Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בעד לשים איזה נחש/רוטוויילר בבגאז זה יהיה מעניין.

בכל אופן אני מציע אולי להרכיב איזה מוטר ברזל בבאגז(אם זה אפשרי) שיעקב אותם כמה דקות בפריצה.

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שוברים חלון ?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

הם יפתחו כמוך. מבתוך הרכב.!

ופרצו את החלון. וימשכו את הידית של הבג'ז. / או ירידו את הכסאות מאחורה וימשכו משם.

 

לחבר הרסו ! את הרכב כמה פעמים כי לא הצליחו לגנוב את המגבר ואת הסאב.

כאשר התקנו את המגבר התקנו אותו עם מסגרת מתכת. מסביב ועם ניטים שאי אפשר למשוך / להבריג / להוציא ללא מקדחה. ואין איפה לתפוס כדי למשוך. (מגבר חמוד לא יקר)

והסאב (פיוניכס) מחובר לרצפה עם כ 5 ברגים, ומוברג עם ברגים ראש כוכב. (לא סטנדרטי ביכלל)

 

בניסיון הראשון סרטו את המגבר (כנראה מברג)

בנסיון השני הרסו את הסאב. ומגבר קיבל מכות מכלי מתכת כל שהוא.

 

אגב בשני הנסיונות הרכב סבל מסריטות ומכות פח. ועיקומים של הפריצה.

 

אחרי כחודשיים. החבר עבר דירה בגלל עבודה. והפריצות הפסיקו.

 

 

הצעה שלי.

תפרק את המערכת לגמרי!! תוריד את הפלטה האחורית.

שיראו שאין מגברים / מערכת שווה.

ותהיה כך תקופה.

 

מעשית את המגבר (עם אפשרי ) תתקין מתחת לכסא נהג / במקום גלגל ספר

וזהוא. ואחרי תקופה תקנה סאב חדש (חדש או משומש . לא משנה)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אתה רואה מה יש בסימלון שלי?

 

 

הצלע השלישית, שלא נמצא בתמונה הזאת, הציל את הרכב של ההורים שלי מגניבה לפני חודשיים. די-מקס בן שנה, 4X4 בגירסא המאובזרת. אם היינו נותנים לו לרדוף אחרי הגנב (אני הייתי בעד, האבא הנאור שלי התנגד :roll:), הוא היה הופך אותו לבשר טחון. לך על זה.

פורסם
אפשר לא רק בבית פרטי. אם יש לך חלון שכל הזמן מסתכל על האוטו, זה ממש לא בעייה להתקין מצלמה. מצלמות עמידות למזג אויר עולות כמה מאות שקלים בלבד ויש דגמים שכוללים גם ראיית לילה.

 

אתה יכול לתת קישור למצלמה שכזאת?הרכב שלי תמיד חונה בטווח ראייה מחלון ביתי,מה גם שיש מחשב במרחק של פחות ממטר מהחלון.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
אתה יכול לתת קישור למצלמה שכזאת?הרכב שלי תמיד חונה בטווח ראייה מחלון ביתי,מה גם שיש מחשב במרחק של פחות ממטר מהחלון.

קישור אין לי. מצלמות האלו נמכרות בהום סנטר בקריית חיים.

בקרוב אני מתכוון להוסיף עוד כמה מצלמות אצלי. ומתלבט בין כמה דגמים.

באותו מחיר אפשר לקנות שני מצלמות קטנות בעלות עצמיות עם אורך מוקד שונה וראיית לילה לבסביבות 6 מטרים. בנוסף יש מצלמה גדולה יותר, עם ראיית לילה לטווח ארוך יותר של כ-10 מטר ובאה איתה עוד מצלמת דמה. גם במחיר דומה אפשר לקנות שני מצלמות קצת יותר פשוטות אבל עם מוניטור.

 

מדובר על מצלמות עם חיבור BNC/RCA ולא USB. להן במחשב אתה צריך כרטיס טלויזיה או משהו דומה.

 

יש תוכנות למחשב שמקליטות רק אם יש תנועה - נוח מאוד.

