Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן מגיבה לפורשה לגבי ה-GT-R


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שלא שמע, פורשה טוענת שה-GT-R לא מסוגלת להקיף את הרינג בזמן השיא שנקבע ע"י ניסאן: 7:29 דקות.

מסתבר שפורשה רכשה GT-R וניסתה להשוות את הזמן הזה. לשווא. הם הצליחו להגיע 25 שניות מאוחר יותר, מה שגרם לפורשה לטעון כי ניסאן השתמשו בצמיגים מיוחדים

http://www.autoblog.com/2008/09/30/porsche-accuses-nissan-gt-r-of-cheating-the-ring/

 

בכל מקרה.... ניסאן יצאה עם ההודעה הבאה: (וזה די משעשע לדעתי)

http://www.autoblog.com/2008/10/09/nissan-to-porsche-put-the-gt-r-down-before-you-hurt-yourself/

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למה, לניסאן לא הייתה 911 טורבו בזמן פיתוח הGT-R, אותה הם גם סיפקו לעיתונאים לשם השוואה, קצת לפני ההשקה?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

פורשה לא יודעים איך לאכול את ה-GT-R אז הם מתחילים להמציא שטיות?

מדימה ה-SKYLINE הזאת כל כך הרבה טכנולוגיה והנדסה גאונית , למרות ההספק שצנוע יותר ממכוניות אחרות היא עדיין עשתה את זה מהר יותר ממכוניות שחזקות ממנה.

 

עריכה:

שימו לב לסירטון המדהים הזה בטופ גיר, גם שם היא מהירה מ-911 GT3 ומעוד כמה שמות ענקיים בתעשיית הרכב . פשוט מטורף.

http://il.youtube.com/watch?v=DyIomZ5bK2o

 

הסירטון הבא אפילו מדהים יותר

http://il.youtube.com/watch?v=caGGTgBEGhY

פורסם
פורשה לא יודעים איך לאכול את ה-GT-R אז הם מתחילים להמציא שטיות?

 

לידור מסכים לחלוטין 8)

 

זה מה שקורה שהטכנולוגיה מנצחת את המסורת.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

למי בכלל אכפת מי מהירה יותר ברינג? אנחנו נהגי מרוצים?

 

הנקודה היא אחרת לחלוטין - מי מהנה יותר?

 

לטעמי הנאה מגיעה ממשקל קל, יחס הספק/משקל ראוי וכיול "מתקשר".

 

אז למה האלקטרוניקה תורמת?

למהירות? כן.

לבטיחות? כן.

לקלות נהיגה? וודאי וודאי.

להנאה? לא בטוח.

 

בכלל לא בטוח שה GTR הזאת מהנה יותר מאסקורט 1800RS, לדוגמא.

 

(ובנוסף לכל אני יכול להבין איך ה - 1800RS עובדת. אין לי מושג ב - GTR)

106GTI - Deus ex machina

פורסם

בכלל לא בטוח שה GTR הזאת מהנה יותר מאסקורט 1800RS, לדוגמא.

 

(ובנוסף לכל אני יכול להבין איך ה - 1800RS עובדת. אין לי מושג ב - GTR)

 

עוד אחד מילדי הGTI. עד שלא תרגיש מומנט מהו, לא תדע שמחה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

לירן ידידי,

 

דור הפלייסטיישן. עושים הכל באמצעות מכונות :-)

 

ברגע שתעדיפו את זה על פני זה, סוף העולם יגיע.

 

(עריכה: מומנט? יש לי מפתח מומנט. הכי קרוב שאני מכיר)

 

רונן

106GTI - Deus ex machina

פורסם

גם Car&Driver תפסו אותם מתחמנים:

http://www.caranddriver.com/features/columns/c_d_staff/larry_webster/what_is_the_gt_r_s_real_horsepower_column

 

ניסאן טוענים לנתוני הקפה מהירים משל ה-911 למרות נתון הספק דומה - 480 - ומשקל גבוה יותר, וכך מרמזים לעליונות של השלדה.

 

אבל על הדינמו הסתבר שהמכוניות שנמסרו לעיתונאים לפחות, מוציאות סביב 520 כ"ס.

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם

אבל הם לא מסתירים את זה.

ה480 כ"ס זאת הכרזה רשמית בגלל החוקים ביפן.

אבל - בגלל שכל מנוע נבנה ביד, הם טוענים שיכולים להיות הבדלים ביןמנוע למנוע.

תכלס רוב המכוניות עומדות על 500.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG


×
×
  • תוכן חדש...