Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן מגיבה לפורשה לגבי ה-GT-R


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למי בכלל אכפת מי מהירה יותר ברינג? אנחנו נהגי מרוצים?

 

הנקודה היא אחרת לחלוטין - מי מהנה יותר?

 

לטעמי הנאה מגיעה ממשקל קל, יחס הספק/משקל ראוי וכיול "מתקשר".

 

אז למה האלקטרוניקה תורמת?

למהירות? כן.

לבטיחות? כן.

לקלות נהיגה? וודאי וודאי.

להנאה? לא בטוח.

 

בכלל לא בטוח שה GTR הזאת מהנה יותר מאסקורט 1800RS, לדוגמא.

 

(ובנוסף לכל אני יכול להבין איך ה - 1800RS עובדת. אין לי מושג ב - GTR)

 

אז רואים שלא קראת כתבה אחת על המכונית ומה שאתה אומר זה דיי שטיות , איך אתה יכול להשוואת את ה-GTR לאסקורט :shock: ?

תן לי לחדש לך למרות שלל האלקטרוניקה המכונית הזאת מאוד מאוד מתקשרת , מגיבה מצויין לכל פעולה של הנהג ועושה בדיוק כל מה שמתבקש ממנה , מבחינת תקשורת מההגה אומרים שההגה מאוד מאוד קרוב להגה של ה-911 ספק אם נהג רגיל בכלל ישים לב להבדל בין ההגאים.

זה שאמרו שהיא מתאימה לדור הפלייסטיישן זה בגלל המחשב המאוד מתוחכם בפנים שיש לו מיליון אופציות ושטיות שניסאן הכניסו לשם .

 

חנרו , המנוע שם זה מנוע מוגדש עם שתי מגדשי טורבו , טמפרטורת הסביבה למשל מאוד משפיעה על ההספק במנועי טורבו תמדוד באויר קר ותקבל יותר הספק למשל . חוץ מזה מה רע בזה שהם מצהירים על 480 ואתה מקבל אקסטרה של 40 כ"ס?

דרך אגב במבחן שראיתי עשו מדידה מעמידה ל-100 קמ"ש והיא עשתה 3.3 שניות ל-100 ! כאשר ניסאן הצהירו על 3.5 שניות.

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פורשה911, למה עצבני? הכל בהומור.

 

אני מכיר היטב את כל מה שנכתב ונאמר על ה - GTR.

אז היא סובבת את הרינג ב - 7 ומשהו דקות. אז מה.

 

בוא נחזור לחיי היום יום - לטעמי יש עודף מחשבים ואלקטרוניקה במכוניות שמנתקות את הנהג מחווית נהיגה בסיסית, ישירה ופשוטה. הכל, כמובן, בשם הבטיחות, איכות הסביבה והפוליטיקלי קורקט.

אני בטוח שנהנית מאוד מה - 306 שלך בדיוק בזכות האיכויות עליהם אני מדבר.

 

אני בטוח שה - GTR ממכרת בעוצמה, במהירות, בתחכום ובכוח.

באותה מידה אני בטוח שהיא לא מהנה יותר ממשהו פשוט, בסיסי ו "מכאני" יותר.

 

יש לי שתי טענות פשוטות:

1. אנחנו נהנים ממכוניות. לא צריך אלקטרוניקה מסובכת ויקרה כדי להנות.

2. אין קשר בין מהירות (בטח שלא ברינג) לבין הנאה. מדובר ביחסי ציבור ותו לא.

106GTI - Deus ex machina

פורסם

חבר'ה חבר'ה, כל הקטע של ה7:25 בנורבורגרינג היה שהGTR עושה אותו יותר מהר ה911 שהיא, כביכול מכונת הנהיגה האולטימטיבית

אז ניסאן באו וניפצו להם את זה בפנים, מה שבוודאי גרם להרבה :oops:, :roll: ו:x בפורשה

אז הם חשבו חשבו חשבו ואמרו "היי, אין מצב שהם עשו את זה יותר מהר מה911 שלנו, משו פה מסריח" אז הם בדקו על מה הכי קל ליפול והחליטו על הצמיגים.

