Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן מגיבה לפורשה לגבי ה-GT-R


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למעשה, השאלה שאולי צריכה להשאל היא איך הם מצליחים למכור אותה כל כך בזול...

 

טל

 

אולי הם רושמים עליה הפסד ואותו רושמים כהוצאות שיווק/מיתוג?

אם לא, חייבים להוריד בפניהם את הכובע וגם את המכנסיים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הדירקטוריון של ניסאן וועד המהנדסים שלהם בטח יקראו את הת'רד ויחשבו לעצמם :"הממ.. איך לא חשבנו על זה קודם?! הם צודקים!".

 

תעשו טובה... יש אנשים הרבה יותר מנוסים מכל אחד מאיתנו, הרבה יותר חכמים והרבה יותר מקצוענים.

 

הם חשבו על כל פרט ופרט שהזכרתם פה, הרבה לפני שכתבתם עליהם.

 

בטח שלכל מיקום וזוית של חלק ברכב יש שיקול הנדסי של ימים ושבועות, ע"י מהנדסים עם נסיון עצום.

 

מבחינת השיווק אני מניח שגם לא הביאו את דוד מהבסטה לשאול איך מוכרים את הרכב יותר טוב.

 

ובעניין התוצאות ה"שקריות". באמת חשבתם שלא יקומו אנשים שיגידו שזה לא הגיוני? עצם העובדה שאתם מדברים על זה מוכיחה כמה הרכב הזה אדיר וגאוני. כי בסופו של דבר אין סיכוי שניסאן שיקרו בתוצאות.

 

הם יודעים מה ההשלכות השיווקיות לגילוי של שקר כזה.

פורסם
אולי הם רושמים עליה הפסד ואותו רושמים כהוצאות שיווק/מיתוג?

אם לא, חייבים להוריד בפניהם את הכובע וגם את המכנסיים...

 

מה שבטוח, הGTR תעזור למכור הרבה 370Z.

פורסם
הדירקטוריון של ניסאן וועד המהנדסים שלהם בטח יקראו את הת'רד ויחשבו לעצמם :"הממ.. איך לא חשבנו על זה קודם?! הם צודקים!".

תעשו טובה... יש אנשים הרבה יותר מנוסים מכל אחד מאיתנו, הרבה יותר חכמים והרבה יותר מקצוענים.

 

חשבתי ככה ש-BMW קנו את רובר...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מקסי, הנהלת ומהנדסי ניסאן עמדו לפני פשיטת רגל לפני מספר שנים, עזרה מסיבית של רנו כולל הצנחת מנהלים הצילו את ניסאן מסגירת שערים.

 

מסקנה, כולם טועים, אין ליחס לאף אחד ידע אבסולוטי וחוכמה בלתי נגמרת.

המצב הכלכלי כיום מעיד כאלף עדים על כך..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

נראית דיי נטראלית בפניות ברינג, אפילו עם נטייה לתת-היגוי בהתחלה.

גם למעט הקארוסלה (דקה 4:26), נראה שTochio Suzuki לא מפיל את ה-GTR לתוך הפניה, אלא פונה בהדרגה.

ממש מתחיל בהפניית הגה קטנה, ומגדיל את קוטר הסיבוב תוך כדי הפניה.

נו, יש לי עוד הרבה מה ללמוד.

פורסם
חשבתי ככה ש-BMW קנו את רובר...

בהחלט,

אותה אסופת אוילים (לא ממש אותם אנשים אלא אותו פורמט) גם החליטה במרצדס על מיזוג עם קרייזלר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

האמת, יכול להיות שתיכנונה של ה GTR על הרינג משפיע על זמני הנסיעה שלה. ידוע שכלי רכב יכולים להתבלט בצורה שונה על מסלולים שונים. אין לי ספק שה 911 נבדקה ברינג, אבל לדעתי היא לא נבנתה בדגש אליו אלא על מסלולים שונים + מאפיינים אחרים מחוץ לסופר ספורטיביות.

 

אולי התיכנון של ה GTR על הרינג מביא לתוצאה טובה הרבה יותר, אבל במסלול אחר המצב יכול להיות שונה או לפחות לא כל כך חד משמעי ...

פורסם
האמת, יכול להיות שתיכנונה של ה GTR על הרינג משפיע על זמני הנסיעה שלה. ידוע שכלי רכב יכולים להתבלט בצורה שונה על מסלולים שונים. אין לי ספק שה 911 נבדקה ברינג, אבל לדעתי היא לא נבנתה בדגש אליו אלא על מסלולים שונים + מאפיינים אחרים מחוץ לסופר ספורטיביות.

 

אולי התיכנון של ה GTR על הרינג מביא לתוצאה טובה הרבה יותר, אבל במסלול אחר המצב יכול להיות שונה או לפחות לא כל כך חד משמעי ...

העובדות מראות שהרכב הזה מבצע זמני הקפה בכל מסלול בזמנים עוקרי אספלט. ישנם מסלולים קבועים (אחרים מהרינג) לחלק מעיתונות הרכב (כמו לירחון EVO) כך שהטענה שלך לא עומדת במבחן התוצאה.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

צירפתי מבחן דרכים של ירחון CAR הבריטי, בהשוואה במסלול בין הניסן, R8, 911,M3 תוכל לראות את ההבדלים בזמני המסלול של הניסן לעומת האחרות. שים לב למהירויות של כל אחת המהמכוניות בכל סיבוב במסלול (התוצאות מדברות בעד עצמם)

car14a.jpg

car15a.jpg

car16a.jpg

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)


×
×
  • תוכן חדש...