Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

יש לי בעיה ברכב שהתחלתי להתייאש - הרכב נכבה)

הבעיה צצה כאשר אני נוסע במהירות נמוכה לרוב עם מזגן, כאשר לאחר שאני עוזב את דוושת הגז (לפני פנייה, רמזור, פס האטה וכו') הרכב נכבה.

לאחר שהוא נכבה אני מנסה להניע ולאחר כפעמיים הוא מצליח.

חשוב לציין שזה לא קורה תמיד ולא ניתן לשחזר (תמיד במוסך הכל תקין)

 

מה בדקתי:

הייתי אצל מוסך קרבורטירים שטוען שהכל נראה בסדר וחבל לעשות ניקוי)

הייתי אצל חשמלאי רכב שהחליף פלטינה וכבל.

החלפתי חוטי הצטה ופלגים.

עשיתי ניקוי לקרבורטור (לבד).

 

כמובן שלאחר כל זה הרכב ממשיך להכבות.

כאשר הייתי במוסך בפעם השלישית הצלחתי לשחזר את הבעיה עם המוסכניק ברכב, הוא יצא מייד החוצה לבדוק וטוען שההצטה נעלמה וחזרה לאחר כשתי נסיונות הנעה (אני לא בטוח שזה הגיוני)

 

מאז החלפתי סליל ונגד.

ניקיתי את כל החיבורים של הדיסטרביוטור.

ובנוסף פתחתי סתימה במערכת המיים (בצינור שאמור לחמם את הקרבורטור) למרות שכנראה לא קשור לעיניין.

 

כמובן שהרכב ממשיך להכבות.

 

רציתי לדעם האם מישהו נתקל בבעיה דומה או שיש לו רעיון חדש, חשבתי לנסות ולהחליף את משאבת הדלק אבל המוסכניק טוען שלא נראה לו שזה יעזור.

 

בתודה חנן

 

תוספת קטנה היו מקרים שהרגשתי בנסיעה שהרכב פתאום לא סוחב (כאילו פלג 1 מפסיק לעבוד) או שפתאום הוא נחנק בנסיעה ולאחר מכן שעצרתי הוא נכבה.

פורסם

מעניין כמה זמן יעבור עד שצביקה האמיתי יכנס ויכתוב לך שלדעתו הבעיה בקרבורטור.

 

אבל במקום שתחכה, אני אקדים אותו - לדעתי סיכוי יותר מסביר שיש לך בעיה בקרבורטור. אני לא יודע איך בדיוק ניסית לנקות אותו לבד, אבל רוב הסיכויים שהניקוי שלך רק הזיק ולא ממש הועיל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

חוץ מזה שניסיתי לנקות לבד, הייתי אצל מוסך קרבורטורים באשדוד (דוד קרבורטורים) למי שמכיר והוא טען שחבל לנקות מכיוון שנשמע שהכל בסדר.

הוא גם עשה סיבוב ברכב וטען שאין בעיה בקרבורטור.

 

אם נראה לכם שעדיין יש סיכוי שזה בעיה בקרבורטור?

 

חנן

פורסם
חוץ מזה שניסיתי לנקות לבד, הייתי אצל מוסך קרבורטורים באשדוד (דוד קרבורטורים) למי שמכיר והוא טען שחבל לנקות מכיוון שנשמע שהכל בסדר.

הוא גם עשה סיבוב ברכב וטען שאין בעיה בקרבורטור.

 

אם נראה לכם שעדיין יש סיכוי שזה בעיה בקרבורטור?

 

חנן

האם נראה לך שניתן לאבחן בעייה דרך הפורום?

היית במכון קרבורטורים דויד באשדוד, שטען שלדעתו הבעייה לא בקרבורטור, ולמרות זאת ביצעת נקוי עצמי, ולא על מנת לחסוך טיפול מקצועי במכון, אלא להראות שאתה טוב יותר מקביעה ואבחנה של בעל מקצוע, הבעייה נשארה. אתה החלפת קבל ופלטינה, חוטי הצתה ופלגים, ועכשו אתה בא לפורום, ומבקש שחברי הפורום של טיפלו ברכב, לא בדקו לא ראו ולא שמעו את המנוע, ולא ביצעו נסיעת מבחן, שהם יפתרו לך את בעייתך, האם אתה חושב שיש קוסמים בפורום?!

לפני שניתן יהיה להחליט אם הבעייה בקרבורטור, יש לתת לבעל מקצוע בענף הקרבורטורים, לבדוק את איכות הטיפול החובבני שלך בקרבורטור, וכן לבדוק את הבעייה , שמשום מה , כל חברי שהגיבו מתעלמים ממנה, שהרכב כבה, לרוב בנסיעה עם מזגן,

ולכן יש לבדוק תחילה אם מגבר טורים מזגם תקין בכלל והאם הוא מכוון לסלד שימנע כבוי המנוע בעת עצירה, או בעת שימוש בצרכן חשמל גדול, כמו אורות או מאוור חשמלי נוסף.

 

לא ציינת האם הרכב כבה בעת האטה לקראת עצירה או פנייה, במהירות נמוכה, גם ללא מזגן, ולא ציינת מה גודל המנוע, סוג תיבת ההלוכים, אוטומטי או רגיל? בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אם החליפו פלטינה וקבל לא ברור למה לא חליפו מכסה דיסטריביוטר.