ה"רינג" דרך אגב הוא כביכול המבחן האולטימטיבי לכמה הרכב "טוב" (מעבר לכ"ס ונפח מנוע ומומנט וג'י צידי שהרכב מייצר בפניות (:-)) ) ומשלב בתוך איזה 3 מליון פניות וישורות ארוכות ובעצם מכיל בתוכו את ה"נוסחא המנצחת" לבדיקת כמה האוטו שווה משהו :-)

בקיצור חבורה של ילדים קטנים שהוכיחו להם שלמישהו יש בולבול יותר גדול וזה לא מצא חן בעיניהם.

ולגבי חדוות נהיגה, אני לא יכול להגיד ממקור ראשון אבל תצפה בכמה סרטונים ביו-טיוב על הGTR ותראה שכל מי שנוהג בה שם אומר שהיא כמעט אנושית מבחינת חיבור לנהג, שנראה לי שזה דיי לוקח את הRS

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
פורשה911, למה עצבני? הכל בהומור.

 

אני מכיר היטב את כל מה שנכתב ונאמר על ה - GTR.

אז היא סובבת את הרינג ב - 7 ומשהו דקות. אז מה.

 

בוא נחזור לחיי היום יום - לטעמי יש עודף מחשבים ואלקטרוניקה במכוניות שמנתקות את הנהג מחווית נהיגה בסיסית, ישירה ופשוטה. הכל, כמובן, בשם הבטיחות, איכות הסביבה והפוליטיקלי קורקט.

אני בטוח שנהנית מאוד מה - 306 שלך בדיוק בזכות האיכויות עליהם אני מדבר.

 

אני בטוח שה - GTR ממכרת בעוצמה, במהירות, בתחכום ובכוח.

באותה מידה אני בטוח שהיא לא מהנה יותר ממשהו פשוט, בסיסי ו "מכאני" יותר.

 

יש לי שתי טענות פשוטות:

1. אנחנו נהנים ממכוניות. לא צריך אלקטרוניקה מסובכת ויקרה כדי להנות.

2. אין קשר בין מהירות (בטח שלא ברינג) לבין הנאה. מדובר ביחסי ציבור ותו לא.

 

לא הבנת אותי כניראה, למרות כל האלקטרוניקה שיש ב-GTR היא עדיין מערבת את הנהג מאוד , מתקשרת ומכויילת כהלכה כל הקסם שלה נמצא בשילדה ובמתלים האלקרוניקה רק עוזרת לה לנצל את הפוטנציאל שלהם טוב יותר.

 

נהנתי ב-306 שהייתה לי אבל איך היא קשורה לסקיילן? בכלל איך אפשר להשוות SUPER CARS להוט הא'ץ פשוטה?

גם בלי לנהוג על הסקיילן אני יכול להגיד לך שהיא פי מיליון טובה יותר מכל 106\306 או איזה RS.

פורסם

 

אבל על הדינמו הסתבר שהמכוניות שנמסרו לעיתונאים לפחות, מוציאות סביב 520 כ"ס.

גם עם עוד 40 כ"ס, זה עדין לא מסביר את העלינות של הרכב הזה על פני המתחרים שלו.

אני אישית לא יודע איזה רכבים היו לניסן בזמן פיתוח הרכב, אבל מבחן התוצאה (עפ"י קריאה על הרכב הנ"ל) הוא לא פחות ממדהים, הרכב הזה מנצח ומשפיל כל רכב אותו משווים אליו.

אין לי ספק איזה מכונית (לצורך השוואה) נמצאת כיום אצל כל יצרן ספורט שמכבד את עצמו.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

7.25 ברינג ביג דיל, את מי מאלפי נהגי ה 911 זה בדיוק מעניין, אולי 10%..

 

אנשים קונים את ה 911 בגלל יוקרה, מורשת ועוד הרבה דברים אמוציונלים אחרים , נהיגה מסביב לרינג זה לא בדיוק העיסוק היום יומי שלהם.

