Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קצת תמונות של האוטו החדש, Ford Edge


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה תודה על התגובות

תחילה אמא שלי הייתה דלוקה על הראב 4(ככה זה שבבית חסידים של טויוטה)

איכשהו הצלחתי להזיז אותה רק ללכת לראות את האדג' ומאז היא נדלקה.

בקשר לג'אנטים מכרום, מושבי העור והגג הפנורמי- כל זה נמצא בSEL שעולה 30 אלף שקל יותר כמדומני, תוספות שאמא שלי החליטה שהן מיותרות.

 

 

הג'יפ אכן גדול אבל ממה שהבנתי מאימי הוא לא מרגיש "ענק" בנהיגה בו.

עקב הדחייה באספקה של חודשיים, קיבלנו אפשרות או להנחה של 5K ממחיר הרכישה, או תוספות בשווי דומה.

כלומר, הג'יפ עלה 200 אש"ח.

ומבחינת הגודל- בעיקרון אין לזה משמעות כיוון שרוב הזמן נמצאים ברכב 3 אנשים , אבל מדי פעם אנחנו יוצאים כל המשפחה+ אחיינית שלי כך שגם צריך מקום לעגלת תינוק/לול. ובכלל יש מקום לה-כ-ל בתא המטען.

שוב תודה על התגובות(;

 

אלון.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם
למה זה מעניין אותך? מצידי שתוביל שקי מלט איתו.

 

דווקא קיבלתי תשובה טובה ורצינית. וזה מענין אותי אם רכישת רכבים כאלה נובעת מצורך אמיתי או פסיכולוגי, כי אני, אישית, שונא ג'יפים כאלה שסתם תופסים מקום, מסתירים את שדה הראיה, גורמים לזנק רב להולכי רגל (אם הם נתקעים בהם), חונים על המדרכות ומפריעים את המעבר (שזו בד"כ המטרה העיקרית לרכישתם), וצורכים הרבה דלק. אלא אם זקוקים להם, כמו למשל במקרה שלנו.

(אשמח לראות תגובה שלך, רק כדי לצפות שוב בסמליל ;-) )

 

ושוב ברכות למשפחה המורחבת :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

×
×
  • תוכן חדש...