Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא נראה לי רעיון חכם למכור את האוטו שהבחור אוהב בגלל פריצות, עדיף לטפל בעניין וכל הפריצות יגמרו ולא צריך לפחד מאף אחד, ברגע שאתה מפחד ושותק אז ימשיכו לפרוץ.

אני לא אומר לצאת למלחמה פשוט אם יודעים מי הפורץ או איך להגיע אליו, אז להגיע אליו ולהסביר לו מה שייך לאן.

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תנסה אולי ליקנות מצלמה שמקליטה ושומרת בתוכה ככה שתשים את המצלמה במקום מיסתור

ושכול לילה תצלם מה קורה אם הרכב

ברגע שתיראה מישהוא פורץ לרכב יום למחרת תדע איך הוא ניראה ואם תמונה אין מצב אתה לא מוצא אותו

פורסם

אין צורך שמצלמה תקליט לתוך עצמה. אפשר להשתמש במצלמה נסתרת אלחוטית, כאשר בבית יש מקלט וכל העסק מחובר למקלט והוא לוידיאו או מחשב.

זה יעיל מאוד ויש מצלמות עם ראיית לילה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

שוב אני אחדד,לי היתה קולט סופר יפה עם גג מקורי, צבע לבן שנהב מטופחת מאוד מבריקה , ואף פעם לא פרצו לי לרכב שהיתה בו השקעה מבחינת מערכת..

אני,הדבר היחידי שעשיתי באוטו הוא התקנה של וילון רשת מקורי אחורי מאחורה וחלונות שחורים מאחורה,וגם בד שחור על המגש של הרמקולים מאחורה,שמבטלים כל סיכוי לראות מה יש איזה רמקולים מותקנים בו.היה בבאגאז סאב וש2 מגברים וקדימה טווירים ובוקסות ומערכת שאת כל החלק הקדמי היה אפשר לראות חוץ מהפאנל שהיה נשאר מוסתר מתחת למושב הנהג בכל פעם שלא הייתי ברכב.

הרכב ישב בבאר שבע וישב בעוד מקומות בדרום שקצת יותר מועדים לפורענות מחיפה וכלום לא קרה,

אני חושב שיש פה עבודת מודיעין פשוטה מאוד,מישהו ראה או מישהו סיפר שראה מה יש לך באוטו,אותו הגנב כנראה לא חשש ממך או מתגובה שלך אז הוא לקח את הסאב.בקיצור לא ראה בעיניים.

בקשר של להחליף אוטו זה ממש שטויות במיץ אני מכיר מלא אנשים עם קולט שלא פרצו להם.

אפילו לקולט שחורה!שכתוב עליה פורסרוקפורד בענק מאחורה!!

פורסם
לא נראה לי רעיון חכם למכור את האוטו שהבחור אוהב בגלל פריצות, עדיף לטפל בעניין וכל הפריצות יגמרו ולא צריך לפחד מאף אחד, ברגע שאתה מפחד ושותק אז ימשיכו לפרוץ.

אני לא אומר לצאת למלחמה פשוט אם יודעים מי הפורץ או איך להגיע אליו, אז להגיע אליו ולהסביר לו מה שייך לאן.

תגיד את התגובה מעליך ראית ?

לשם זכרון או שלא הבנת אני אתן לך את הציטוט מחדש

ואחי בא עם האלה הביא לשנייהם מכות

והגנבים טבעו אותו והוא קיבל שבועיים מעצר בית

המשטרע יודעת רק לטפל באזרחים היא לא מטפלת בעבריינים , אז אתה רוצה שיהיה לו תיק פלילי ?

ולRONNI RENNER מזלו הרע של אחיך שעשו את זה לפני חוק דרומי , אולי אם זה היה היום הוא היה יוצא מזה , אבל אז אם זו כנופיה מאורגנת , הוא היה צריך למצוא מישהו "כבד" שיסגור את זה וזה גם היה עולה לו

בברכה יהודה

פורסם

זה פשוט לא יאמן מה שקורה בארץ.

 

פורצים לך לרכב והמשטרע לא עושה כלום, ואתה בעצמך לא יכול לעשות כלום כי אז תשב בכלא כי ניסת להגן על רכושך.

רק בארץ יכול להיות משהו כזה.

 

 

אני הייתי מכניס כל שופט לכלא שהיה שופט פיצוים לגנב שניסה/הצליח לפרוץ לך לרכב (או לבית,עסק וכו'...).

פורסם

זה בעיה..עברות רכוש המשטרה לא עושה כלום.אם יש חשד לעבירה אם חבלה גופנית הם יגיעו יותר מהר מקטיושה..אגב זה לא המשטרה אשמה,אלא מי שקובע סדר עדיפויות כאלה.

Shift happens!:roll:

פורסם

תשכיב מארב

תשים כיסוי

תחנה במקום אחר

 

הכי עדיף זה מארב ואם יש לך חבר שוטר אז שיהיה שותף איתך, ואז תתפסו אותם על חם ואתה מגובה על ידי שוטר. תגיע איזה יום עם מוזיקה חזקה ותשים את האוטו, אפילו איזה חלון קצת פתוח יכול לעזור שיבצבץ להם בעין, תשכיב מארב, ושהם יגעו תתפוס אותם על חם.

 

בהצלחה

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם
עצות שלי:

 

1) לעולם אל תגיע לשכונה שלך עם מוזיקה וחלונות פתוחים.