ה 911 היא מותג, הרבה יותר מזה זה אייקון בתחום הרכב , רכב שגם היום הוא אולי הנחשק ביותר אצל חובבי הרכב בעולם, אז הניסאן מהירה ביותר ברינג.. , אני באופן אישי יכול להעיד שאם היתה לי את היכולת הכלכלית לרכוש את מי מהרכבים , העדפה ברורה היתה לי ל 911, אבל לפניה הייתה נחה אצלי קיירטהם סופר 7.. ,

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
למי בכלל אכפת מי מהירה יותר ברינג? אנחנו נהגי מרוצים?

תחומי העניין שלנו יכולים להיות יותר מגוונים מהעיסוק המקצועי שלנו. אני בטוח שאתה לא נהג מרוץ כמו שגם אני רחוק מלהיות אחד, אבל בכל זאת, אנחנו מבזבזים את זמננו הפרטי בפורומים של מכוניות, ומדסקסים על מכוניות ראליות יותר או פחות.

בתור חובב רכב, אני מניח שישנם הרבה פרטים (רלוונטים יותר או פחות) שאתה (חובב הרכב) טורח לשנן, לקרוא, לבקר.

 

בלי כל קשר, תרצה או לא, זמני ההקפה ברינג הפכו להיות מדד כשמדובר במכוניות ספורט.

 

הנקודה היא אחרת לחלוטין - מי מהנה יותר?

אני לא חושב שמישהו טוען שהנאה מנהיגה היא מדד פחות חשוב מזמן הקפה במסלול מסוים. למעט מיעוט נהגי המירוץ שבינינו, זה כנראה המדד החשוב ביותר כשקונים רכב ספורטיבי. הוא גם מדד שיותר קשה לכימות, ולכן יותר קשה לתת ציון "הנאה מנהיגה" אבסולוטי לכל רכב, למרות של חובב/כתב רכב יוכל לתאר בפניך מה הוא מרגיש כשהוא נוהג ברכב מסוים.

אני מניח שישנם פרמטרים רבים להנאה מנהיגה, וקשה לתת ציון משוקלל לכולם.

 

ספציפית, עוד לא נהגתי ב-GT-R, אבל לפי הביקורות שאני קראתי, היא לא נופלת במדד ההנאה מהמתחרות. עניין הגיר יכול לגרוע ניקוד מההנאה, אבל אולי שאר הפרמטרים מפצים על כך.

 

בלי כול קשר, אני לא כ"כ בטוח למה אתה מתכוון כשאתה אומר אלקטרוניקה מנתקת את הנהג מהחוויה. לעניות דעתי, הנעה לכל הגלגלים (מכאנית, כן?) מסרסת לא פחות. הקדמה כן גרמה להספק רב יותר במכוניות מודרניות, אמינות גבוהה יותר וצריכת דלק נמוכה יותר. מומלץ לקרוא את ההשוואה באיבו על ה911 המקורית מול ה-997MK2 בתור המחשה לכמה התקדמנו ב-40 שנה האחרונות.

מה שהופך את ההחלטה לגבי רכבי ספורט לקשה יותר: מה עדיף, רכב מהיר יותר, חזק יותר, אמין יותר, בטוח יותר ואפילו עם צריכת דלק טובה יותר, או רכב פשוט יותר, שההנאה מהנהיגה בו היא יותר RAW, אבל הפשרות היום-יומיות הם רבות יותר.

(לדוגמא:לוטוס 7 בכול מוטציה עדכנית מול 911 997MK2. אולי יותר כיף לנהוג בלוטוס ברוב הימים, אבל אני מבטיח לך שיותר קל לחיות עם ה911, בכל יום בשנה)

 

בכל מקרה, הנקודה (הראשונה) שניסיתי לטעון היא שניתן לדון בעוד פרמטרים מלבד ההנאה מנהיגה, מבלי לגרוע מחשיבותה.

פורסם
7.25 ברינג ביג דיל, את מי מאלפי נהגי ה 911 זה בדיוק מעניין, אולי 10%..

 

אנשים קונים את ה 911 בגלל יוקרה, מורשת ועוד הרבה דברים אמוציונלים אחרים , נהיגה מסביב לרינג זה לא בדיוק העיסוק היום יומי שלהם.