 

בכל מקרה אם הפלאגים וחוטי ההצתה הוחלפו לתואמים ואיכותיים ואין בעיה בטורים גבוהים אכן הקרבורטור נשמע חשוד מאד (לרבות החברים שלו- מגברי הטורים), בעיקר לאחר שניסית לנקות אותו לבד (בעזרת ספריי אני מניח).

 

כדאי לבקר את צביקה. הוא יוכל לחוות את דעתו וגם לבצע בדיקות שונות.

פורסם

תראה כבר כמעט חצי רכב החליפו כאן .

עכשיו ברצינות -אם יתברר שהבעיה אינה מהקרבורטור כדאי לבדוק את משאבת הדלק כולל ספיקה.

החשד הזה הוא בגלל שההתכבות במהירות נמוכה בעיקר ובעייתי לאחר מכן להניע.

לפני שתמשיך להחליף חלקים באמת כדאי שמקצוען אמין יראה את הרכב.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

שלום לכולם

 

אני אוסיף מספר פרטים:

 

הרכב הוא גיר רגיל 1300 וכמו שרשמתי שנת 93.

הוא כבה לרוב עם מזגן למרות שהיו פעם או פעמיים שכבה גם בלי מזגן.

 

בנוסף לצביקה אינני חושב שאני טוב יותר מאבחנה של בעל מקצוע וכמו שציינתי הייתי אצל מומחה קרבורטורים (דויד מאשדוד)

שכמעט כל מוסך באיזור מכיר וממליץ עליו, ולאחר שבדק את הרכב ועשה סיבוב המליץ על החלפת הפלטינה ושלדעתו חבל סתם לנקות את הקרבורטור.

אני ניקיתי את הקרבורטור ע"י ספריי ולא ע"י פירוקו מה שברור לי שלא מגיע לרמה של ניקוי ע"י מומחה.

בנוסף לאחר בדיקתו טוען כי גם מגביר הטורים של המזגן נשמע תקין.

 

דבר נוסף כאשר אני נוסע עם הרכב אני מצליח לפעמים לזהות את התגובות שלו לפני שהוא נכבה,

כאשר אנו עם האותו במצב עמידה ברמזור או בחניה ואני לוחץ על דוושת הגז לחיצה חזקה לרוב הרכב מגיב בצורה יפה, אך יש מקרים שאני לוחץ ומרגיש שהרכב נחנק ועומד להיכבות ולאחר מכן במידה ואתחיל נסיעה והאט לפנייה או רמזור רוב הסיכויים שיכבה.

 

חנן

פורסם
שלום לכולם

 

אני אוסיף מספר פרטים:

 

הרכב הוא גיר רגיל 1300 וכמו שרשמתי שנת 93.

הוא כבה לרוב עם מזגן למרות שהיו פעם או פעמיים שכבה גם בלי מזגן.

 

בנוסף לצביקה אינני חושב שאני טוב יותר מאבחנה של בעל מקצוע וכמו שציינתי הייתי אצל מומחה קרבורטורים (דויד מאשדוד)

שכמעט כל מוסך באיזור מכיר וממליץ עליו, ולאחר שבדק את הרכב ועשה סיבוב המליץ על החלפת הפלטינה ושלדעתו חבל סתם לנקות את הקרבורטור.

אני ניקיתי את הקרבורטור ע"י ספריי ו{וויקפדייה:ספריי קרבורטורים = ספריי פלאים הפותר כל בעייה קלה וחמורה ברכב, גם פנצר בגלגל, נורה שרופה, אובדן כסף מתחת לשטיח, תקלות ברדיו, ועוד ועוד, מאופיין בשימוש אצל ישראלי, הדוגל בדרך הקצרה ו"החסכונית", במקום לטפל בעיקר ולא בתפל, אצל בעל מקצוע ]בנוסף לאחר בדיקתו טוען כי גם מגביר הטורים של המזגן נשמע תקין.

 

דבר נוסף כאשר אני נוסע עם הרכב אני מצליח לפעמים לזהות את התגובות שלו לפני שהוא נכבה,

כאשר אנו עם האותו במצב עמידה ברמזור או בחניה ואני לוחץ על דוושת הגז לחיצה חזקה לרוב הרכב מגיב בצורה יפה, אך יש מקרים שאני לוחץ ומרגיש שהרכב נחנק ועומד להיכבות ולאחר מכן במידה ואתחיל נסיעה והאט לפנייה או רמזור רוב הסיכויים שיכבה.

 

חנן

חנן שלום רב.

לאחר שהחלפת קבל ופלטינה, חוטי הצתה סליל הצתה ונגד, של משאבת הדלק, נותרו לך האופציות הבאות, מכסה מפלג ,החשוד בסדק, רוטור, החלפת מסנן דלק, ונקוי קרבורטור יסודי, קיימים בעיות מיוחדות ברכב, שלא מתגלות, ולא נפתרות אלא לאחר נקוי קרבורטור.

וזאת לאחר שנבדקו בעיות אחרות, שרובם ככולם במערכת ההצתה.

את הפתרון לא תקבל בשרשור זה, רק אצל בעל מקצוע.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...