Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני זוכר לפני קרוב לשנה, חזרתי הביתה לחמשוש, ולא הצטרפתי עם ההורים לסבא וסתבא בשישי בערב, הם לקחו את האוטוליסינג, ואני נשארתי עם האוטו של אמא בבית. בסביבות 12 בלילה, אני מול המחשב, ושומע רעשי מתכת מחוץ לחלון (בית פרטי), אני מרים טיפה את התריס, ורואה 2 בני דודים מתעסקים לי במנעול של האוטו. חיש מהר לקחתי את הנשק, בזמן שרצתי לדלת הכניסה כבר הכנסתי מחסנית, ברגע שעברתי את הפינה של הבית והייתי כ10-12 מטר מהגנבים, דרכתי במהירות את הנשק, וצעקתי להם כמה קללות עסיסיות. אחד מהם הספיק איכשהו לברוח, אבל מול השני נעמדתי עם הקנה כחצי מטר מהראש כשהוא יושב על הברכיים. קשרתי אותו עם אזיקון והתקשרתי למשטרה. הם הגיעו, לקחו אותו, לא שאלו אותי כמעט פרטים, לא תחקרו אותי, כלום. אפילו לא העירו משהו על זה שאני מכוון לו נשק למצח.

 

 

כל הכבוד שלא ירית. אבל אני מוכן לשים כסף שהוא השתחרר ביום למחרת-קיבל מקום לישון בלילה והלך הביתה בבוקר.:roll:

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
באחת השכונות בחיפה הקימה העירייה מחסומים חשמליים ומתכוונת להציב ש"ג בדומה לקיסריה\סביון וכו ..

ממוצע הפריצות היה 6 בתים ביום ..

 

כן, בדניה. הייתי שם אתמול אצל חבר והופתעתי לראות את זה.

פורסם
האמת שראיתי את זה, אבל המחסום נראה ממש ישן וכשהייתי שם הוא היה פתוח.

 

מאוד מאוד ישן , הוא בן שבוע בדיוק . העבודות בכביש עדיין מתבצעות.

 

הוא היה פתוח מכיוון שעדיין לא החל לפעול ולא נגמרו העבודות , הבוטקה של השומר עדיין לא הוצב .(רק בכניסה הראשונה בנתיים)

פורסם

הייתי שם לפני משהו כמו שבועיים-שלושה וכבר היה שם מחסום, יכול להיות שפשוט החליפו אותו בחדש. גם היה בוטקה מעץ שנראה כמו אלה של רשות שמורות הטבע.

"ai motoare capul doare"

פורסם
הייתי שם לפני משהו כמו שבועיים-שלושה וכבר היה שם מחסום, יכול להיות שפשוט החליפו אותו בחדש. גם היה בוטקה מעץ שנראה כמו אלה של רשות שמורות הטבע.

 

גם שבועיים זה לא בדיוק ישן אתה יודע ..

המחסום בכניסה השניה בן כמה ימים

בכניסה הגדולה יש מחסום כבר כשבועיים וגם בוטקה שעדיין לא מאויש.

 

הם מחכים לסיום העבודות בכניסה השניה כדי להפעיל הכל יחד.

פורסם

בארה"ב יש מכת גניבות עם כל החבר'ה ממקסיקו אבל לפחות המשטרה שם יודעת לעשות את תפקידה.

בן דוד שלי גר בטקסס בעיירה קטנה רק 700 +- איש. יש לו Pontiac Grand Am (אמבטיה על גלגלים).

ברכב יש לו מערכת גלויה מאחור שהכניס ... לשכנים שלו יש שדות שמגיעים עד לבית שלו וכנראה שאחד העובדים שם לב למערכת שלו.

לילה אחד שמע קולות של אופנוע, הסתכל מהחלון וראה שפשוט 2 חבר'ה מנסים לגנוב לו את המערכת, פרצו עם מוט למטען. יצא מהבית בצעקות עם אקדח (הוא עבד כמאבטח בזמן הלימודים) והגנבים שניהם פשוט הסתכלו עליו לשנייה ואז המשיכו בגניבה כאילו שלא היה שם. הוא נכנס לפאניקה וירה לעברם כמה יריות, הם ברחו רגלית, אפילו השאירו את האופנוע מאחור שהיה גם גנוב.

והוא כמובן הודיע למשטרה. בסוף התברר שהוא פצע אחד מהם ברגל והמשטרה עצרה אותו בבית החולים והוא הסגיר את השותף שלו והם כיום יושבים 10 חודש בבית כלא ולאחר מכן ישלחו הביתה למקסיקו. והוא כמובן מוגן ע"י החוקה (constitution) שנותנת לו את הזכות להגן על עצמו, משפחתו ורכושו.

רק כך נפטר מהגנבים!


×
×
  • תוכן חדש...