Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום.

 

כבר תקופה שאני נוהג על הרנו של אבי מכיוון שההונדה נכון לזמן זה מושבתת.

עקב מחירי הדלק שלא מפסיקים לטפס רציתי לדעת האם הרנו שלי חסכונית?

אני לא מדבר על רגל כבדה, פשוט בכללי.

כל הסובבים אותי אומרים שהיא חסכונית, כמו כל הצרפתיות, אבל לא יודע, אחרי תקופה קלה שאני נוהג עלייה, היא לא נראית לי ממש חסכונית, ואין לי רגל כבדה.

רציתי לדעת כמה היא אוכלת בממוצע?

אינני יודע מהי הדרך לבדוק בדיוק כמה היא אוכלת, פשוט רציתי לדעת על רגל אחת, חסכונית או לא?

 

מדובר על רנו מגאן שנת 96' אוטו' בנזין, כפי שכולכם בוודאי יודעים.

 

שבת שלום ושבוע שקט.

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

פורסם

יש לי רכב דומה רק גיר רגיל והצריכה הממוצעת שלה כשהרוב זה בעיר זה 1 - 9.5 פחות או יותר עם מזגן רוב הזמן.

אם אתה מגיע לצריכה של 1 - 9 עירונית ו 1 -11 מחוץ לעיר אז זה הצריכה של הרכב יותר טובה היא לא תהיה.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

אין שום בעיה לבדוק.

תמלא טנק מלא, תאפס מד קילומטרים.

תיסע עד רבע מיכל, תמלא שוב טנק מלא (רצוי באותה התחנה ובאותה המשאבה).

את מספר הקילומטרים שנסעת תחלק למספר ליטרים שמילאת ותקבל X ק"מ לליטר.

בשביל הדיוק תבצע את הפעולה כמה פעמים ותחשב ממוצעים .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שבת שלום.

 

כבר תקופה שאני נוהג על הרנו של אבי מכיוון שההונדה נכון לזמן זה מושבתת.

עקב מחירי הדלק שלא מפסיקים לטפס רציתי לדעת האם הרנו שלי חסכונית?

אני לא מדבר על רגל כבדה, פשוט בכללי.

כל הסובבים אותי אומרים שהיא חסכונית, כמו כל הצרפתיות, אבל לא יודע, אחרי תקופה קלה שאני נוהג עלייה, היא לא נראית לי ממש חסכונית, ואין לי רגל כבדה.

רציתי לדעת כמה היא אוכלת בממוצע?

אינני יודע מהי הדרך לבדוק בדיוק כמה היא אוכלת, פשוט רציתי לדעת על רגל אחת, חסכונית או לא?

 

מדובר על רנו מגאן שנת 96' אוטו' בנזין, כפי שכולכם בוודאי יודעים.

 

שבת שלום ושבוע שקט.

הרכב חסכוני ביותר, אם תצרוכת הדלק הבין עירונית שלך עוברת את ה 14 ק"מ לליטר יש תקלה.

×
×
  • תוכן חדש...