהם קיבלו רכב עם קצת פחות כ"ס (הרי כבר נאמר שההספקים לא אחידים), או שהנהג של פורשה, כמה טוב שלא יהיה, לא מתקרב ליכולת של מר סוזוקי, נהג המבחן של ניסאן.

ואז אולי כן צריך לדעת לנהוג?

 

בקשר לביצועים המטורפים יש לי רק מילה אחת: woodoo :twisted:.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
טל, אז אולי אתה תוכל להסביר איך המכונית הזאת מציגה את הנתונים אותה היא מציגה? במסגרת הכללים הידועים על עולם הרכב, נראה כאילו ניסן לקחו את יכולות הרכב צעד אחד קדימה מבלי יכולת אמיתית להסביר איך הם עשו זאת. קראתי על הרכב הרבה כתבות (גם בירחון שאתה עובד) ועוד לא הצלחתי להבין איך הם עשו זאת.

אני שותף לך. גם לי המתמטיקה/פיזיקה/לוגיקה לא מסתדרים. מה שכן ניתן לומר בודאות זה שהמכונית עברה תהליך פיתוח אובססיבי בפרטיו, ארוך ויקר להדהים, שכלל בין השאר המון הקפות ברינג; למעשה, השאלה שאולי צריכה להשאל היא איך הם מצליחים למכור אותה כל כך בזול...

 

מה שכן טל אתה טועה

:shock: :shock: :shock::bigcry::nono::snipersmi:brickwall::bad-word::agrue::onfire:

 

בוא חזור אחרי: חוק מס' 1:טל אף פעם לא טועה.

(חוק מס' 2: היה ובכל זאת יקרה הבלתי אפשרי ותתפוס את טל טועה, ראה חוק מס' 1.)

ועכשיו ברצינות. הגבתי ישירות למה שאמרת: "שימו לב איפה תיבת ההילוכים יושבת במקום ממש לא סטנדרטי". במיקום התיבה אין חידוש, ולכך התייחסתי. נכון שהשילוב של טרנסאקסל עם הנעה כפולה הוא ייחודי, אבל לא על זה דיברת... ואגב, הנה לך אחת הסיבות למשקל הגבוה של המכונית: במקום גל-הינע קל יחסית שהולך לגלגלים האחוריים ונושא בעומס של הכוח ההולך אליהם בלבד, צריך ב-GT-R גל הינע מסיבי יותר (כי הוא מעביר את מלוא הכוח של המנוע) שהולך אחורה, ועוד גל הינע שחוזר קדימה. אני די בטוח שאם מהנדסי ניסאן היו מחליטים להשאר עם סידור קונבנציונלי, המכונית לא היתה איטית יותר סביב הרינג... והיא בטוח היתה קלה יותר.

 

טל, אמנם פורשה זה לא ניסאן, אבל מצד שני ניסאן ופורשה לא מכוונות לאותו השוק, (עד עכשיו) (ניסאן זה יותר טיונינג, ואני לא מדבר על אירופה והמיקרות אלא על ארה"ב ויפן - שווקי הבית של ניסאן).

וניסאן יש את מותג היוקרה שלהם, אינפיניטי - שמצליח לא רע בכלל בארה"ב.

1. ה-GT-R, שעליה אנחנו מדברים, בהחלט מתחרה בפורשה ולכן נולד כל השרשור הזה.

2. ניסאן ביפן זה טיונינג, מסכים. בארה"ב? לא חושב שאתה צודק. שמעו שם על ה-GT-R הנוכחית כי כל העולם מדבר עליה.

3. לא הבנתי את הקשר של אינפיניטי לדיון.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

אותי לימדו כי לא מנצחים ויכוחים אם אפשר לבדוק מעשית.

פורשה חזרו על הניסוי (סקייליין US SPEC) קיבלו תוצאה שונה משמעותית.

כל מה שצריך כעת זה גוף בלתי תלוי שיחזור על הניסויי עם GTR סטנדרטית מהחנות.

פורסם

אתם יודעים מה באמת מתריד אותי

 

העובדה שהצמיגים של ה gtr ממולאים ב חנקן

 

איך לעזאזל אתה מחליף צמיג שממולא בחנקן :?:

 

ואיך אתה ממלא אותו :?:

 

ואיך ביכלל אפשר לתחזק את הרכב הזה :?:

 

ועוד משהוא מתריד , הרכב כל כך מסובך שלא יהיה אפשר לשפר אותו

 

 

בקיצר קנו במוו מ3 שנת 1990 וסעו לשלום .:-)

זה חמשיר: מעשה במצלמה מז@י&ת,כל היום נהגים מצלמת, כשיסע השוטר

אז אותה ננסר ונוכל לחייך על באמת

פורסם

אני זוכר ליפני שנים רבות כשבחנו את הסקיילאין , תמיד השווא אותה למשחק מחשב( לדעתי זה היה בטופ גיר) נאמר שמאוד קל לנהוג בא, על ומעבר למגבלות בזכות שימוש רב בטכנולוגיה. היכולת שלה להשתוות לרכבים יקרים מימנה בהרבה הפליאה גם אז. כל זה נאמר גם על המיצובישי אוו לדורותיהן (גם כאן הרכב זול משמעותית מהסופר קארס למניהים) ועם יכולת ישור סיבובים מדהימה.

