Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצטער לשמוע אחי

גם אותי עקצו פעם (מגבר+סאב+מגש)...

שבוע לא יכולתי לדבר עם אף אחד מרוב עצבים,אבל כפרה ועבר

הפתרון הכי טוב זה פשוט להדביק את האוטו ברוורס לאיזה קיר,ככה שאם הם לא באים עם גרר אתה מסודר

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

טוב אני רק רוצה לעדכן - אחרי חיפושים מסביב הבנתי בערך מי עשה לי את זה,

בחור בשם X שאני מכיר בשכונה, פנה למישהו שאני מכיר וסיפר לו שהוא יודע מי פרץ לי את הרכב.

אותו בחור סיפר לי את זה, והלכתי לחפש את מר-X באזור כאן במשך שעה וגם בבית שלו , אין קול ואין עונה.

 

מחיפושים עם אנשים אחרים בסוף מסתבר ככה:

יש מכת גניבות\פריצות באזור כאן ולכל השכנים בבנין שלי ובבניין שליד פרצו את הרכב מעל כמה פעמים - האוטו שלי זה רק היה עניין של זמן ואחרי 3 נסיונות - ברביעי הצליחו.

 

אני בטוח שהפעם החמישית לא תאחר לבוא ותהיה היום בלילה\מחר, בכל מקרה מכל העסק הסתבר ש:

כאן בשכונה יש 3 "חבורות" ממוצא אתיופי ש"מנהלות" את כל הפריצות והגניבות,

תפסתי במקרה עכשיו שכן אחד לשיחה ובמקרה הגיעו עוד כמה אחריו והתערבו בשיחה, מסתבר שלכל השכנים שלי פרצו בדיוק אותה חבורה, שכל השכנים פנו למשטרה הם ענו להם: "או שתביאו את הבן אדם שפרץ לתחנה או שאין מה לדבר".

 

אותה חבורה הם חבורה של מטומטמים בני 16+ עד 20 ומעלה , אני כבר מארגן אנשים לבוא לקחת את הסאב שלי בחזרה ולאשפז מישהו מהם בביה"ח לפחות, עכשיו נשאר רק לתפוס את מר-X ולקחת כתובת.

 

לסיכום:

מדינה של מפגרים, משטרה של אימפוטנטים, במקרים כאלה החוק עובר לידיים וזה רק עניין של זמן שידעו מה ייפול עליהם.

 

אוהד.

פורסם

מקווה בשבילך שלא תכנס לכלא בשביל סאב.

 

בכל מקרה אני לא מאמין שב20 שניות הייתה למעלה , תמדוד ...

בהקפצות תרגול שאתה יודע שעומדים להקפיץ אותך , אתה לא רץ כל כך מהר .

בכל מקרה אין ספק שאתיופים יודעים לרוץ מהר מה שמסביר את ההעלמות המהירה .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

לסיכום:

מדינה של מפגרים, משטרה של אימפוטנטים, במקרים כאלה החוק עובר לידיים וזה רק עניין של זמן שידעו מה ייפול עליהם.

אוהד.

 

עצוב אבל כ"כ נכון, פשוט אין ברירה אלא לעשות דברים בעצמך.

פורסם

בכל מקרה אין ספק שאתיופים יודעים לרוץ מהר מה שמסביר את ההעלמות המהירה .

אם זה היה בלילה הם גם נעלמים מהר.

S2000

פורסם

אם יש את שמו של הגנב, פנה למשטרה המקומית, אולי יסכימו לערוך אצלו בבית חיפוש/ לתחקר אותו ולמצוא האבידה.

פורסם
טוב אני רק רוצה לעדכן - אחרי חיפושים מסביב הבנתי בערך מי עשה לי את זה,

בחור בשם X שאני מכיר בשכונה, פנה למישהו שאני מכיר וסיפר לו שהוא יודע מי פרץ לי את הרכב.

אותו בחור סיפר לי את זה, והלכתי לחפש את מר-X באזור כאן במשך שעה וגם בבית שלו , אין קול ואין עונה.

 

מחיפושים עם אנשים אחרים בסוף מסתבר ככה:

יש מכת גניבות\פריצות באזור כאן ולכל השכנים בבנין שלי ובבניין שליד פרצו את הרכב מעל כמה פעמים - האוטו שלי זה רק היה עניין של זמן ואחרי 3 נסיונות - ברביעי הצליחו.

 

אני בטוח שהפעם החמישית לא תאחר לבוא ותהיה היום בלילה\מחר, בכל מקרה מכל העסק הסתבר ש:

כאן בשכונה יש 3 "חבורות" ממוצא אתיופי ש"מנהלות" את כל הפריצות והגניבות,

תפסתי במקרה עכשיו שכן אחד לשיחה ובמקרה הגיעו עוד כמה אחריו והתערבו בשיחה, מסתבר שלכל השכנים שלי פרצו בדיוק אותה חבורה, שכל השכנים פנו למשטרה הם ענו להם: "או שתביאו את הבן אדם שפרץ לתחנה או שאין מה לדבר".