 

עשיתי גיגול עכשיו, בנוסף יש אתר עם מבחר מצלמות ומחירים: http://www.mcam4u.co.il/

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יש מצלמות עם טווח גדול יותר, זה תלוי מעדשה. מחיר כמובן יהיה בהתאם.

עדשות עם זום גדול עולות די הרבה מצד אחד, מצד שני 100ממ על חיישן 1/3 זה זום גדול מאוד ומחיר בערך 150$.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

המצלמה לא תעזור לכם. הדבר היחיד שיצא לכם מזה זה לראות איך גונבים לכם את המערכת. המשטרה פה בארץ זה לא CSI תאמינו לי.

שמע, לא בהכרח ידעו שיש לך מערכת ברכב, פשוט רכב של צעירים מהסוג הזה מכיל הרבה פעמים מערכת סטריאו.

כמובן שאתה צריך לקחת בחשבון שהמוסכניקים ומכוני הניקוי מוכרים את המידע הזה לגנבים.

קודם כל תהיה שמח כי בסה"כ דפקו לך את הסאב, עצם העובדה שהאזעקה שלך עבדה (ועבדה מצוין לטעמי) ,לקח לך חצי דקה בערך לגשת לאוטו מרגע הזיהוי של האזעקה. כל זה מנע מהגנבים להמשיך את העבודה ולגנוב את הדבר היקר באמת...

איך הם ברחו כל כך מהר זה כבר שאלה מעניינת. יכול להיות שהם הסתתרו במקום קרוב וחיכו שתיכנס לבית לקחת את הסלולרי להתקשר למשטרה או משהו בסגנון.

 

בכל מקרה עכשיו שאתה יודע בוודאות שניסו גם לגנוב את המגבר, אתה חייב למגן את הרכב בצורה יותר רצינית (תהיה יצירתי).

הרי עכשיו כל הגנבים באיזור שלך יודעים שיש לך מגבר.

מה שעושים הרבה פעמים זה להתקין תאורה חזקה על הרכב שפועלת בשעות הלילה, ומצלמת דמה אפילו. כל הרעיון הוא להרתיע.

בכל מקרה תהיה יותר עירני בזמן הקרוב, ושווה אפילו לצעוק להם מהחלון בכדי לחסוך את ההגעה לרכב, כי הם יברחו בשניה שתצעק.

פורסם

אני מתבאס לשמוע על הפריצה שלך כי אני עברתי גם מקרה דומה ברכב קודם שלי רק שאצלי זה באמצע היום היה בחניון

לקחו לי את הסאב מגבר ורדיו דיסק שהיו חדשים לגמרי . העכשיו שאני חושב על זה זה היה בדיוק בזמן הזה בדיוק לפני כיפור

 

הקללות שהם קיבלו לא שווים את הסאב והמגבר שילכו איתם אלף לעזאזל .

מקווה שיחתכו לכול הגנבים הידים

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

אחרי 4פעמים שפרצו לי לרכב ובכולם ניגנבה המערכת{הכל}

עשיתי החלקה של המנעול ככה שאפשר לפתוח את הבג'ז רק דרך ההזעקה{ביפר לצורך העיניין}

ואת האפשרות לפתיחת הבג'ז דרך הרכב גם כן ביטלתי עכשיו תן לי דרך שהם כן יכלו לפתוח את הבג'ז?

bmw-530i 3.0L

פורסם
אחרי 4פעמים שפרצו לי לרכב ובכולם ניגנבה המערכת{הכל}

עשיתי החלקה של המנעול ככה שאפשר לפתוח את הבג'ז רק דרך ההזעקה{ביפר לצורך העיניין}

ואת האפשרות לפתיחת הבג'ז דרך הרכב גם כן ביטלתי עכשיו תן לי דרך שהם כן יכלו לפתוח את הבג'ז?

 

זה הדבר הכי נאיבי שאפשר לעשות.

קודם כל, הם ישברו לך את החלון ע"מ לנסות לפתוח מתוך הרכב. כשזה לא יצליח להם הם יקחו לום ומברג ותוך 10 שניות הם בבגאז' שלך.

גנבים כאלה שום דבר לא עוצר אותם. ובמדינתנו גם לא המשטרה.


×
×
  • תוכן חדש...