Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי זוכרים אותי ? הניג'ס מYNET ...?

 

אני בשעור 12 למי שמעוניין ואני עושה שעור בשבוע לבינתיים...

(צדקתם התחלתי מוקדם מדיי).

 

חשבתי לרכוש את האיביזה מודל 1994 מנוע 1400 או 1600

 

הבעיה היא שאני לא יודע כלום על האיביזה חוץ מזה שיש לה פוזה :wink:8) .....

 

אז מה אתם אומרים ? (להזכירכם התקציב יעמוד על 20 אלף כולל ביטוח חובה, צד ג' ואחזקת האיביזה לשנה)....

 

אמרו לי כבר שהחלקים יקרים מאוד יחסית לרכבים אחרים והשאלה היא האם יהיה לי קושי מיוחד להחזיק בה?

 

ומה אתם אומרים על הDL (תחילת ה90) ? בראל למי שמכיר אמר לי שרק דלק ולנסוע....

(למי שלא הבין אין הפתעות מיוחדות ואין תיקונים וטיפולים מעבר למינימום ההכרחי)

:wink:

 

תודה.

I should win a fucking AWARD for being me

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בתקציב הזה קנה לך אונו שנת 96 1400 גם חסכונית וגם אמינה (כן האונו אמינה), חלקים זולים מאוד, ביטוח זול, וגם אוטו טוב לנהג המתחיל. (ובקשר לאיביזה תעשה חיפוש בפורום בזמן האחרון יש מלא שרשורים על "איביזה").

פורסם

עזוב אותי אונו.....אני מחפש אוטו טוב עם פוזה........

 

והאונו איך להגיד בעדינות....אוטו מכוער לא מושקע שחוט ובכלל לא יפה.... :mad:

 

 

ה-205 גם קורצת לי :mm_wink: אבל כמו שאמרתי מקודם חוץ מפוזה וחלקים יקרים

 

אין לי שום מידע על האיביזה שבגללה פתחתי את השרשור הזה....

 

תודה.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אני לא יודע מאיפה אתה מביא את הדעה הזו שלאיביזה יש פוזה, אבל לדעתי אם ה-205 קורצת לך - עדיף לך ה-205.

בהצלחה.

פורסם

נסה לחפש פיז'ו 205 TOP XRI GR, שנתון 93' או 94'.

3 דלתות, נוסעת טוב וממש לא עגלתית לפי מה ששמעתי מחבר שחשב לקנות אחת ונהג עליה.

 

פוזה גם הייתי אומר שיש לה. עם ג'אנטים מקוריים של פיז'ו היא ממש יפהפיה.

 

הבעיה כאן תהיה האחזקה של ה-205 הצרפתיה.

172

פורסם

אהלן,

 

אם אתה מתכנן לקנות איביזה, תתחיל לחפש כבר מעכשיו, אולי שתעבור את הטסט

תמצא אחת ראויה. חבר שלי ואני חיפשנו קרוב לחדשיים עד שבסוף מצאנו משהו טוב.

כמעט כל האיביזות שראינו היו במצב רע!, פשוט כך, הזנחה פושעת מצד הבעלים.

חוץ מאחת שנראה ממש טוב אבל היא הייתה מסוחר והוא רצה עליה 22K לשנת 94 1400

(עברה תיקונים בשאסי, והיא בכלל הייתה יד שנייה ולא ראשונה כמו שהוא רשם במודעה בעיתון).

 

עד שבסוף אחרי מאמצים הוא מצא את בחירת ליבו: אדומה, 5 דלתות מנוע 1600 שנת 95

עם שני כריות אוויר. יד שלישית. רכב מטופל לפי הספר. אבל עם כיפוף בקצה שילדה אחורי.

הוא קנה אותה ב-15.5, תמורה מלאה למחיר והיום הוא מאושר עד הגג.

 

בכל מקרה, אני אהבתי את הרכב, והמנוע 1600 שלו עושה באמת עבודה טובה,

הרכב גם נוח (יחסית לגולף שלי :wink: ). לגבי מוסכים וחלקים - אל צ'מפיון פנית...חור בכיס עשית.

בגלל זה אני מייעץ לך לקחת את הזמן ולחפש רכב מטופל ושמור כמו שצריך.

 

צחי.

No worries 8)

פורסם
עזוב אותי אונו.....אני מחפש אוטו טוב עם פוזה........