 

2) אל תתייחס לרכב כאילו שיש בו משהו מיוחד. הגנבים קולטים את הדברים האלו וככה גם מסמנים את הרכב.

 

 

בגלל השטויות האלו אני מעדיף רכב שנראה סטנדרטי לגמרי ומשעמם. ככה אנשים לא חושבים שיש שם משהו לגנוב.

 

אני גם תמיד דואג לשים שטויות (עיתונים, ניירות ופחיות ריקות) במושב האחורי כדי שיראו שהאוטו הוא סתם אוטו ולא יחשבו שאני משקיע בו.

 

שהאוטו יראה מבולגן? למה שתחיה בבלאגן? בגלל שיש סיכוי שיחשבו שאתה בנאדם מסודר ואולי יש לך איזה סאב? לא קשור לדעתי.

 

אני לא מבין מה בדיוק הכוונה להתייחס לרכב שלך כאילו יש בו משהו מיוחד, למה אתה מתכוון? שאחרי שאתה עוזב את האוטו אתה מסתכל עליו לפני שאתה הולך? זה לא אומר בהרכך שיש בו משהו בפנים.

 

לדעתי מישהו ידע בדיוק מה הוא הולך למצוא אצלו ברכב מראש.

פורסם

בנוסף, לפעמים הם אוהבים להשתמש בבומר שלי כמו בספסל. הם יושבים על האוטו בקבוצות ומרוב חוצפתם אפילו לא זזים, אפילו כאשר אני מפעיל אזעקה ולמרות שיש מצלמת וידיאו שמצלמת אותם.

במקרים כאלה אני מדבר איתם דרך מגפון. קניתי אחד הכי חזק שהיה אפשר לקנות.

 

במילים אחרות משטרע = משטר רע.

 

 

אני במקומך הייתי מתקין צופר כמו של שיש לג'רמי במרצדס (מהעונה האחורנה-הוא נגד ג'יימס) אבל לעשות שאפשר יהיה להפעיל אותו מהעזקה.:lol:

 

זה יכול להיות נחמד (וחוקי). השאלה האם זה אפשרי מבחינה מעשית.

פורסם

תצטרפו אתה ושכנים שלך למשמר האזרחי.

תקבלו נשק מהמשטרה, ורשות לתפוס גנבים / פורצים ושאר פורעי חוק.

 

בעבר גנבים מקלקליה היו פורצים לנו לבתים ולמכוניות בשכונה כל לילה כמעט. המשמר האזרחי שהקמנו הבריח אותם הרחק הרחק.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

באחת השכונות בחיפה הקימה העירייה מחסומים חשמליים ומתכוונת להציב ש"ג בדומה לקיסריה\סביון וכו ..

ממוצע הפריצות היה 6 בתים ביום ..

פורסם

אני זוכר לפני קרוב לשנה, חזרתי הביתה לחמשוש, ולא הצטרפתי עם ההורים לסבא וסתבא בשישי בערב, הם לקחו את האוטוליסינג, ואני נשארתי עם האוטו של אמא בבית. בסביבות 12 בלילה, אני מול המחשב, ושומע רעשי מתכת מחוץ לחלון (בית פרטי), אני מרים טיפה את התריס, ורואה 2 בני דודים מתעסקים לי במנעול של האוטו. חיש מהר לקחתי את הנשק, בזמן שרצתי לדלת הכניסה כבר הכנסתי מחסנית, ברגע שעברתי את הפינה של הבית והייתי כ10-12 מטר מהגנבים, דרכתי במהירות את הנשק, וצעקתי להם כמה קללות עסיסיות. אחד מהם הספיק איכשהו לברוח, אבל מול השני נעמדתי עם הקנה כחצי מטר מהראש כשהוא יושב על הברכיים. קשרתי אותו עם אזיקון והתקשרתי למשטרה. הם הגיעו, לקחו אותו, לא שאלו אותי כמעט פרטים, לא תחקרו אותי, כלום. אפילו לא העירו משהו על זה שאני מכוון לו נשק למצח.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
אני זוכר לפני קרוב לשנה, חזרתי הביתה לחמשוש, ולא הצטרפתי עם ההורים לסבא וסתבא בשישי בערב, הם לקחו את האוטוליסינג, ואני נשארתי עם האוטו של אמא בבית. בסביבות 12 בלילה, אני מול המחשב, ושומע רעשי מתכת מחוץ לחלון (בית פרטי), אני מרים טיפה את התריס, ורואה 2 בני דודים מתעסקים לי במנעול של האוטו. חיש מהר לקחתי את הנשק, בזמן שרצתי לדלת הכניסה כבר הכנסתי מחסנית, ברגע שעברתי את הפינה של הבית והייתי כ10-12 מטר מהגנבים, דרכתי במהירות את הנשק, וצעקתי להם כמה קללות עסיסיות. אחד מהם הספיק איכשהו לברוח, אבל מול השני נעמדתי עם הקנה כחצי מטר מהראש כשהוא יושב על הברכיים. קשרתי אותו עם אזיקון והתקשרתי למשטרה. הם הגיעו, לקחו אותו, לא שאלו אותי כמעט פרטים, לא תחקרו אותי, כלום. אפילו לא העירו משהו על זה שאני מכוון לו נשק למצח.

 

 

כי פעלת לפי הנהלים , אם היית יורה , אפילו באויר זה כבר היה סיפור יפה .

 

אבל יפה מאוד הראת לו מאיפה משתין הדג בדרך חכמה שקולה ולא מתלהמת .


×
×
  • תוכן חדש...