ה 911 היא מותג, הרבה יותר מזה זה אייקון בתחום הרכב , רכב שגם היום הוא אולי הנחשק ביותר אצל חובבי הרכב בעולם, אז הניסאן מהירה ביותר ברינג.. , אני באופן אישי יכול להעיד שאם היתה לי את היכולת הכלכלית לרכוש את מי מהרכבים , העדפה ברורה היתה לי ל 911, אבל לפניה הייתה נחה אצלי קיירטהם סופר 7.. ,

 

כן 7.25 שניות זה ביג דיל :shock: , הבואגטי וירון עם כל הכוח שלה עשתה 7.40 ,פורשה לא יודעת איך לאכול את הזמן הזה שניסאן עשו ואתה קורא לזה ביג דיל? .

 

נ.ב

עוד כתבה מעניינת http://il.youtube.com/watch?v=6onQ9_YBZTM , לא ידעתי שיש בניסאן הזאת כל כך הרבה גאד'טים ואיבזור והיא עדיין שומרת על משקל נמוך יחסית.

שימו לב איפה תיבת ההילוכים יושבת במקום ממש לא סטנדרטי , היא יושבת ממש על הגלגלים האחוריים מה שמקנה חלוקת משקל מצויינת בנוסף תמיד יועבר יותר כוח לגלגלים האחוריים כדי להימנע מתת היגוי .

פורסם
כן 7.25 שניות זה ביג דיל :shock: , הבואגטי וירון עם כל הכוח שלה עשתה 7.40 ,פורשה לא יודעת איך לאכול את הזמן הזה שניסאן עשו ואתה קורא לזה ביג דיל? .

 

נ.ב

עוד כתבה מעניינת http://il.youtube.com/watch?v=6onQ9_YBZTM , לא ידעתי שיש בניסאן הזאת כל כך הרבה גאד'טים ואיבזור והיא עדיין שומרת על משקל נמוך יחסית.

שימו לב איפה תיבת ההילוכים יושבת במקום ממש לא סטנדרטי , היא יושבת ממש על הגלגלים האחוריים מה שמקנה חלוקת משקל מצויינת בנוסף תמיד יועבר יותר כוח לגלגלים האחוריים כדי להימנע מתת היגוי .

 

איך זה הגיוני שהGTR עשתה זמן טוב יותר משל הוירון?

הוירון עדיפה עליה בכל דבר אפשרי קיים כולל הכל קומפלט.

משהו מסריח.

אתה טועה.

פורסם

weapon-x הדבר היחיד שמסריח כאן הוא העובדה שאתה מפגיז אותנו בדיעות שלך, אבל אין מספיק שכל לבדוק עובדות.

מכיר את המשפט "עדיף שתשתוק ויחשבו שאתה חכם"?

 

הויירון עושה את הרינג ב7:40, זה נבדק, אתה מוזמן לבדוק בעצמך.

הסקייליין עשתה ב7:29 או 11 שניות מהר יותר - שזה יממממבבבבבבהההההה!

למה? 1000 כ"ס יש לבוגאטי, ידוע, נחמד, נפלא.

אבל מי אמר על זה שהיא מצליחה להוריד הכל לכביש? מי אמר שההתנהגות שלה טובה יותר משל הGTR?

 

הדבר היחיד, חוץ מההספק, שהבוגאטי עולה על הניסאן בו זה המחיר והיוקרה.

 

 

לזה שאמר ש911 זה מותג.

להבדיל מישראל, שבה מכירים אלמרה וטידה - בעולם הגדול ניסאן זה שם גדול מאוד בתחום המשופרות היפניות, והסקייליינים הקודמות, אי שם מתחילת שנות ה90, נוסעות היום, בחלקן עם הספקים של יותר מ1000 כ"ס בגלגלים.

בוא תראה לי כמה מכוניות מסוגלות לנסוע עם זה, מהר, מחוץ למנחת.

מזכיר לכולכם שהניסאן עולה כ60K דולר, שזה פחות מכל התחרות שלה, הרבה פחות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אחלה דיון התפתח כאן.

 

פורשה911 ,eitanshay666- ה GTR פנינה טכנולוגית. אני לא טוען אחרת.

 

כתוב שה - GTR מתקשרת. נכון. בהחלט היה עצוב למצוא בה הגה "מת".

ב GTR תוכל לקחת סיבוב מהר יותר מהרבה מכוניות אחרות, והזמן ברינג מוכיח את זה.