 

והאונו איך להגיד בעדינות....אוטו מכוער לא מושקע שחוט ובכלל לא יפה.... :mad:

 

 

ה-205 גם קורצת לי :mm_wink: אבל כמו שאמרתי מקודם חוץ מפוזה וחלקים יקרים

 

אין לי שום מידע על האיביזה שבגללה פתחתי את השרשור הזה....

 

תודה.

 

מכוער? לא מושקע? שחוט? :lol::lol: תאמין לי יהיה לך הרבה יותר קל למצוא אונו\205 לא שחוטות מאשר איביזה.

 

פוזה באיביזה? :shock::?

 

טוב אני רואה שאתה די נעול על האיביזה וחבל שכך כי בתקציב הזה אתה יכולח לקנות אונו שנת 96 ועוד ישאר לך עודף ליישור קו (אונו שנת 96 עולה 14K יישארו לך 6 אלף ליישור קו ולביטוח שזה דיי חשוב במכוניות מהסוג הנ"ל). אם אתה ממש ממש נגד האונו תלך על ה205.

פורסם
עזוב אותי אונו.....אני מחפש אוטו טוב עם פוזה........

 

והאונו איך להגיד בעדינות....אוטו מכוער לא מושקע שחוט ובכלל לא יפה.... :mad:

 

 

ה-205 גם קורצת לי :mm_wink: אבל כמו שאמרתי מקודם חוץ מפוזה וחלקים יקרים

 

אין לי שום מידע על האיביזה שבגללה פתחתי את השרשור הזה....

 

תודה.

 

מכוער? לא מושקע? שחוט? :lol::lol: תאמין לי יהיה לך הרבה יותר קל למצוא אונו\205 לא שחוטות מאשר איביזה.

 

פוזה באיביזה? :shock::?

 

טוב אני רואה שאתה די נעול על האיביזה וחבל שכך כי בתקציב הזה אתה יכולח לקנות אונו שנת 96 ועוד ישאר לך עודף ליישור קו (אונו שנת 96 עולה 14K יישארו לך 6 אלף ליישור קו ולביטוח שזה דיי חשוב במכוניות מהסוג הנ"ל). אם אתה ממש ממש נגד האונו תלך על ה205.

 

 

תודה על התגובות המהירות........

 

אבל......... מה זה יישור קו? :conf2:

 

לאיביזיה אין פוזה? ביחס למחיר זה האוטו עם הכי הרבה פוזה שאני יכול להרשות לעצמי....

 

האונו פשוטה מדיי.....אין סיבה שאני יקנה אוטו ישקיע עליו כל השנה....

 

ואני יבזבז 20 אלף שקל.....ועוד אוטו שאני לא ממש אוהב....

 

אם כבר אוטו יפה שאני יקנה וישמור לתקופה של שנתיים בערך עד הצבא ואז לקנות

 

אוטו חזק יותר שישרת אותי לתקופה של הצבא (יותר גדול ופחות פוזה - אולי DL או לנסר...)

 

ומה לגבי הDL או הGL ?

 

אני אוהב מאוד את סובארו , לאבא שלי הייתה DL בצבע תכלת שמורה

 

ויש לי רק זכרונות טובים מהאוטו הזה....

 

גם האוטו מאוד מאוד מאוד אמין .....דלק ולנסוע......בלי יותר מדיי טיפולים לא צפויים.....

 

וזה משנה אם אני יקנה dl שנת 1990 או אוטו אחר לדוגמא אונו 1996

 

זה ישנה אם האוטו יותר ישן? זה קריטי?

 

כי אפשר לקחת DL לבנה ושמורה ולעשות אותה לבנה שמורה ויפה עם פוזה.....

 

(ראיתי זה אפשרי לספקנים....)

 

מה אתם אומרים ?

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
dl עם פוזה? :shock:

אם אתה קונה dl ומתכנן לעשות אותה מכונית עם "פוזה" בבקשה תחסוך מאיתנו פרטים ותמונות. :roll:

 

בתודה מראש...

 

דניאל

 

 

למה לא? ?

 

הDL בכלל לא מכוערת ועם קצת כסף השקעה וטיפולים אפשר לעשות אותה....יפה.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
dl עם פוזה? :shock:

אם אתה קונה dl ומתכנן לעשות אותה מכונית עם "פוזה" בבקשה תחסוך מאיתנו פרטים ותמונות. :roll:

 

בתודה מראש...

 

דניאל

 

 

למה לא? ?

 

הDL בכלל לא מכוערת ועם קצת כסף השקעה וטיפולים אפשר לעשות אותה....יפה.

 

איך להפוך DL פשוטה סטנדרתית ל... יפה.