ועם ה GT R זהו אותו הסיפור יכולת מדהימה במחיר זול משמעותי מהמיתחרות, וגם כאן זה בא לידי ביטוי בשימוש בטכנולוגיה ברמה מאוד גבוהה. האם באמת הניסן מהירה יותר מהפורש?? יכול להיות. אך עדיין אני לא רואה את עצמי משלם על ה GT R גם חצי מחיר של פורש . אני יעדיף לקנות כבר אוו ולא ניסן למרות שהם לא באותה קטגוריה.

911 זה 911 וזה לא ישנה שום דבר ,ברכישה כזו הלב מדבר יותר מהשכל...

LIOR RR

פורסם

משהו אחד לגבי האוטו הזה אני באמת לא מבין

אם אתם כבר שמים את הגיר מאחורה למה לא פשוט להשאיר אותה הנעה אחורית?

המכונית הייתה הרבה יותר קלה ככה, תראו את הGT2 לעומת הטורבו הרגילה, יכול להיות שהם מתכננים משהו כזה עבור הspec V

 

אבל כנראה שהמהנדסים יודעים משהו שאני לא.

 

עריכה: ובמחיר של הפורשה 911 טורבו, רוב הסיכויים שהייתי קונה את הR8 V10 שתצא.

פורסם

בשביל זה לא צריך את ה-V-ספק. ה-GT-R הרגילה עושה את זה מצויין כבר עכשיו...

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
משהו אחד לגבי האוטו הזה אני באמת לא מבין

אם אתם כבר שמים את הגיר מאחורה למה לא פשוט להשאיר אותה הנעה אחורית?

המכונית הייתה הרבה יותר קלה ככה, תראו את הGT2 לעומת הטורבו הרגילה, יכול להיות שהם מתכננים משהו כזה עבור הspec V

אבל כנראה שהמהנדסים יודעים משהו שאני לא.

 

עריכה: ובמחיר של הפורשה 911 טורבו, רוב הסיכויים שהייתי קונה את הR8 V10 שתצא.

 

המהנדסים וסתם אנשים שמכירים את קשת דגמי החברה יודעים כי במקביל ל GT-R ,ייצרה ניסן גם סקייליין GT-S נטולת הנעה קדמית.

פורסם

הGTS לא הייתה רק בתקופת הGTR הישנה?

אם כן, אז אני מדבר על הGTR החדשה ומה שהיה או לא בדגמים הקודמים לא קשור.

 

ואם במקרה יש גם GTS חדשה (מוזר איך לא שמעתי עליה), אז למה היא גם לא מקבלת באז תקשורתי, או פרסום של זמנים ברינג, מבחנים וכו'?

פורסם

1. ה-GT-R, שעליה אנחנו מדברים, בהחלט מתחרה בפורשה ולכן נולד כל השרשור הזה.

2. ניסאן ביפן זה טיונינג, מסכים. בארה"ב? לא חושב שאתה צודק. שמעו שם על ה-GT-R הנוכחית כי כל העולם מדבר עליה.

3. לא הבנתי את הקשר של אינפיניטי לדיון.

 

טל

 

1. רשמתי, עד עכשיו.

2. בארהב זה טונינג יותר לייט, אבל יש לרכבים שלהם אפטרמרקט מאוד מפותח והניסאן סנטרה, שבמקור היא האלמרה האמריקאית נמכרה שם חזקלא יודע איך עכשיו) מאד כרכב ספורט 200 כ"ס מנוע 2.5 יש גם אלטימה (פרימיירה אמריקאית) קופה עם 270 סוסים.

3. דובר על יוקרה בהשוואה בין פורשה לניסאן, אז ציינתי שניסאן הם לא מותג יוקרה, בשביל זה יש את אינפינטי.

 

*אני נעלם לצבא אז אני מעט אתקשה להמשיך את הדיון, אולי מהפלאפון :).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
1.

 

3. דובר על יוקרה בהשוואה בין פורשה לניסאן, אז ציינתי שניסאן הם לא מותג יוקרה, בשביל זה יש את אינפינטי.

 

.