 

אותה חבורה הם חבורה של מטומטמים בני 16+ עד 20 ומעלה , אני כבר מארגן אנשים לבוא לקחת את הסאב שלי בחזרה ולאשפז מישהו מהם בביה"ח לפחות, עכשיו נשאר רק לתפוס את מר-X ולקחת כתובת.

 

לסיכום:

מדינה של מפגרים, משטרה של אימפוטנטים, במקרים כאלה החוק עובר לידיים וזה רק עניין של זמן שידעו מה ייפול עליהם.

 

אוהד.

 

זה היה ברור שזה מישהו מהסביבה שלך.

מצטער לשמוע על מה שקורה לך.. ואני מתפלא כול פעם מחדש לראות אשכול אחרי אשכול אחרי אשכול שלך באותו נושא.

אני ישתדל כמה שאפשר לעזור לך.

בוא נתחיל בהחלקה שרצית: תוציא את המנעול ותחליק את האזור, תנתק את האפשרות לפתוח את תא המטען מתא הרכב.

זה לא ימנע גנבה אבל זה בהחלט יתן להם עיקוב דיי רציני כי לפתוח תא מטען עם לום זה לא כזה פשוט ולא כזה מהיר.

 

ואתה יודע מה? עדיף שישברו לך חלון (והביטוח יכסה) מאשר יכאב לך הלב על הסאב או כול ציוד אחר שיש ברכב.

זה שיש לך את השם פרטי ושם משפחה זה מעולה מעולה מעולה!

אם אתה מעוניין בעזרה בנוגע לאיתור אותו בחור אני ישמח לעזור לך בנושא (תדבר איתי בפרטי על זה)

 

אני מאמין ויודע שהציוד שלך נמצא עדיין אצל הבחור שפרץ (לא יהיה לו קל למכור ציוד גנוב)

סה"כ יש לך רכב נחמד ואני לא חושב שהוא מושך יותר מידי צומת לב.. כי חוץ ממדבקה אחת שתיים אין כלום... ואולי

איזה שהוא אגזוז זרימה חופשית.

 

בהצלחה!

פורסם
טוב אני רק רוצה לעדכן - אחרי חיפושים מסביב הבנתי בערך מי עשה לי את זה,

בחור בשם X שאני מכיר בשכונה, פנה למישהו שאני מכיר וסיפר לו שהוא יודע מי פרץ לי את הרכב.

אותו בחור סיפר לי את זה, והלכתי לחפש את מר-X באזור כאן במשך שעה וגם בבית שלו , אין קול ואין עונה.

 

מחיפושים עם אנשים אחרים בסוף מסתבר ככה:

יש מכת גניבות\פריצות באזור כאן ולכל השכנים בבנין שלי ובבניין שליד פרצו את הרכב מעל כמה פעמים - האוטו שלי זה רק היה עניין של זמן ואחרי 3 נסיונות - ברביעי הצליחו.

 

אני בטוח שהפעם החמישית לא תאחר לבוא ותהיה היום בלילה\מחר, בכל מקרה מכל העסק הסתבר ש:

כאן בשכונה יש 3 "חבורות" ממוצא אתיופי ש"מנהלות" את כל הפריצות והגניבות,

תפסתי במקרה עכשיו שכן אחד לשיחה ובמקרה הגיעו עוד כמה אחריו והתערבו בשיחה, מסתבר שלכל השכנים שלי פרצו בדיוק אותה חבורה, שכל השכנים פנו למשטרה הם ענו להם: "או שתביאו את הבן אדם שפרץ לתחנה או שאין מה לדבר".

 

אותה חבורה הם חבורה של מטומטמים בני 16+ עד 20 ומעלה , אני כבר מארגן אנשים לבוא לקחת את הסאב שלי בחזרה ולאשפז מישהו מהם בביה"ח לפחות, עכשיו נשאר רק לתפוס את מר-X ולקחת כתובת.

 

לסיכום:

מדינה של מפגרים, משטרה של אימפוטנטים, במקרים כאלה החוק עובר לידיים וזה רק עניין של זמן שידעו מה ייפול עליהם.

 

אוהד.

 

צר לי על הסיפור שלך, כמו שאני מבין אני כמעת שכן שלך (אני גם מחיפה) אני מאוד אשמח לעזור לך בנושא הנ"ל.

דבר איתי בפרטי.

מקס.

<-- זה היעד :evil:


×
×
  • תוכן חדש...