אבל, כמה קרדיט תוכל לזקוף לזכותך כנהג וכמה לזכות האלקטרוניקה? 50%-50%? 70%-30%?

והאם ה - GTR אכן מהנה יותר מכלים פשוטים יותר?

 

אני מעדיף חווית נהיגה טהורה יותר - נהג, מכאניקה, כביש. וכן, יש לזה מחיר.

 

eitanshay666, בעולם הרכב (כמו בתחומים אחרים), הרבה מבוסס על תדמית ופרסום. הרינג אכן משמש אמת מידה ליכולת ההנדסית / טכנולוגית, אבל במקרה דנן יש לי הרושם שמדובר בבלון יחסי ציבור.

בלון יח"ץ לא רע, אגב. תחשוב בכמה פורומים מסביב לעולם מתנהל אותו דיון 911 GTR VS.

 

ברור שכלי רכב התקדמו מאוד. קח משפחתית של היום (נניח גולף TSI) ותשווה את מעטפת הביצועים שלה למכונית ספורטיבית מלפני כ - 30 שנה (נניח גולף GTI MK I).

המשפחתית המודרנית עדיפה בכל פרמטר על הספורטיבית הותיקה!

אבל, אם הייתי צריך לבחור בינהם, לא הייתי מהסס לשנייה.

 

אם נשווה GTI MK V ל - GTI MK I, הדברים מסתבכים.

ברור שהמודרנית עושה הכל טוב יותר, יעיל יותר ונוח יותר. אין ספק שהמודרנית מסוגלת לרגש. אבל יש קסם ראשוני, בסיסי, פשוט ל - MK I.

 

 

shellcase - המוניטין של ניסאן קיים ושריר. אבל, אל תשווה אותו ליוקרה של פורשה. מדובר במשהו שונה לחלוטין.

 

בקיצור - אני לא מתחבר ל - GTR.

מעריך אותה? מאוד.

מכבד אותה? בהחלט.

אם היה לי הכסף, כנראה שהייתי פוגש את CX25GTI באולם התצוגה של פורשה.

106GTI - Deus ex machina

פורסם
7.25 ברינג ביג דיל, את מי מאלפי נהגי ה 911 זה בדיוק מעניין, אולי 10%..

 

אנשים קונים את ה 911 בגלל יוקרה, מורשת ועוד הרבה דברים אמוציונלים אחרים , נהיגה מסביב לרינג זה לא בדיוק העיסוק היום יומי שלהם.

ה 911 היא מותג, הרבה יותר מזה זה אייקון בתחום הרכב , רכב שגם היום הוא אולי הנחשק ביותר אצל חובבי הרכב בעולם, אז הניסאן מהירה ביותר ברינג.. , אני באופן אישי יכול להעיד שאם היתה לי את היכולת הכלכלית לרכוש את מי מהרכבים , העדפה ברורה היתה לי ל 911, אבל לפניה הייתה נחה אצלי קיירטהם סופר 7.. ,

 

האמת שמפתיע לשמוע ממך תשובה כזאת (בשיא הרצינות).

אתה טוען שאתה לא מעדיף את הרכב שעובדתית נוסע יותר טוב ובצורה מהנה יותר (לפי כל מבחן דרכים שקראתי) אלא תבחר ברכב שמבצע פחות טוב את העבודה (ובקטגוריה הזאת, הגדרת העבודה היא איך הרכב נוסע) אבל נותן לך ערכים אחרים שלא קשורים בכלל לנהיגה?

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
weapon-x

להבדיל מישראל, שבה מכירים אלמרה וטידה - בעולם הגדול ניסאן זה שם גדול מאוד בתחום המשופרות היפניות, והסקייליינים הקודמות, אי שם מתחילת שנות ה90, נוסעות היום, בחלקן עם הספקים של יותר מ1000 כ"ס בגלגלים.

בוא תראה לי כמה מכוניות מסוגלות לנסוע עם זה, מהר, מחוץ למנחת.

מזכיר לכולכם שהניסאן עולה כ60K דולר, שזה פחות מכל התחרות שלה, הרבה פחות.