 

מצרכים: 5 סטיקלייטים אדומים

מסקנטייפ שקוף

ליפט.

 

אופן הכנה, (יש לבצע זאת בשעות הדימדומים שלפני הלילה, כי אם זה יבוצא באור יום, זה לא שווה כלום (לא הופך את הDL ל... יפה) יש להרים את הDL על הליפט, לישבור את הסטיקלייטים, להדביק אחד מתחת לפגוש קידמי (אבל יותר בפנים שלא יוכלו לגנוב) אחת מתחת לפגוש אחורי (שוב, זהירות, שלא יגנבו) ולבסוף שניים בשני צידי הDL.

 

וואלה, יש לכם בקצת השקעה, וכמעט כלום כסף DL פשוטה סטנדרתית, אבל ... יפה.

 

ליסוע כל הלילה או עד שנגמר הסטיקלייט. (ניתן לבצע תהליך זה שוב.)

פורסם

ולא לשכוח...

דבר ראשון: ללכת לנגר השכונתי ולבקש ממנו שיבנה לך ספוילר, אולי הוא יהיה המום בהתחלה אבל אז תצביע לו על הdl והוא יבין מה צריך לעשות.

 

דבר שני: לקחת פח זבל שחור כמו שיש מחוץ לבתים פרטים לחתוך לשניים בדיוק באמצע (הדיוק חשוב פה מאד) ואז להדביק את אחד החצאים על מכסה המנוע כשהחור ממוקם מול כיוון הנסיעה והרי לך כונס אויר איכותי.

 

דניאל

פורסם
ולא לשכוח...

דבר ראשון: ללכת לנגר השכונתי ולבקש ממנו שיבנה לך ספוילר, אולי הוא יהיה המום בהתחלה אבל אז תצביע לו על הdl והוא יבין מה צריך לעשות.

 

דבר שני: לקחת פח זבל שחור כמו שיש מחוץ לבתים פרטים לחתוך לשניים בדיוק באמצע (הדיוק חשוב פה מאד) ואז להדביק את אחד החצאים על מכסה המנוע כשהחור ממוקם מול כיוון הנסיעה והרי לך כונס אויר איכותי.

 

דניאל

 

כמה צריך לעלות לבנות ספויילר מעץ פשוט אצל נגר??

 

הם עושים את זה בדרך כלל??

 

הייייייי! אני מתחיל להרגיש שאתם קצת צוחקים על הרעיון להפוך את הDL ל....יפה :wink:

 

 

שומעים??

 

חשבתי גם על הלנסר.....מודל 92 1500 ידני עולה רק 15 אלף במחירון יצחק לוי.....

 

מה אתם אומרים ? כדאי ? חוץ מזה שהיא שותה יותר דלק ממכוניות אחרות

 

מה היתרונות והחסרונות שלה?

 

תודה.

 

נ.ב

 

כמה עולה פח כמו אצל הבתים הפרטיים? כי הם קצת ....זבל :lol:

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
dl עם פוזה? :shock:

 

הDL בכלל לא מכוערת ועם קצת כסף השקעה וטיפולים אפשר לעשות אותה....יפה.

 

ואם לסבתא היו גלגלים היא היתה שברולט אופטרה.

 

 

 

קודם כל תעבור טסט.דיבורים לחוד ומעשים לחוד.

 

"פוזה" היא עיניין אינדיבידואלי.כ"א ומה שהוא אוהב (למרות שלטעון שסובארו DL ניתנת לשינוי קוסמטי זה באמת מוגזם).

 

תעבור טסט,תתארגן על עצמך - תגייס כסף ואז יעזרו לך כאן בכיף.אם כבר יש כסף- סבבה.עדיין-תתארגן על רישיון.אז גם תדע מה השיקולים שלך.אם אתה עומד להיות חייל עם רכב-הסובארו עדיפה.היא בלתי ניתנת להשמדה.אם אתה רוצה ביצועים-ה205 חמודה כרכב ראשון.אם אתה רוצה "פוזה"-זה לא בסכומים האלה.למרות שהאיביזה נותנת קצת מהכל.

 

 

בכל אופן- קודם כל תעבור טסט ואז יעזרו לך בכיף.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

כמה צריך לעלות לבנות ספויילר מעץ פשוט אצל נגר??

 

:lol:

 

זה פאסה.

 

ספוילר טוב קונים ב"איקאה" מעץ שגודל במיוחד למטרה זו (כך לא נפגעו בתהליך יערות גשם).

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.


×
×
  • תוכן חדש...