Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה קניתי בטיפשותי הרבה רמקולים 6*9(KENWOOD KFC-E6945ׁׂ) ואפילו לא ידעתי את הגודל המתאים לי לאוטו (סובארו DL) עכשיו אולי יש איזה אפשרות בכל זאת להתקין את הרמקולים? אשמח מאוד אם תעזרו לי ..וגם אם אין פתרון הבנתי שהחורים הם 6.5 אינץ' אז אשמח אם תמליצו לי על רמקולים חזקים עם באס טוב ..

פורסם

שלום ,



 

היכן אתה רוצה להרכיב את הרמקולים ?

אם מדובר על המגש האחורי , תוכל להשתמש בהגבהות מעץ MDF מרופד , או בהגבהות מפלסטיק - ייווצר מצב בו המגנט של הרמקול ייכנס בחלקו התחתון (אבל לא כולו) אל החורים המובנים של ה6.5" ובגלל ההגבהה לא יהיה מגע עם המגש עצמו.

 

אפשרות נוספת היא לגשת למתקין שירחיב את החורים לגודל הרצוי .

 

 

לגבי רמקול קואקסלי בגודל 6.5" - אני יודע להמליץ רק על הסדרות הגבוהות של סאונדסטרים , לי יש זוג מאחור ברכב להשלמת ה"אווירה" והם עבדו לבד בעבר (לפני התקנת המערכת) ואני מרוצה מהם.

 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

שלום ,

 

 

היכן אתה רוצה להרכיב את הרמקולים ?



אם מדובר על המגש האחורי , תוכל להשתמש בהגבהות מעץ MDF מרופד , או בהגבהות מפלסטיק - ייווצר מצב בו המגנט של הרמקול ייכנס בחלקו התחתון (אבל לא כולו) אל החורים המובנים של ה6.5" ובגלל ההגבהה לא יהיה מגע עם המגש עצמו.

 

אפשרות נוספת היא לגשת למתקין שירחיב את החורים לגודל הרצוי .

 

 

לגבי רמקול קואקסלי בגודל 6.5" - אני יודע להמליץ רק על הסדרות הגבוהות של סאונדסטרים , לי יש זוג מאחור ברכב להשלמת ה"אווירה" והם עבדו לבד בעבר (לפני התקנת המערכת) ואני מרוצה מהם.

 

 

תומר.

 

 

אני לא חושב שהגבהה זה אפשרי פה למה בסובארו DL הזכוכית ממש נמוכה ואין מקום לשים אותם גבוהה יותר..ניסיתי את זה תאמת ולא היה לי מקום..

 

לגבי הרמקולים שאני רוצה אולי יש איזה דגם ספציפי שאתה ממליץ למגש האחורי..עד 500 שקל ככה בגודל 6.5 אינץ'

 

תודה על העזרה

פורסם

מצטער אבל זה די דחוף לי כי אני צריך תשובה עד מחר למה אמא שלי נוסעת מחר להחליף..

 

**אל תצטער ואל תקפיץ בטרם עברו 24 שעות, שמור על כללי הפורום.**

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...