מה הקשר בין יכולת הביצועים לבין ענייני מותג? "בעולם הגדול" ניסאן זה בעיקר מיקרה, טנדרים, פטרול, אולי 350Z... אל תשכח שאתה חי בבועה של חובבי רכב. הסקייליין הקודמת כלל לא נמכרה ב-99% ממדינות העולם (לא יוצרה כלל עם הגה שמאלי!). היא היתה למיתוס ובצדק, אבל רק בחוג מאד מצומצם. בדיוק כמו שכל בסטיונר בישראל יודע מה זה ב.מ.וו או מרצדס אבל עד לפני שנה לא היה לו מושג מה זה לקסוס.

ה-GT-R הנוכחית בהחלט שמה את ניסאן על מפת מכוניות-העל. אבל מבחינת מותג ניסאן עוד רחוקה מפורשה.

 

איך זה הגיוני שהGTR עשתה זמן טוב יותר משל הוירון?

הוירון עדיפה עליה בכל דבר אפשרי קיים כולל הכל קומפלט.

משהו מסריח.

אתה טועה.

:roflmao: :roflmao: :roflmao:

 

לא ידעתי שיש בניסאן הזאת כל כך הרבה גאד'טים ואיבזור והיא עדיין שומרת על משקל נמוך יחסית.

שימו לב איפה תיבת ההילוכים יושבת במקום ממש לא סטנדרטי , היא יושבת ממש על הגלגלים האחוריים מה שמקנה חלוקת משקל מצויינת בנוסף תמיד יועבר יותר כוח לגלגלים האחוריים כדי להימנע מתת היגוי .

משקל נמוך? אפשר לומר הרבה דברים טובים על ה-GT-R, אבל משקל נמוך אינו אחד מהם. ולגבי המיקום של תיבת ההילוכים, ניסאן ממש, ממש לא המציאה את זה (בין אלו שהקדימו אותה, ובהרבה שנים, אפשר למצוא את לנצ'יה, אלפא, פרארי, ו...פורשה. זה משהו שיש למשל גם בשברולט קורבט מזה יותר מ-10 שנים). גם חלוקת כוח שמעדיפה את הגלגלים האחוריים היא לא המצאה של ניסאן.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

טל, אז אולי אתה תוכל להסביר איך המכונית הזאת מציגה את הנתונים אותה היא מציגה? במסגרת הכללים הידועים על עולם הרכב, נראה כאילו ניסן לקחו את יכולות הרכב צעד אחד קדימה מבלי יכולת אמיתית להסביר איך הם עשו זאת. קראתי על הרכב הרבה כתבות (גם בירחון שאתה עובד) ועוד לא הצלחתי להבין איך הם עשו זאת.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
.

 

 

משקל נמוך? אפשר לומר הרבה דברים טובים על ה-GT-R, אבל משקל נמוך אינו אחד מהם. ולגבי המיקום של תיבת ההילוכים, ניסאן ממש, ממש לא המציאה את זה (בין אלו שהקדימו אותה, ובהרבה שנים, אפשר למצוא את לנצ'יה, אלפא, פרארי, ו...פורשה. זה משהו שיש למשל גם בשברולט קורבט מזה יותר מ-10 שנים). גם חלוקת כוח שמעדיפה את הגלגלים האחוריים היא לא המצאה של ניסאן.

 

טל

 

צודק, טעיתי השקל אכן גבוהה 1.7 טון :shock: ועדיין אני בעצמי מתקשה להבין כיצד המכונית הזאת כל כך מהירה , אחרי הכל יחס כ"ס למשקל רחוק משאר ה-SUPER CARS והיא עדיין מהירה יותר מרובן. למעשה היא רחוקה רק שנייה אחת על הרינג מפורשה קאררה GT , היא השוותה זמנים עם SLR בגירסא החזקה 722.

 

מה שכן טל אתה טועה לגבי התיבת הילוכים , נכון שניסאן לא הראשונה להשתמש ב-TransAxle אבל היא כן הראשונה ששילבה את זה במכונית עם הנעה כפולה :arrow: (לפחות זה מה שקראתי באיזה מגזין רכב , אני מניח ששמעת עליו "אוטו" :lol:)


×
×
  • תוכן חדש...