Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא 147 (פעם אחרונה ודי)


shlomo5001
שימו לב! השרשור הזה בן 5764 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האמת חשבתי לעצמי וניראה לי שאני ילך על האלפא (נעשה טוב ללב ולא לכיס חח) !

כמה היו ההוצאות בשנה\חודש על בלאי וכל התיקונים (כולל שמן והכל זאת אומרת הכל חוץ מדלק )?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

במקרה שלי , בגלל יישור הקו הרציני, קשה להגיד מה היתה ההוצאה החודשית - הכל היה מעורבב ובסכומים די גדולים.

בנוסף, צריך לזכור שאתה מדבר על מנוע 1.6 ליטר. אני לא יודע מה צריכת השמן שלו.

כמו כן, למיטב ידיעתי למנוע זה אין וריאטור.

אם קנית רכב שעומד בדיוק לפני טיפול שכולל טיימינג או פלאגים (60 אלף / 100 אלף בהתאמה) אז תהיה לך עלות נוספת.

 

מה שאני כן יכול לומר הוא שתצטרך לבדוק טוב טוב את סוכן הביטוח שלך. אני הצלחתי לשלם מחיר סביר לביטוחים, אבל זה היה לאחר חיפושים, בדיקות והשוואות רבות.

חלק מסוכני הביטוח "יפלו" עליך עם פרמיה גבוהה ודרישות מיגון מוגזמות.

אני הצלחתי להשיג תנאי ביטוח נוחים ומקבילים למשפחתית רגילה.

 

בברכה,

 

דניאל

51 קג"מ :shock::lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אומנם אני מחזיק 147 רק כחודשיים וחצי, אבל אני אתן את ההתרשמות שלי מהרכב עד כה.

 

קודם כל, ל -147 עם מנוע 1600 יש שתי גרסאות: 105 כ"ס, ו - 120 כ"ס. מלבד ההבדל בהספק, האבזור בגירסת 120 כ"ס הוא ברמה יותר גבוהה: מגנזיום, בקרת שיוט, בקרת אקלים נפרדת לנהג ולנוסע, רדיו דיסק עם 8 רמקולים, בקרת אחיזה וכו'...

 

בגרסת 120 כ"ס יש תזמון שסתומים משתנה ולכן יש וריאטור, בגירסת ה - 105 אין וריאטור. מקריאה בפורומים של אלפא באינטרנט הבנתי שהוריאטור הוא אכן "מחלה" בדגמים האלה וצריך להחליף אותו כל 50-60 אלף קילומטר, שזה יכול להתסדר יפה עם טיפול הטיימינג (וגם לייקר אותו מאוד). אני עדיין עם הוריאטור המקורי והוא לא עושה סימנים שהוא זקוק להחלפה. גם אם הוריאטור מרעיש זה לא דחוף להחליף אותו וממה שהבנתי אפשר לנסוע ככה בלי נזק או הרבה הבדל בנסיעה.

 

בינתיים ביצעתי לרכב טיפול אחד, והוא לא היה יקר בכלל (לא במוסך המרכזי, הבנתי ששם המחירים באמת יקרים). עלות החלפת שמנים ופילטרים לא יקרה, לגבי השמן אכן מומלץ שמן בצמיגות גבוהה שהוא גם יקר יותר (אצלי מילאתי פחות מליטר שמן ב - 3000 ק"מ).

טיימינג אמור להיות טיפול לא זול, יחד עם החלפת וריאטור שעולה בסביבות 2000 ש"ח למיטב ידיעתי... יש שמונה פלאגים במנוע TS והחלפתם יקרה, אבל מתבצעת בטיפול 100,000, כך שזו הוצאה חד פעמית.

 

לגבי אמינות, בזמן הקצר שהוא ברשותי לא היתה לי שום בעיה עם הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שגם אני אוהב את ה 147 וחשבתי אולי לקנות אחת, אבל רמת הבטיחות היא זו שגרמה לי לרדת ממנה.

 

אני חושב שאם אתה מסתכל על עניין העלויות יותר מידי בדקדוק, אז הרכב הזה (או כל רכב אחר שדורש תשומת לב) לא מתאים לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם סיימנו עם ה-147 ועברנו לגולף, בצע חיפוש בנוגע לשרשורים שהיו כאן בעבר.

אם עדיין נשארו שאלות בנוגע ל-147, שלח הודעה לאחד המנהלים והשרשור יפתח.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5764 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...