Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

לדוד שלי יש פונטיאק גראנד פרי שנת 95 מנוע 3.0(או 3.2 משהו כזה לא זוכר).

 

בקיצור בסרק המנוע מזייף לא עובד עגול כאילו שבוכנה אחת לא עובדת.

 

על הצינור יניקת אוויר מהפילטר אוויר קיים חיישן כלשהו בעל 2 חוטים, ניתוק הקונקטור של החיישן הזה לא גורם שינוי בפעולת המנוע.

 

האם זהו חיישן MAF או חיישן מד טמפ' אוויר או משהו אחר?

 

חוטי הצתה ופלאגים הוחלפו, במוסך מופיע שיש בעיה בEGR, דוד שלי הצביע על חלק במנוע והראה לי, לדעתי זה שסטום EGR קיימים 3 ובמוסך אמרו שאחד לא תקין.

 

האם זהו הגורם לבעיה?

פורסם

תחפס האם ישנו צינור ווקאום שקרוע, היית לי את התקלה הנ"ל לפני מספר ימים.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

מה שהכי מוזר זה שניתקתי צינורית וואקום ליראות אם יש תגובה ולא היה שום שינוי או השפעה.

 

רציתי לבדוק אם זה חיישן מד כמות אוויר אז שניתקתי את צינורית הוואקום שלאחר החיישן לא קרא דבר.

 

ושניתקתי את החיישן גם לא קרה כלום, אני חושב זה חיישן מד טמפ' אוויר, הוא בעל 2 חוטים.

פורסם

שסתום EGR קיים בסעפת פליטה.

מה שקיים בצינור פליטה זה חיישן חמצן.

אין דבר כזה "אמרו" צריך לבדוק את כל החיישנים ואז לראות אם הבעיה מסתדרת.

פורסם
שסתום EGR קיים בסעפת פליטה.

מה שקיים בצינור פליטה זה חיישן חמצן.

אין דבר כזה "אמרו" צריך לבדוק את כל החיישנים ואז לראות אם הבעיה מסתדרת.

 

 

מי דיבר על צינור פליטה?

 

"אמרו" זה מי שהתחבר לסורק תקלות במוסך (אחרי בדיקות כמובן)

פורסם
מי דיבר על צינור פליטה?

 

"אמרו" זה מי שהתחבר לסורק תקלות במוסך (אחרי בדיקות כמובן)

 

את זה לא ציינת.

 

אני ציינתי בפניך שEGR יושב בסעפת פליטה ולא במנוע כמו שאתה ציינת.

 

מה שהכי מצחיק זה שאחרי שהלכת למוסך וחיברו סקנר אתה בא לפורום ושואל איזה חיישן זה, כאילו במוסך לא ידעו.

פורסם
את זה לא ציינת.

 

אני ציינתי בפניך שEGR יושב בסעפת פליטה ולא במנוע כמו שאתה ציינת.

 

מה שהכי מצחיק זה שאחרי שהלכת למוסך וחיברו סקנר אתה בא לפורום ושואל איזה חיישן זה, כאילו במוסך לא ידעו.

 

עכשיו הבנתי לגבי הEGR.

 

הרכב לא בבעלותי, הוא של דוד שלי והוא הלך איתו למוסך, הוא לא מבין כ"כ ברכב אז דוד שלי סיפר לי מה הבעיות של הרכב לפי מה שבמוסך אמרו לו לגבי הבעיות שיש.

 

דוד, מדוע שמנתקים את הMAF אין כל שינוי בפעולת המנוע?

 

בצמה של החיישן הזה קיימים 3 חוטים ז"א קונקטור בעל 2 חוטים שהוא מחובר לחיישן, ועוד קונקטור קטן של חוט 1 שהוא מנותק.

×
×
  • תוכן חדש...