 

 

וואו זה העלה בי מחשבה , אם ניסן זה לא מותג יוקרה והם משוקים כזה רכב אז מה יהיה ש חטיבת היוקרה של ניסן תחשוב על ליצר כזה רכב זה בטח יהיה משהוא בסיגנון "אינפינטי gxrr "עם 700 כ"ס או משהוא בסיגנון:twisted:

זה חמשיר: מעשה במצלמה מז@י&ת,כל היום נהגים מצלמת, כשיסע השוטר

אז אותה ננסר ונוכל לחייך על באמת

פורסם

לא רוצה להשמע מזלזל.... אבל אני אסתכן!

 

רוב האנשים פה שמדברים על הניסאן כמו על שלט פליסטיישן רוטט,חסר תחושה ותחושה מזוייפת (הזכרתי רוטט כבר...?)

 

רובנו,נוסעים ביומיום על השלימו את החסר (טויוטה קורולה,הונדה סיויק, מאזדה 3 )..... ושאר נפלאות ליסינג!

 

היותר מתקדמים נוהגים על קליאו ספורט,מאזדה מיאטה... ושאר מכוניות מהנות.

 

למה לעזעזל נראה לכם שמה שכתב נהג שנהג על מיליון ואחד רכבים ברמות מעל הניסאן,וכן כן מעל הפורשה....

 

תקף לגבי התחושות שלכם?

 

מבטיח לכם,שההיגוי שלה לא פחות טוב משל המאזדה 3 שלכם... או השם ירחם האיביזה טורבו שלכם!

 

ואני מבטיח ל99% ממכם, שהניסאן תרגש אתכם... ולא רק תרגש? אלא אולי תגרום לכם לרטוט.

 

כל אחד קופץ ומתלהם על משו שהוא קרא בכתבה :shock:.

 

אני קראתי בכתבה פעם... שהבמוו X5 נופל בכמה תחומים מהפורשה... (ברור, אני לא אקנה X5 )

 

זאת הגישה המצחיקה שרובכם נוקטים פה.

 

כן,היא מצויידת בבקרות... ו M3 לא מצויידת בבקרות?

 

פורש 911? לא מצויידת בבקרות?

 

אגב,מישו ניסה ליסוע פעם בפורש 911 משנת אמממ... בוא נניח 1976?

 

רובכם,תצטערו שלא מותקנות בה בקרות.

 

שיהיה לכולנו יום טוב,

מי יתן ונחזיר את הסרט שאנחנו חיים בו.

פורסם
1. רשמתי, עד עכשיו.

2. בארהב זה טונינג יותר לייט, אבל יש לרכבים שלהם אפטרמרקט מאוד מפותח והניסאן סנטרה, שבמקור היא האלמרה האמריקאית נמכרה שם חזקלא יודע איך עכשיו) מאד כרכב ספורט 200 כ"ס מנוע 2.5 יש גם אלטימה (פרימיירה אמריקאית) קופה עם 270 סוסים.

3. דובר על יוקרה בהשוואה בין פורשה לניסאן, אז ציינתי שניסאן הם לא מותג יוקרה, בשביל זה יש את אינפינטי.

 

*אני נעלם לצבא אז אני מעט אתקשה להמשיך את הדיון, אולי מהפלאפון :).

בארה"ב יש גם קרייזלר נאון SRT4 עם מנוע טורבו. זה אומר משהו על מותג קרייזלר? הופך את קרייזלר למותג ספורט או טיונינג? יש גם פונטיאק סולסטיס עם מנוע טורבו 260 כ"ס. זה לא הופך את פונטיאק למותג ספורטיבי. אפילו הוייפר לא עושה את דודג' למותג טיונינג, וגם לא הקורבט את שברולט. 270 כ"ס בארה"ב זה לא כזה ביג דיל, והאלטימה - שהיא הדגם הנמכר ביותר של ניסאן בארה"ב - בוודאי אינה נתפסת כמכונית ספורטיבית.

 

ולגבי המונח "יוקרה"... נו באמת. באותה מידה יכולת לומר שקיים מותג רולס-רויס עם המון יוקרה. לא קשור לדיון! פורשה היא מותג ספורטיבי בראש ובראשונה, כזה שיש לו ג-ם יוקרה. זה לא אומר שאתה יכול לשים את פורשה ואינפיניטי (או רולס-רויס) יחד, הם פשוט לא ברי השוואה ולא פונם לאותו קהל. וגם אם כן היית יכול להשוות ביניהם - אינפיניטי זה אינפיניטי ולא סתם זה מותג מופרד מניסאן. ה-GT-R צריכה לעמוד מול 911 בזכות עצמה, וזה שקיים גם מותג אינפיניטי לא רלבנטי, לא קשור ולא שייך.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")


×
×
  • תוכן חדש...