Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

 

אז ראשית כל, האזעקה שלי עושה בעיות, ומהן הבעיות?

בהתחלה, היא פתחה רק 3 דלתות במקום את כל ה-4. (אחורית ימנית)

לאחר מכן רק 2 דלתות במקום את כל ה-4. (שתי האחרויות)

ועכשיו האזעקה לא תמיד פועלת.

כנראה שהאזעקה גורמת לניתוק של משאבת הדלק כי אנני יכול להניע את רכבי מדי פעם.

אשמח אם תכוונו אותי למקום שבו יוכלו לטפל לי באזעקה באזור המרכז\השרון.

 

או להפך, אם ניתן לסדר את זה לבד, אני אשמח אם תעזרו לי כיצד.

 

בברכת חג שמח ושנה טובה, ניב.

פורסם

1. הבעיה מוכרת לי מהמכונית של זוגתי לפני כ4 שני(בערך).

2. איזה אזעקה מדובר ? DX2000 ,מיגון יבואן , שלט אליפסה ,לוגו יונדאי ?

3. הבעיה היא לא באזעקה אלא במנועים שבדלתות,הם מחזירים את נשמתם לבורא מהר מידי .

4. החלפתי מנוע אחד , לאחר כחודש מנוע שני , לא היתה מאז (עד המכירה עצמה ) כל בעיה .

5. לגבי ההנעה זו כבר משהו אחר ,צריך להגיע לצמת הניתוקים ולבדוק מתח ואת הממסרים,אם הניתוקים לא תקינים יחליפו את הממסרים או אפילו את המח של האזעקה .

6. אם הניתוקים תקינים יכול להיות שהמתח שמגיע מהסוויץ איננו חזק לכיוון הסטרטר אז יש צורך להוסיף ממסר לחזק את המתח.

7. אם עדיין לא הבנת את המושגים הכלליים,אז פנה לחשמלאי מוסמך שיבצע בדיקה ראשונית לגבי הכל .

×
×
  • תוכן חדש...